Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel egentlig akkurat passert startstreken på et forhold, dvs vi har daten en stund og har begynt å vise oss offentlig sammen som et par. Vi har blitt godt kjent og til tross for at jeg er i begynnelsen av 40-årene og hatt mange forhold tidligere så har jeg aldri vært så forelsket og lykkelig som nå. Aldri har det klaffet så bra som nå.

Problemet er at jeg ikke klarer å vise det ovenfor han. Kanskje fordi jeg aldri har vært sammen med en så bra mann for meg, så tenker jeg for mye på at han liksom skal få savne meg. Jeg må holde tilbake følelser for å ikke virke som en 16-åring. Jeg har egentlig vært imot slike "spill" hele livet, men selvfølgelig brent meg på å være for på og haste for mye. Så nå føler jeg at jeg ikke klarer å gi meg hen til forelskelsen. Jeg vil jo bare være lykkelig og forelsket, så hvordan klarer jeg å slippe meg løs? 

Anonymkode: 27f07...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag kan man ikke vise følelser for da er man needy og klengete🥲

Anonymkode: 173ac...446

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Idag kan man ikke vise følelser for da er man needy og klengete🥲

Anonymkode: 173ac...446

Det er akkurat det jeg hører, ser på nettet osv. Og akkurat det jeg frykter.

Ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er akkurat det jeg hører, ser på nettet osv. Og akkurat det jeg frykter.

Ts.

Ja men da får han bare stikke da, tenker jeg. Da er han ikke en sånn god mann som du trodde, med mindre du blir helt klengete kaninkoker så må han tåle å se følelser, eller ser du for deg å gå på eggeskall resten av forholdet?

Anonymkode: cdeba...63f

• Nyttig 1
Skrevet

Du blander hva du syns er uattraktivt med hva menn syns er uattraktivt. Vi menn liker det når noen vi i utgangspunktet er interessert i "jager" oss litt. Det er dere som blir totalt turned off når en fyr viser seg å være oppnåelig. 

Anonymkode: 534fa...92a

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Her er vi begge «klengete» og viser hele tiden hvor mye vi liker hverandre. Tenker at om en ikke kan vise hva en føler uten å skremme bort vedkommende var det ikke rett(med mindre du blir stalker aktig da👀😅)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...