Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hva folk gjør for å tjene penger, nei dette var noe av det dummeste jeg har hørt. :roll:

Skrevet

Hva slags folk er det som vil ha brukte truser da? Usjameg...

Skrevet

japanske tydeligvis.. men..spiser de ikke hunder i det landet der og `?

Skrevet

Man spiser ikke hunder der, det gjør man i Kina og Sør-Korea. I Nord-Korea finnes hverken hunder eller annen mat, så der spiser man hverandre.

Men fra spøk til revolver...

I Japan finnes det MANGE menn og gutter som vil kjøpe brukte jente-truser. Kjæresten min bodde der i 2 år, og fortalte meg om det for lenge siden. Han fant forsåvidt aldri ut hva de skulle med trusene. Jenter får mye penger for trusene sine! Husker ikke helt, men rundt 100 kr for enten 1 eller 3. OK, man må jo kjøpe nye truser, men de er jo ikke så dyre. Det finnes automater der du får kjøpt trusene, pent pakket i plastposer.

Vi har en teori om at det enten er fetishister eller ensomme karer i alle aldere som med disse trusene enten kan late som om de faktisk får trusene av jenter overfor kameratene sine, eller som drømmer om jenter og gjerne vil snuse litt for å få det til å være mer virkelig.

I Japan har man også SoapLands, der menn kommer for å bli vasket av pene unge damer. Full innsåping, og damene bruker hverken hender eller svamper...

Det er også vanlig for japanske jenter å ha 7 kjærester: Han pene, han rike, han med den feteste bilen, han som hun har bra sex med, han lure, han romantiske, og han som er kjæreste. Min kjære, som ikke er særlig for utroskap, skjønte aldri helt poenget.

Japanske jenter bor hjemme til de er 30, og betaler lite eller ingen ting for seg. De har sin karriere, og bruker alt på designerklær og ting. Kanskje forståelig, da gifte japanske damer forventes å være hjemme med barna, og kanskje se mannen sin 30 min om morgenen og 2 timer om kvelden. SKjønner godt hvorfor de vil utsette det.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg beklager, men full innsåpning uten å bruke hender. Nå ble jeg veldig nysgjerrig!!

En mann

Gjest Anonymous
Skrevet

Det mest skremmende er jo at det faktisk finnes et market for brukte truser.. :o

Skrevet
Jeg beklager, men full innsåpning uten å bruke hender. Nå ble jeg veldig nysgjerrig!!

En mann

Bruk fantasien din, da...

Tips: det går helt fint å såpen inn en partners bryst og rygg med puppene, og bruke bena på bena hans. Og så videre. Jeg har ikke besøkt et sånnt Soapland, så jeg vet ikke helt teknisk hvordan de gjør det. Men det egner seg vel til fantasier... ;)

Catzy

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er et ganske stort marked for salg av brukte truser, også i Norge.

Det er ingen problem å få solgt brukte truser for en 100 lapp her til lands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...