AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Så samboeren er allergisk mot f.eks høy, gress osv. Idag fikk jeg noen kurver fra ikea, til kallaxhylle, som er laget av siv. Kan man være allergisk mot det? Altså, samboeren min sa han begynte å bli litt tett i pusten, men så har vi gnagere som jeg ga høy i går. Så mest sannsynlig så der det jo det han reagerer på. Men så kom jeg til å tenke på, kan han reagerer på kurvene som er laget av siv?🤔 jeg prøvde å søke på nettet, men fant ingenting. Slike så på linken under. https://www.ikea.com/no/no/p/knipsa-kurv-siv-20110540/ Anonymkode: 55754...955
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Høyet til barnet mitt sine hamstre trigget gresspollen allergien min i hverfall, så tror nok det er synderen. Blei også veldig tett i nesa Anonymkode: 55c7f...f18 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Det er ikke pollen i strå som er brukt til kurver. Høy derimot.. Anonymkode: b8c1d...9e4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke pollen i strå som er brukt til kurver. Høy derimot.. Anonymkode: b8c1d...9e4 Okay så da satser jeg på at han ikke reagerer på kurvene😅 høyet reagerer han på uansett, men ble litt redd han kanskje kunne reagere på siv også Anonymkode: 55754...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå