AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Nok en lørdag kveld er avsluttet med sur og dårlig stemning. Vi kommuniserer så dårlig, og det blir fort misforståelser. Mannen gikk og la seg uten å si noe. Jeg sitter frustrert igjen i stua. Føler meg usynlig. Tlf hans dominerer hele kvelden når barna er i seng. Det er ikke noe «oss» lenger. Vondt å kjenne på at dersom jeg hadde vunnet en million eller to i Lotto, så hadde jeg skaffet meg mitt eget sted å bo. Det eneste som holder meg igjen er økonomi - også barna da.. Måtte bare få luftet litt tanker. Anonymkode: bf812...22f 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nok en lørdag kveld er avsluttet med sur og dårlig stemning. Vi kommuniserer så dårlig, og det blir fort misforståelser. Mannen gikk og la seg uten å si noe. Jeg sitter frustrert igjen i stua. Føler meg usynlig. Tlf hans dominerer hele kvelden når barna er i seng. Det er ikke noe «oss» lenger. Vondt å kjenne på at dersom jeg hadde vunnet en million eller to i Lotto, så hadde jeg skaffet meg mitt eget sted å bo. Det eneste som holder meg igjen er økonomi - også barna da.. Måtte bare få luftet litt tanker. Anonymkode: bf812...22f Dere må sette dere ned og snakke om dette, men ikke en lørdag kveld. Sett av tid en dag. Send vekk ungene. -Jeg kjenner det som at forholdet vårt er dårlig, og er redd det skal ryke helt. Hvordan føler du det? Neste: parterapi. Anonymkode: 6648c...d57 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere må sette dere ned og snakke om dette, men ikke en lørdag kveld. Sett av tid en dag. Send vekk ungene. -Jeg kjenner det som at forholdet vårt er dårlig, og er redd det skal ryke helt. Hvordan føler du det? Neste: parterapi. Anonymkode: 6648c...d57 Er enig i dette, for kommunikasjon er faktisk nøkkelen i forholdet. Anonymkode: d2857...9dd
carlberner1 Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Spørre og fortelle, jo før jo bedre. Kanskje funker det med tilbakevirkende kraft, men jeg tror dessverre det er sjelden. Jeg satser på re-inkarnasjon, og neste gang skal jeg ikke gjøre tabben å ikke fortelle og spørre - i tide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå