AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Hei, noen her som har en ektefelle der den ene står opp mye tidligere enn den andre? Mannen min står opp midt på natten av og til pga jobb, og jeg sliter sånn med å sovne igjen fordi jeg våkner jo jeg også. Hvordan løser dere det? Har ikke noe ekstra soverom, eneste alternativ er sofaen på stuen lissom. Anonymkode: 3ed23...084
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Dessverre ikke noe råd til deg, men jeg har det likt! Selv må jeg ofte opp å tisse en gang ila natten, vet ikke om han har det likt når jeg gjør det Anonymkode: a735f...b42
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, noen her som har en ektefelle der den ene står opp mye tidligere enn den andre? Mannen min står opp midt på natten av og til pga jobb, og jeg sliter sånn med å sovne igjen fordi jeg våkner jo jeg også. Hvordan løser dere det? Har ikke noe ekstra soverom, eneste alternativ er sofaen på stuen lissom. Anonymkode: 3ed23...084 Her står mannen opp 2-3 timer før meg og barn, så de dagene sover han på gjesterommet eller sofaen. Stort sett sovner han bare på sofaen mens vi ser tv om kvelden, da slukker jeg tv når jeg skal legge meg 😅 Han sov inne på rommet en stund men det går ikke nå når vi har fått barn, og jeg våknet også av det… Kan dere eventuelt ordne en madrass som han kan ha på stuen? Er jo bare å bære den inn på soverommet på dagtid. Anonymkode: a5702...fa6 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 Bare la det skje. Anonymkode: 159bd...77c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Vibrasjonsklokke så han våkner av alarmen med den og ingen lyd som vekker deg. Han må selvsagt ha lagt alt av klær frem på badet dagen før og være stille når han går ut. Anonymkode: 69d4d...2cf 4
Daisy-love Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 Er dette nytt, eller pågått en stund? Er det det at du våkner av en alarm, eller det at han står opp? Mye kan en vende seg til da, men noen sover lettere enn andre. Type alarm kan tilpasses. Jeg vekkes selv av vibrasjon fra klokken min. Har på alarm på mobilen, men skrur den av før den går av for jeg liker ikke lyden. Har den på litt etter klokken skal gå av. Han bør ihvertfall stå opp så raskt som mulig og ikke måtte «dille rundt» på soverommet. Vet ikke om han gjør det altså, men tenker at klær osv må være funnet frem dagen før, så han bare kan stå opp. Har du prøvd ørepropper? Hvordan er madrassen? Om madrassen «spretter» opp så vil du jo kjenne det i kroppen. Jeg tenker at din mann trenger jo også å få god søvn før en lang dag på jobb, og det blir litt feil om han må sove på sofaen. Mulig det bare er meg 🤷♀️ Så jeg hadde nok heller tenkt på å få det til å gå så sømløst som mulig at han står opp, og du ihvertfall får hvilt deg etterpå. Jeg skjønner godt det er utfordrende. Det er noen timer mindre søvn hver natt som du nok trenger også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå