Gå til innhold

Kan man blokkere ufine brukere på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er ikke alle mennesker som er noe høflig i måten de formulerer seg på? Det er enkelte mennesker som jeg bare ikke ønsker å se kommentarer til. Kan man blokkere disse på KG slik at man slipper å se deres innlegg i tråder osv? :). Enkelte klarer ikke å vise respekt i formulering. De trykker heller andre litt ned. Greit å kunne blokkere slike mennesker for å slippe å se de på skjermen.

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går inn på «Ignorerte brukere» under «Konto» og skriver inn brukernavbet.

Anonymkode: 9ba16...c05

• Nyttig 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Du går inn på «Ignorerte brukere» under «Konto» og skriver inn brukernavbet.

Anonymkode: 9ba16...c05

Takk for opplysningen :)

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Jeg blir mest provosert av hu/han derre «Anonym Bruker». Kan man blokkere vedkommende?

Anonymkode: df168...02a

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at du vil blokkere på det grunnlaget? Høfelighet og respekt? Hva med etterrettelighet og formidling av informasjon som var nyttig og som du ellers aldri ville ha fått?

Anonymkode: bb7e9...c59

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
On 2/4/2024 at 4:36 PM, AnonymBruker said:

Er du sikker på at du vil blokkere på det grunnlaget? Høfelighet og respekt? Hva med etterrettelighet og formidling av informasjon som var nyttig og som du ellers aldri ville ha fått?

Anonymkode: bb7e9...c59

Av og til kan informasjon være nyttig. Noen ganger kan folk gi kommentarer som oppleves som litt latterliggjøring i måten det skrives/ formidles på. Det er ikke sikkert at brukeren har det som mening. 

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 1
Skrevet

Man kan ignorere brukere, men dessverre så blir innleggene deres synlige når andre siterer dem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Hulderen said:

Man kan ignorere brukere, men dessverre så blir innleggene deres synlige når andre siterer dem.

Ja, det var kjipt. Takk for info. 

Endret av Eloise12345
Skrevet

På min gamle konto er det en laaang liste, mange som ikke er her mer, heldigvis.

Jeg har trodd at jeg skulle slutte helt å ligge inn her, det ble for mye dritt i fjor. Men, det ser ut til å ha roet seg litt nå. 

Anonymkode: 92865...786

• Hjerte 1
Skrevet

Logge*

Skrevet (endret)
17 hours ago, AnonymBruker said:

På min gamle konto er det en laaang liste, mange som ikke er her mer, heldigvis.

Jeg har trodd at jeg skulle slutte helt å ligge inn her, det ble for mye dritt i fjor. Men, det ser ut til å ha roet seg litt nå. 

Støtter deg i den ❤️. Noen brukere eier ikke "høflige" toner for å si det sånn. Det er godt å ha muligheten til å blokkere slike brukere. :). Da slipper man å se noe særlig til dem. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...