AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Hei, Det var vanskelig å finne passende overskrift, men jeg håper denne var grei. Mannen og jeg har et flott sexliv. MEN, hvis jeg starter med å suge han,og han da kommer av det, så er vi visst ferdige. Selv om jeg ikke har fått noe som helst. Er det bare jeg som føler at det ikke er greit? Jeg må nesten nevne at når jeg har mensen så suger jeg han også, uten å ønske noe selv. Jeg liker ikke penetrering eller annen berøring på meg selv de dagene, men gir han mer enn gjerne. Jeg valgte å si ifra om at jeg ønsker å føle meg prioritert også, de dagene jeg ikke har mensen. At det føles litt kjipt ut at han kommer og det er det. At han vil komme av at jeg suger han er ikke noe problem, men er det for mye å forlange at man selv blir tilfredsstilt enten før eller etter? Det ble ikke dårlig mottatt, at jeg sa ifra. Allikevel får jeg dårlig samvittighet og føler meg kravstor. Anonymkode: 23178...fdf 3 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Hvorfor føler du deg kravstor? Hvorfor mener du at du ikke skal få like mye ut av dette som han? Anonymkode: c11f6...0ec 13 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Nei! Du er ikke kravstor. Fint at du tok det opp med ham. Jeg ville gitt ham litt tid til å tenke, men etter to-tre dager tatt opp med ham om han har tenkt på dette. Og i denne samtalen, så fortell ham i klartekst hva du liker, tenner på og ønsker. 😌 Anonymkode: 11a12...45f 4 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, Det var vanskelig å finne passende overskrift, men jeg håper denne var grei. Mannen og jeg har et flott sexliv. MEN, hvis jeg starter med å suge han,og han da kommer av det, så er vi visst ferdige. Selv om jeg ikke har fått noe som helst. Er det bare jeg som føler at det ikke er greit? Jeg må nesten nevne at når jeg har mensen så suger jeg han også, uten å ønske noe selv. Jeg liker ikke penetrering eller annen berøring på meg selv de dagene, men gir han mer enn gjerne. Jeg valgte å si ifra om at jeg ønsker å føle meg prioritert også, de dagene jeg ikke har mensen. At det føles litt kjipt ut at han kommer og det er det. At han vil komme av at jeg suger han er ikke noe problem, men er det for mye å forlange at man selv blir tilfredsstilt enten før eller etter? Det ble ikke dårlig mottatt, at jeg sa ifra. Allikevel får jeg dårlig samvittighet og føler meg kravstor. Anonymkode: 23178...fdf Det er en selvfølge at han skal gjøre deg ferdig og godt og. egoist! Anonymkode: 94de2...e87 9 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Dropp nå den sugingen. Si at han får sørge for deg før du sørger for han. Ikke vær så servicevillig. Anonymkode: 6180e...0ec 15 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 Hvor gammel er du? Hva er det som gjør at du føler deg kravstor? Forventer du mer av deg selv enn du forventer av andre? Anonymkode: f85bb...e86 9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 Ja, nå har du gitt beskjed. Hvis han velger å ikke lytte så slutter du å suge. Og så avslutter du ikke sexen før det har gått for deg også (hvis det nærmer seg for han uten at det har gått for deg, "hopp av" slik at det ikke går for han). Mannen min ble litt ego etter en lang periode med kjappiser, og da gjorde jeg det på denne måten. Nå er vi likestilt - og det skulle bare mangle! Anonymkode: 2003f...e41 9 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 I et forhold må man kunne ta opp sånne ting, man har mulig forkjellige måter og reagere på men det får man komme fort over. Tror veldig få kvinner eller menn hadde godtatt noe sånt så veldig lenge. Nå er det kun han som får glede av sexen, kommer han veldig raskt? Eller må du suge lenge. Jeg merker menn ( dem jeg har vært med, at dem blir ofte lite gira og forsette etter dem har kommet) at dem blir litt tappet en liten stund. Men du er ikke kravstor, man skal ikke godta sånt i et forhold. Det med sex er og gi og ta. Anonymkode: ab31d...0c9 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #9 Skrevet 4. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dropp nå den sugingen. Si at han får sørge for deg før du sørger for han. Ikke vær så servicevillig. Anonymkode: 6180e...0ec Jeg sa rett ut at det kommer til å ende med at jeg ikke gidder å gjøre det i det hele tatt, hvis det skal ende sånn. Takk for svar fra flere. Jeg tror egentlig ikke han mener å være egoist. Jeg turte aldri å si noe i mine tidligere forhold. Men jeg har også hatt et anstrengt forhold til sex pga traumer, og mannen min er den første som jeg har klart å både få orgasme med og kunne snakke om hva man liker/ikke liker. Det er ikke veldig ofte det skjer sånn, men de gangene det skjer så føles det rett og slett litt sårt ut. Vet ikke helt hvorfor jeg sitter med dårlig samvittighet og føler meg kravstor for å si i fra. Spesielt siden han sa at han forstod det. Anonymkode: 23178...fdf 6
Cor Cubiculum Skrevet 4. februar 2024 #10 Skrevet 4. februar 2024 Du har overhodet ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Tvert imot skal du være stolt av deg selv for at du gjorde det eneste rette: Snakket med din kjære om noe som er viktig for dere. Ved å ta den praten har du ryddet av veien noe som mannen din kanskje hadde misforstått. Nemlig at du syntes det var greit med at bare han kom. Kanskje han ikke klarte å skille på at dette var greit under mensen og av en merkelig grunn ikke forstod at det KUN hadde med mensen å gjøre. Fortsett å prate med ham om dine behov – og hans. Kan hende har du funnet en mann med potensiale. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #11 Skrevet 4. februar 2024 Jeg syns det er veldig bra at du tør å snakke med mannen om det. Og det er veldig bra at han ikke tok det ille opp. Han virker ikke til å være egoist hvis det at du tok det opp gjør at ting endrer seg og da er det håp i hengende snøre (for å si det litt flåsete) Virker som dere kan få det veldig bra sammen begge to når dere er komfortable med å snakke sammen og finne løsninger. Så kan du bare legge fra deg den dårlige samvittigheten. Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet for å ønske å ha det bra seksuelt du også? Såklart det er innafor at dere begge skal ha glede av sex. Så lenge du også får ditt framover nå og ikke lener deg tilbake på at det er greit at han kommer men ikke du, så kan dere få det veldig fint framover. Jeg ønsker for deg - og dere begge - at dere finner en måte som begge får utbytte av sex. Anonymkode: 1b6e2...3c1 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #12 Skrevet 4. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor gammel er du? Hva er det som gjør at du føler deg kravstor? Forventer du mer av deg selv enn du forventer av andre? Anonymkode: f85bb...e86 Jeg er 36. Jeg forventer nok mer av meg selv enn andre ja... Tenker det kan ha med å gjøre at jeg har vært i forhold som ikke har vært bra kanskje, hvor ønsker/krav har blitt mottatt med spydigheter, ignorering over lange perioder, vold, voldtekt og utroskap (som var min skyld... fordi jeg var så vanskelig). Jeg har jobbet mye med det i ettertid, bare så det er sagt. Og mannen min er på ingen måter sånn. Tvert i mot så er han veldig omtenksom og omsorgsfull på alle måter. Og sexlivet er generelt fantastisk. Det er bare et eller annet som gjør at det blir veldig sårt de (få) gangene dette skjer. Han tok det som sagt bare fint, så dette med å føle seg kravstor sitter nok mest oppi hodet mitt. Anonymkode: 23178...fdf 1 1
MariaIsabel Skrevet 4. februar 2024 #13 Skrevet 4. februar 2024 Nei, herregud, det skulle da bare mangle. Om mannen min hadde holdt på sånn, ville han aldri blitt sugd igjen, men han er mer opptatt av min nytelse enn sin egen, og jeg er opptatt av hans, så her blir ikke det et problem. Likevel, du har sagt ifra, og du sier det ikke ble dårlig mottatt, så du får jo bare se an om han tar det til seg. Men du bør ikke ha dårlig samvittighet, dere skal jo være likestilt i senga. Hvorfor skal han ha noe mer rett på nytelse enn deg? 4 2
Bombasi Skrevet 4. februar 2024 #14 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mannen og jeg har et flott sexliv. Sikker på det? Sexlivet høres veldig enveiskjørt, og det er ikke et flott sexliv. Selvfølgelig bør du både ønske og kreve å få noe tilbake. At du i det hele tatt måtte ta det opp som et problem at du ikke får noe tilbake sier litt, for gjengjeldelsen bør egentlig komme naturlig. Det er mange måter å gjengjelde sex, også etter at mannen har kommet. At mannen din velger å snu seg bort når han er ferdig er egoistisk. Og så bør du redusere denne ihjelsugingen av han, og særlig når du ikke har mensen. Vær gjerne tydelig på hva du ønsker og når du ønsker det. 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #15 Skrevet 4. februar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns det er veldig bra at du tør å snakke med mannen om det. Og det er veldig bra at han ikke tok det ille opp. Han virker ikke til å være egoist hvis det at du tok det opp gjør at ting endrer seg og da er det håp i hengende snøre (for å si det litt flåsete) Virker som dere kan få det veldig bra sammen begge to når dere er komfortable med å snakke sammen og finne løsninger. Så kan du bare legge fra deg den dårlige samvittigheten. Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet for å ønske å ha det bra seksuelt du også? Såklart det er innafor at dere begge skal ha glede av sex. Så lenge du også får ditt framover nå og ikke lener deg tilbake på at det er greit at han kommer men ikke du, så kan dere få det veldig fint framover. Jeg ønsker for deg - og dere begge - at dere finner en måte som begge får utbytte av sex. Anonymkode: 1b6e2...3c1 Takk for fint svar! Han er alltid veldig god på å lytte og virket til å forstå hva jeg mente. Samtidig virket det som noe han ikke har tenkt over, så kanskje han har vært vant til det før. Kanskje vi jenter/damer ikke er så gode på å si ifra. Men jeg er glad jeg gjorde det, selv om jeg oppi hodet mitt ble litt usikker på om jeg har vært kravstor. Og godt å se at flere sier det samme som jeg tenker 🩷 11 minutter siden, AnonymBruker said: I et forhold må man kunne ta opp sånne ting, man har mulig forkjellige måter og reagere på men det får man komme fort over. Tror veldig få kvinner eller menn hadde godtatt noe sånt så veldig lenge. Nå er det kun han som får glede av sexen, kommer han veldig raskt? Eller må du suge lenge. Jeg merker menn ( dem jeg har vært med, at dem blir ofte lite gira og forsette etter dem har kommet) at dem blir litt tappet en liten stund. Men du er ikke kravstor, man skal ikke godta sånt i et forhold. Det med sex er og gi og ta. Anonymkode: ab31d...0c9 Vi kan ha både kjappiser og langvarig sex. Og han er veldig givende sånn generelt, hvis jeg kan si det sånn. Derfor føler jeg også at jeg ikke har noe å klage på egentlig... Men de gangene det skjer at jeg suger til han kommer og det er det, så føler jeg meg skikkelig dritt. Anonymkode: 23178...fdf 1
I Grosny Skrevet 4. februar 2024 #16 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei, Det var vanskelig å finne passende overskrift, men jeg håper denne var grei. Mannen og jeg har et flott sexliv. MEN, hvis jeg starter med å suge han,og han da kommer av det, så er vi visst ferdige. Selv om jeg ikke har fått noe som helst. Er det bare jeg som føler at det ikke er greit? Jeg må nesten nevne at når jeg har mensen så suger jeg han også, uten å ønske noe selv. Jeg liker ikke penetrering eller annen berøring på meg selv de dagene, men gir han mer enn gjerne. Jeg valgte å si ifra om at jeg ønsker å føle meg prioritert også, de dagene jeg ikke har mensen. At det føles litt kjipt ut at han kommer og det er det. At han vil komme av at jeg suger han er ikke noe problem, men er det for mye å forlange at man selv blir tilfredsstilt enten før eller etter? Det ble ikke dårlig mottatt, at jeg sa ifra. Allikevel får jeg dårlig samvittighet og føler meg kravstor. Anonymkode: 23178...fdf Kom over det med samvittigheten, du gjør helt riktig når du sier fra, men ikke sug for mye før du har fått ditt. 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 5 minutter siden, Bombasi said: Sikker på det? Sexlivet høres veldig enveiskjørt, og det er ikke et flott sexliv. Selvfølgelig bør du både ønske og kreve å få noe tilbake. At du i det hele tatt måtte ta det opp som et problem at du ikke får noe tilbake sier litt, for gjengjeldelsen bør egentlig komme naturlig. Det er mange måter å gjengjelde sex, også etter at mannen har kommet. At mannen din velger å snu seg bort når han er ferdig er egoistisk. Og så bør du redusere denne ihjelsugingen av han, og særlig når du ikke har mensen. Vær gjerne tydelig på hva du ønsker og når du ønsker det. Jeg skjønner hva du mener, men dette skjer ikke ofte. Oralsex er en del av sexen vår, så og si alltid, og for oss begge. Han er mer enn villig til å tilfredsstille meg. Det er kanskje derfor jeg føler på det også, å si i fra mener jeg. For det skjer ikke veldig at det er sånn. Men de gangene det har skjedd så føler jeg meg skikkelig dritt etterpå. Jeg føler at vi er veldig trygge på hverandre, og for at det skal fortsette så tenkte jeg det var lurt å si ifra, sånn at dette ikke blir en vane på sikt. Allikevel så kjente jeg i dag at jeg ble usikker på om jeg bare er for følsom og trengte å lufte det Anonymkode: 23178...fdf
herzeleid Skrevet 4. februar 2024 #18 Skrevet 4. februar 2024 Her høres det jo ut som alt egentlig løses ved å bare snakke sammen og være mer tydelig på hva en ønsker, uten å bli konfronterende eller ekkel. Et tips kan jo være å ikke "avslutte" ham hvis en ønsker noe mer selv, og underveis være tydelig på hva en ønsker. 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19 Skrevet 4. februar 2024 Hvis feks du kommer i mål først, og du fortsetter så han også kan komme i mål- hvorfor gjør ikke han da det samme? At hvis han kommer i mål først så burde han fortsette så du også gjør det. Virker som menn «krever» at når kvinnen har kommet i mål da skal hun ligge der og han «peiser på» så han kan få blitt ferdig. Men når det gjelder omvendt, da er det liksom «det var det» da når mannen har kommet i mål. Anonymkode: e3846...682 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #20 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener, men dette skjer ikke ofte. Oralsex er en del av sexen vår, så og si alltid, og for oss begge. Han er mer enn villig til å tilfredsstille meg. Det er kanskje derfor jeg føler på det også, å si i fra mener jeg. For det skjer ikke veldig at det er sånn. Men de gangene det har skjedd så føler jeg meg skikkelig dritt etterpå. Jeg føler at vi er veldig trygge på hverandre, og for at det skal fortsette så tenkte jeg det var lurt å si ifra, sånn at dette ikke blir en vane på sikt. Allikevel så kjente jeg i dag at jeg ble usikker på om jeg bare er for følsom og trengte å lufte det Anonymkode: 23178...fdf Jeg syns du overtenker dette spent ihjel. Bare si at når du ikke har mensen så forventer du samme ytelse tilbake. Han aner jo sikkert ikke nøyaktig når du har mensen og når du ikke har det, i og med at du suger ham uansett. Anonymkode: 282a2...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå