AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Del Skrevet 4. februar 2024 Gjør du det? Jeg gidder ikke lenger, blir svart under øynene og pudderet blir ujevnt. Ser jo helt psyko ut. Anonymkode: 9478c...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. februar 2024 #2 Del Skrevet 4. februar 2024 Ikke noe annet enn at jeg har på mascara. Har aldri sminket meg særlig mye uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg har elendig hud så jeg sminker meg som oftest når jeg skal ut. Men har oppdaget at der greit å droppe leppestift 😂. Spørs jo selvfølgelig også «hvor» sminket jeg er avhengig av om jeg går til tannlegen rett fra jobb eller noe annet eller bare hjemmefra Anonymkode: 9e719...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg sminker meg hver dag når jeg skal ut, skjønner ikke hvorfor jeg ikke skulle gjort det når jeg skal til tannlegen? Anonymkode: 7b1cf...68c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Del Skrevet 4. februar 2024 Sminker meg aldri, så gjør det heller ikke da jeg skal til tannlegen. Anonymkode: 374b8...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Del Skrevet 4. februar 2024 Sminker meg bare til spesielle anledninger. Å gå til tannlegen er ikke en slik anledning. Anonymkode: 5c668...b24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Del Skrevet 4. februar 2024 Nei, det gidder jeg ikke. Jeg sminker meg heller ikke i hverdagen. Anonymkode: f88f7...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #8 Del Skrevet 4. februar 2024 Smører kun inn leppene med leppepomade. Anonymkode: c7247...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 4. februar 2024 #9 Del Skrevet 4. februar 2024 Nei, har odontofobi så er sykemeldt på dagen for rutinekontroll, går til spesialist og gråter bestandig så nei. Jeg ser uansett så jævlig ut den dagen fordi jeg kaster opp, har stressutslett og ser redd ut og tårene triller. Det ville bare sett enda værre ut med stripete sminke 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 4. februar 2024 #10 Del Skrevet 4. februar 2024 Sminker meg lite til daglig, som regel bare maskara. Sminker kun øyevippene over øynene når jeg skal til tannlegen i tilfelle jeg får tårer i øynene som renner over av den pirketingen de bruker for å rense tannsten mellom tennene. Pleier å ha smurt en god lipsyl før tannlegebesøk så ikke leppene sprekker av å være strukket ut så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #11 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg bruker bare maskara og tar på det før jeg går til tannlegen også ja. Har aldri opplevd at den blir smurt utover. Anonymkode: 727a3...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #12 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg må ofte be pasienten tørke av seg leppestift eller lipgloss (fordi det kommer på speilet mitt og jeg ser dårlig). Hanskene mine blir også ofte fulle av foundation fordi man må støtte seg på kinnet. Får ofte litt dårlig samvittighet fordi jeg griser til sminken samt at det er irriterende med at det kommer overalt. Anbefaler å sminke seg såpass voldsomt etter timen istedenfor. Har aldri vært borti pasientens øyesminke, men dersom du vet at du pleier å gråte feks, er det sikkert lurt å tenke på det og.. Men har jo toalett på venterommet. Anonymkode: f8ddc...780 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #13 Del Skrevet 4. februar 2024 Sminker meg hver dag, og tar jo som regel tannlegen "på vei" til eller fra et sted, som oftest på tampen av en arbeidsdag. Har aldri opplevd at tannlegen dytter frakken inn i ansiktet mitt, tar på ansiktet mitt, eller gnir speilet mot leppene før de klarer å finne tennene mine. Da tror jeg at jeg hadde byttet tannlege ganske umiddelbart. Anonymkode: cc159...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #14 Del Skrevet 4. februar 2024 Ja. Jeg sminker meg hver dag, og tannlegetimen er som oftest tidlig på morgenen eller litt ut på ettermiddagen så jeg skal på jobb eller kommer fra jobb. Anonymkode: 4a151...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #15 Del Skrevet 4. februar 2024 Men blir dere ikke våte i ansiktet av den sprutedingsen med vann? Jeg blir våt rundt hele munnen og ansiktet av den vanndingsen jeg.🤷♀️ Anonymkode: 9478c...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #16 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men blir dere ikke våte i ansiktet av den sprutedingsen med vann? Jeg blir våt rundt hele munnen og ansiktet av den vanndingsen jeg.🤷♀️ Anonymkode: 9478c...25b Om du ikke tåler vann pga sminke så bruker du for mye sminke Anonymkode: 6b2e0...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men blir dere ikke våte i ansiktet av den sprutedingsen med vann? Jeg blir våt rundt hele munnen og ansiktet av den vanndingsen jeg.🤷♀️ Anonymkode: 9478c...25b Nei. 30 år med tannleger (hvorav 20 med sminke), tannregulering, to hull, fire visdomstenner ut (ja, der var det litt søl), og årlige kontroller. Hva er det tannlegen din holder på med? Anonymkode: cc159...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 4. februar 2024 #18 Del Skrevet 4. februar 2024 Sminker meg aldri til noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #19 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sminker meg hver dag, og tar jo som regel tannlegen "på vei" til eller fra et sted, som oftest på tampen av en arbeidsdag. Har aldri opplevd at tannlegen dytter frakken inn i ansiktet mitt, tar på ansiktet mitt, eller gnir speilet mot leppene før de klarer å finne tennene mine. Da tror jeg at jeg hadde byttet tannlege ganske umiddelbart. Anonymkode: cc159...512 Har vært til flere tannleger i løpet av mitt liv, og alltid har de frakk eller hender i ansiktet mitt. Aldri opplevd at de ikke har det. Tror ikke jeg har opplevd lepper i speilet. Jeg sminker meg nå og da men tror ikke jeg har sminket meg av betydning til tannlegen, siden jeg ikke kan komme på å måtte sminke meg på nytt etterpå. Anonymkode: f6339...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #20 Del Skrevet 5. februar 2024 Sminker meg sjeldent og dropper det iallfall om jeg skal til tannlegen for føler alltid at det gnukkes rundt munnen (litt forskjell på tannleger da hun jeg har nå gjør det mye mindre enn hun forrige!) og at sminken da blir borte rundt munnen. Anonymkode: 90aa3...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå