Gå til innhold

Dødt forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok en lørdag kveld er avsluttet med sur og dårlig stemning. Vi kommuniserer så dårlig, og det blir fort misforståelser.

Mannen gikk og la seg uten å si noe. Jeg sitter frustrert igjen i stua.

Føler meg usynlig. Tlf hans dominerer hele kvelden når barna er i seng. Det er ikke noe «oss» lenger. Vondt å kjenne på at dersom jeg hadde vunnet en million eller to i Lotto, så hadde jeg skaffet meg mitt eget sted å bo.

Det eneste som holder meg igjen er økonomi - også barna da.. 

Måtte bare få luftet litt tanker.

Anonymkode: bf812...22f

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nok en lørdag kveld er avsluttet med sur og dårlig stemning. Vi kommuniserer så dårlig, og det blir fort misforståelser.

Mannen gikk og la seg uten å si noe. Jeg sitter frustrert igjen i stua.

Føler meg usynlig. Tlf hans dominerer hele kvelden når barna er i seng. Det er ikke noe «oss» lenger. Vondt å kjenne på at dersom jeg hadde vunnet en million eller to i Lotto, så hadde jeg skaffet meg mitt eget sted å bo.

Det eneste som holder meg igjen er økonomi - også barna da.. 

Måtte bare få luftet litt tanker.

Anonymkode: bf812...22f

Dere må sette dere ned og snakke om dette, men ikke en lørdag kveld. Sett av tid en dag. Send vekk ungene. 
-Jeg kjenner det som at forholdet vårt er dårlig, og er redd det skal ryke helt. Hvordan føler du det? 

Neste: parterapi.

Anonymkode: 6648c...d57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dere må sette dere ned og snakke om dette, men ikke en lørdag kveld. Sett av tid en dag. Send vekk ungene. 
-Jeg kjenner det som at forholdet vårt er dårlig, og er redd det skal ryke helt. Hvordan føler du det? 

Neste: parterapi.

Anonymkode: 6648c...d57

Er enig i dette, for kommunikasjon er faktisk nøkkelen i forholdet.

Anonymkode: d2857...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørre og fortelle, jo før jo bedre. Kanskje funker det med tilbakevirkende kraft, men jeg tror dessverre det er sjelden.

Jeg satser på re-inkarnasjon, og neste gang skal jeg ikke gjøre tabben å ikke fortelle og spørre - i tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...