Gjest Gjest_ravnaskrik_* Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Dere bør ikke lese denne tråden i lunsjen.. Jeg har spist: Kongekrabbe Elgstek Gryterett m mye hvitøk og fløte... Stekt sei Gravlaks Lammekotelleter og pizza grandiosa... Huff... synes nesten synd i meg snart...
Gjest Elfrida Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Så var det å huske hva man har spist da... Hestebiff marinert med grønn pepper, med bakt potet og salat Suppelapskaus med brødskive til Vietnamesisk Pho Bo-suppe med biffkjøtt og bønnespirer bl.a. Hamburger av kvernet ytrefilet og svinefilet med guacamole og salat Kyllingsalat med grilla chevre Tunfisk- og laksesushi
Malama Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Høyst usikker på hvorfor jeg ikke burde lese det i lunsjen, og enda merpå hvorfor du synes synd på deg selv, det fatter jeg ikke. Men hva jeg har spsit siste uke... I går spiste jeg karbonade og pasta. På søndag spiste vi svinesteik med pteter og saus På lørdag laga vi pizza På fredag laga vi taco På torsdag laga vi kjøttsaus og pasta På onsdag spiste jeg karbonade og pasta (jepp, det er litt gjenganger) På sist tirsdag tror jeg at jeg kanskje spiste nudler, husker ikke helt (var entan da eller mandag, men hva jeg spiste den andre dagen husker jeg ikke) Spiser "kjedelige" ting jeg sammenlighet med dere ser jeg. Men jeg blir da mett.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Oi... Skal vi se om jeg husker hva jeg har spist: I går: Asiatiske "sommerruller" Søndag: Bouillabaise Lørdag: Indisk korianderkylling Fredag: Scampi i rød thai chilli saus med ris Torsdag: Wienerpølser i lompe Onsdag: Pasta Bolognese Tirsdag: Svin i "holy basil"-saus med eggenudler Glad i asiatisk mat, gitt!
Miss Marple Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Mandag: Komper (medsendt fra mamma) Søndag: Kjøttsuppe Lørdag: Italiensk pizza (ute) Fredag: Pasta med kylling og hvitløk Torsdag: Ovnsbakt laksefilet med poteter og grønnsaker Onsdag: Stekt ørret med poteter og salat Tirsdag: Taco
Arkana Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Forrige tirsdag: Stekt kyllingfilet, couscous og ratatouille. Onsdag: Koteletter i fløtesaus med poteter og grønnsaker. Torsdag: Hjemmelaget kyllingsuppe, nybakt urte- og hvitløksbrød. Fredag: Bakt potet med kryddersmør, rømme, stekt bacon, mais og løk. Lørdag: Biff med grønnpeppersaus, grønnsaker, ovnsbakte potetbåter og champignonstuing. Søndag: Hønsegryte. I går: Spaghetti bolognese med focaccia.
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Jeg var fire dager i London og spiste middag HVER dag på en sushi-bar som var helt fantastisk. Billig, upretensiøs, og med et bånd med småretter på fat som gikk rundt og rundt disken, kokker som stod i midten og satte på mer ettersom det forsvant. Så samlet du opp fatene dine og gikk til kassa etterpå, og betalte der. ÅÅÅhhhh....
Gjest Aloha Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Her er siste ukes middager: Onsdag: Ovnsbakt seifilet m/grønnsaker og ris Torsdag: Cheeseburger m/salat og pommes frites (spiste ute) Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Kyllingfilet m/pasta, ostesaus, hvitløksbrød (spiste ute) Søndag: Kylling Tikka Masala m/ris Mandag: Wienerpølser/brød Tirsdag: Fiskepinner og ris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå