Gå til innhold

Han har begynt å kontakte meg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært singel en stund begynte jeg med onlinedating.

Der møtte jeg en fyr, vi snakket i flere mnd før vi møttes, jeg var klar hele veien at jeg var på datingsiden for å møte noen å ikke for å tøve rundt, jeg sa til han at møtte jeg noen så skulle det være for resten av mitt liv og forventet at daten var ærlig med meg fra dag 1.

Vi møttes å fant tonen, jeg likte han godt, å det virket som han likte meg, vi snakket gjennom hele dagen på hverdagene, å møttes i helgene pga jobbene våre kunne vi bare møtes i helger. Etter å ha møttes jevnlig gjennom flere mnd endret alt seg, jeg snakket med han å fikk da vite at han ikke hadde samme følelser for meg som jeg hadde for han, jeg hadde gjennom hele tiden vi møttes lagt opp til at han kunne være ærlig hva han følte. Jeg takket for meg å ønsket han lykke til.

Den siste mnd har han på nytt tatt kontakt, dette synes jeg er vanskelig, for jeg er glad i han enda hvor han sier han savner meg og savner tiden vi hadde sammen. Jeg stoler ikke på han lengere å tenker at han bare er vant til at vi snakket, har ikke hatt kontakt med han på 4mnd, jeg vet at han har vært ute på nytt på datingsider å tenker han ikke har møtt noen, eller sett at jeg ikke er så ille tross alt. For meg mistet jeg all tillitt når han avsluttet alt sist, men er glad i han å savner han mye. Skulle jeg startet opp med kontakt igjen ville jeg forventet at han la opp til å møtes og tok del av mitt hverdagsliv, noe han ikke ønsket før. Er litt rådvill, kan det gå bra på forsøk 2 eller skal jeg bare be han slutte å skrive. Han vet at jeg er litt i tvil siden jeg har blokkert han på alle sosiale medier og han sender meg meldinger der jeg ikke svarer, svarer han kun på sms

Anonymkode: 4351e...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare ute etter en egoboost.

Anonymkode: 3cf8d...20d

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er jo ikke interessert i deg værtfall

Anonymkode: cf054...23d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han er bare ute etter en egoboost.

Anonymkode: 3cf8d...20d

hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han er jo ikke interessert i deg værtfall

Anonymkode: cf054...23d

kan du utdype?

Skrevet

.

Skrevet

Han har sikkert ikke funnet noen andre så nå vil han tilbake for han vet du har følelser for han. 
Og med det er han ikke ensom. 
Bare en tanke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lille39 skrev (4 minutter siden):

Han har sikkert ikke funnet noen andre så nå vil han tilbake for han vet du har følelser for han. 
Og med det er han ikke ensom. 
Bare en tanke. 

Ts. Har tenkt litt i samme bane. Men det er en ensom tanke, kan ikke leve i et forhold der jeg er på nåde🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts. Har tenkt litt i samme bane. Men det er en ensom tanke, kan ikke leve i et forhold der jeg er på nåde🤭

Det hadde ikke jeg heller gjort. 
Kanskje han vil ha deg på gress til. Han finner noen andre? 
Da får han sex mens han venter. 
Bare en tanke. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lille39 skrev (19 minutter siden):

Det hadde ikke jeg heller gjort. 
Kanskje han vil ha deg på gress til. Han finner noen andre? 
Da får han sex mens han venter. 
Bare en tanke. 

Ja det skjer ikke, sender han en melding i morgen å spørr hvorfor han tar kontakt

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja det skjer ikke, sender han en melding i morgen å spørr hvorfor han tar kontakt

Bra. Viktig å sette foten ned. 
lykke til. ☺️

Skrevet

Istedenfor å sende en melding å spørre om hvorfor han tar kontakt (som vil gi han muligheten til å kunne si det du vil høre) send han heller denne meldingen: 

Hei. Vi møttes for å se om vi kunne passe sammen som kjærester og vi hadde det veldig hyggelig sammen en periode. Jeg setter pris på at du var ærlig med meg om din manglende interesse når vi avsluttet, men håper du forstår at den manglende interessen også bidrar til at det ikke er noe interesse fra min side å fortsette å treffe deg. Ønsker deg lykke til og håper du finner det du leter etter. 

Anonymkode: 72f98...2e1

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Spør han hvorfor han tar kontakt. Han vet hva du vil. Dere er ferdig med «bli kjent fasen» så da er det bare å hoppe rett i forhold😉 vil han det? Viss du vil? Hadde ikke «datet» han mer iallefall!

Anonymkode: 5ea54...6b2

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Istedenfor å sende en melding å spørre om hvorfor han tar kontakt (som vil gi han muligheten til å kunne si det du vil høre) send han heller denne meldingen: 

Hei. Vi møttes for å se om vi kunne passe sammen som kjærester og vi hadde det veldig hyggelig sammen en periode. Jeg setter pris på at du var ærlig med meg om din manglende interesse når vi avsluttet, men håper du forstår at den manglende interessen også bidrar til at det ikke er noe interesse fra min side å fortsette å treffe deg. Ønsker deg lykke til og håper du finner det du leter etter. 

Dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men samtidig stenger du alle dører hvis det viser seg han faktisk ønsker ett forhold nå da. 

Folk kan endre seg. Jeg har endra meg mye siste åra. 

Mer enig i at de er ferdig med bli kjent fasen så hvis han er klar for forhold er ts interessert. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Etter å ha vært singel en stund begynte jeg med onlinedating.

Der møtte jeg en fyr, vi snakket i flere mnd før vi møttes, jeg var klar hele veien at jeg var på datingsiden for å møte noen å ikke for å tøve rundt, jeg sa til han at møtte jeg noen så skulle det være for resten av mitt liv og forventet at daten var ærlig med meg fra dag 1.

Vi møttes å fant tonen, jeg likte han godt, å det virket som han likte meg, vi snakket gjennom hele dagen på hverdagene, å møttes i helgene pga jobbene våre kunne vi bare møtes i helger. Etter å ha møttes jevnlig gjennom flere mnd endret alt seg, jeg snakket med han å fikk da vite at han ikke hadde samme følelser for meg som jeg hadde for han, jeg hadde gjennom hele tiden vi møttes lagt opp til at han kunne være ærlig hva han følte. Jeg takket for meg å ønsket han lykke til.

Den siste mnd har han på nytt tatt kontakt, dette synes jeg er vanskelig, for jeg er glad i han enda hvor han sier han savner meg og savner tiden vi hadde sammen. Jeg stoler ikke på han lengere å tenker at han bare er vant til at vi snakket, har ikke hatt kontakt med han på 4mnd, jeg vet at han har vært ute på nytt på datingsider å tenker han ikke har møtt noen, eller sett at jeg ikke er så ille tross alt. For meg mistet jeg all tillitt når han avsluttet alt sist, men er glad i han å savner han mye. Skulle jeg startet opp med kontakt igjen ville jeg forventet at han la opp til å møtes og tok del av mitt hverdagsliv, noe han ikke ønsket før. Er litt rådvill, kan det gå bra på forsøk 2 eller skal jeg bare be han slutte å skrive. Han vet at jeg er litt i tvil siden jeg har blokkert han på alle sosiale medier og han sender meg meldinger der jeg ikke svarer, svarer han kun på sms

Sa han noen grunn til hvorfor han trodde han ikke hadde de samme følelsene for deg? 

Er han usikker som person? Blitt såret tidligere?

Anonymkode: cc542...961

Skrevet

Han vil tøve litt til. 

Anonymkode: bef73...157

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

jeg var klar hele veien at jeg var på datingsiden for å møte noen å ikke for å tøve rundt, jeg sa til han at møtte jeg noen så skulle det være for resten av mitt liv og forventet at daten var ærlig med meg fra dag 1.

Du må leve opp til dine egne ord.

Han fikk sjansen.

Slipper du ham inn igjen viser du ham og deg selv at du er villig til å tøve rundt. 

Skrevet

Tar han kontakt igjen for å date gjen å prøve på nytt? Dere kjenner hverandre, så mer dating håper jeg er uaktuelt? 
Eller tar han kontakt for å bli sammen med deg? 
Du vil ha forhold, ikke gi han noe midt i mellom.

Skrevet

Han sier han savner deg. Men han sier fremdeles ikke noe om at han ser for seg noe fast forhold med deg. Jeg tenker at når han var den som dumpet deg, da var det også han som måtte legge seg flatt og be om en ny sjanse.

Ved kun å si at han savner deg, så spiller han på dine følelser, uten å forplikte seg. Det synes jeg er feigt - selv om han ev. mener det seriøst. Og en mann som sliter med å vite hva han vil og ikke greier å kommunisere det han faktisk vil - det er uansett en mann som er for umoden for å takle det som han nå har gjort til en humpete start, for å si det mildt.

Jeg tror jeg ville sendt en melding som en over her foreslo. Om han virkelig mener alvor med deg vil du merke det på hans reaksjon da.

Anonymkode: 3b061...9f0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...