Gå til innhold

Hvor vanlig er det å barbere hverandres rumpehull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dette høres sikkert ut som troll, men jeg lurer på om det er «normalt» å barbere kjærestens rumpehull.

Min mann var nemlig på do og klarte å tette den med enormt mye papir. Jeg måtte fikse doen mens han surmulte. Han vil at jeg skal barbere bort rumpehårene slik at det blir enklere å tørke seg etter nr. 2. Han blir liksom aldri «ren» etterpå. Nå er han forbanna på meg for at jeg helst ikke vil gjøre det. Jeg gjør det av og til på med selv, og det er ikke så vanskelig. Men han nekter å gjøre det selv 🙈 Er det jeg som er teit?

Anonymkode: fc1e5...0c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort det om min mann spurte🤷🏽‍♀️ Hvorfor skulle jeg ikke sagt ja til det, vi har sett alt og gjort alt med hverandre så det er ikke det spor ubehagelig spørr du meg

Anonymkode: eebb8...b8a

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Det å barbere noen i rumpa er ikke galt i seg selv. Tror ikke det er normalt, men er jo ikke noe galt.

Å ikke få til å tørke seg å holde seg ren derimot, det er ikke normalt. Han er ekkel og urenslig. Tydeligvis er han emosjonelt ustabil også, om han blir sint så lett.

Be han barbere seg selv, eller lære å tørke seg ordentlig. Han kan kjøpe intimservietter også om han absolutt ikke klarer noe de aller fleste menn (og kvinner) klarer. 

Anonymkode: 4346c...510

• Liker 5
Skrevet

Takk for svar!

Jeg må nok bare gjøre det for å få litt fred i heimen. Han har nevnt dette med å ikke bli ren i flere år nå, så håper det hjelper å barbere. 🙈

Anonymkode: fc1e5...0c8

Skrevet

Kjør på med barbering. Han kan evt. bruke en ladyshaver der bake om det blir for travelt i lengden? Ellers våtservietter, men ikke kast de i do, det kan bli veldig, veldig dyrt.

Anonymkode: 426fd...245

• Nyttig 2
Skrevet

Eller gå igjennom kostholdet. Skal ikke være så vanskelig å tørke seg etter do. 

Anonymkode: 34830...d1f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe problem med å gjøre det på min mann, men jeg ville stusset over at han ikke kunne gjøre det selv. Jeg gjør det jo på meg selv og det er ikke vanskelig. 🤔 

• Liker 3
Skrevet

Nei, fy f....! Det hadde ødelagt noe av magien for min del!

• Liker 4
Skrevet
Hinkelpinkel skrev (2 minutter siden):

Nei, fy f....! Det hadde ødelagt noe av magien for min del!

Magien? Man ser hverandre på sitt verste og beste når man har et liv sammen og er 110% komfortable mener nå jeg - da burde jo ikke noe sånt ødelegge😳 Men nå kan jeg både vaske og slikke rumpehullet til mannen min uten at det er noe rart mer det her i heimen. Men vi har vel alle forskjellige grenser og synspunkter på det og det er jo såklart lov

• Liker 6
Skrevet

Ville vært forsiktig med å glattbarbere. Det kan stikke og gnisse noe jævlig.

Anonymkode: 0aeeb...30c

• Liker 2
Skrevet

Han får gå i salong og vokse seg, da.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde sendt mannen min til en salong for voksing, om han ikke evnet å barbere rumpehullet selv. Også får han investere i do med spyler, om han syns det er så vanskelig å tørke seg. Han høres litt ut som et barn, slik du beskriver situasjonen ts😂 Han tetter doen fordi han syns det er vanskelig å tørke seg bak, også surmuler han mens du må fikse doen🙈

Anonymkode: 68388...b9b

• Liker 8
Skrevet

Hallo i luken, klarer ikke gubben å barbere seg selv? Skal han bli sykemeldt når det gror ut igjen og så må du ta fri fra jobben for å pudre stjerten hans også……

Skjerpings, enten er gubben din veldig feit og har redusert fysisk tilgang, eller så er han rimelig spesiell.

Anonymkode: 5f205...cd6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde sendt mannen min til en salong for voksing, om han ikke evnet å barbere rumpehullet selv. Også får han investere i do med spyler, om han syns det er så vanskelig å tørke seg. Han høres litt ut som et barn, slik du beskriver situasjonen ts😂 Han tetter doen fordi han syns det er vanskelig å tørke seg bak, også surmuler han mens du må fikse doen🙈

Anonymkode: 68388...b9b

Det var et godt forslag^ Det begynner sikkert fort å stikke i rumpa så mye hår som mange mannfolk har og det er sikkert jævlig ubehagelig det også! Noen runder med voksing i salong gjør sikkert susen

Skrevet

Jeg hadde heller vokset ham bak om han ba meg om noe slikt. Om det er mye hår må det stikke noe fælt når det vokser ut igjen, og også lett oppstå betennelser og irritasjon. 

Jeg hadde ikke hatt problemer med det. Jeg har slikket det rumpehullet mange ganger, og tømt en betent byll. Hans kropp er like naturlig for meg som min egen, og mer kjent for meg på mange måter. 🥰

Anonymkode: c4d0f...726

• Liker 2
Skrevet

Troll. 

Anonymkode: 8eee1...3c0

Skrevet

Æsj! Nei fy f…. Det skulle han fått ordnet selv! Høres ekstremt hjelpeløs ut når han klarer å tette doen og i tillegg bli sur! Hvor finner man slike casus!! 

Anonymkode: 9a825...89d

• Liker 4
Skrevet

Kjøp Reusable cloth wipes (Eller noe lignende)

Selv om dette er for babyer, kan voksne også bruke det. Som erstatning for toalettpapir.  
Hold kluten under vannkranen etter bruk for å rengjøre den litt. Deretter i vaskemaskinen.

Det sørger for at du blir ordentlig ren. Det er fint for deg selv å bruke det.
Og det sparer penger til toalettpapir.

Anonymkode: 2a63f...b90

Skrevet

Nei fy faen å kvalmt!! Be ham barbere rassen sjæl eller vaske seg med vann etter å ha driti så blir han nok ren. At du har orket å være intim med en kar som i flere år aldri blir ren bak. Grøss å jævlig!

Anonymkode: bebb6...fbe

• Liker 3
Skrevet

Det er helt OK, 90% av innlegg på KG høtes ut som de er postet av troll. 🤣🤣🤣

Hjelp mannen din med å barbere rumpehullet, hvordan skal han ellers få det til 🤣🤣🤣 og du slipper tett do. 

Anonymkode: a0b24...f21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...