Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva snakker du om, når du treffer en venn et par timer?

Anonymkode: 2ed77...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er nytt i livene våre siden sist, mimrer om tiden vi gikk på skole sammen, sladrer litt om gamle klassekamerater, snakker om hva som er planlagt i livene våre.. Og ellers om det vi har av felles interesser :)

Anonymkode: 9dd64...d89

Skrevet

Hva som er nytt, politikk, planer framover, helse, mimring, etc.

Anonymkode: 3d712...88d

• Liker 1
Skrevet

Med mine nærmeste venninner som jeg treffer ofte, er ingen temaer for små eller for store. Men samtaleemnene er ofte ulike med ulike venner, alle vennene mine er forskjellige og har sine interesser etc.

Eksempler på temaer: hvor mye vi har trent/planlegger å trene/bra timer eller øvelser vi tipser om, ferieplaner felles og egne, morsomme eller irriterende ting på jobben, verdenssituasjonen og politikk, andre aktuelle saker i media, anbefalinger av film/tv/podkast, ting vi har opplevd i det siste, mat, familien, planlegge skogstur/skitur, hverdagslivets småting (hvor får jeg kjøpt en bra turjakke/æsj, krana på badet drypper, i dag forsov jeg meg)….

Anonymkode: a4751...135

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva snakker du om, når du treffer en venn et par timer?

Anonymkode: 2ed77...b0b

alt mulig egentlig.nå er jeg psykolog for en venninne, det er alltid gøy.

Anonymkode: 097b3...e53

Skrevet

Som flere her: oppdatering av livet, hva som foregår. Snakker om barn når det er aktuelt, ellers hvordan det går med jobb, helsen, partneren, verv vi har, dugnader, og egentlig mye ulikt. 

Snakket med en nær meg på telefonen her en dag over flere timer. Endelig fikk vi tid. Da gikk det i masse oppdatering om det meste, men også om helt basale ting som nye produkter vi har prøvd, matvarepriser som har steget, hvor dyrt fryste bringebær har blitt, og jeg fikk tips om en ny oppskrift, og fikk delt noe matrelatert jeg også. Vi snakker gjerne om ting på tilbud, hva vi skal dyrke i år osv. Akkurat det forholdet er vi begge opptatt av (sunn) mat, dyrking, priser, og gode tips, så er litt ekstra av det der, men snakker litt med andre også om det. Vi hadde nok å snakke om for å si det sånn, og det var veldig fint. 💚 Godt når det har gått en tid og bare kunne snakke om alt mellom himmel og jord 💚 

Jeg snakker lite politikk da, det er vel det eneste, og det er mest om den det gjelder, og evt om de nær dem, ikke så mye om andre generelt. Skulle noen ha møtt en gammel kollega eller klassekamerat, eller vi mimrer og den ene har truffet noen så kan det komme opp, men snakker lite av det jeg vil kalle for «sladder». Det er ikke så interessant. Har mer enn nok annet å snakke om. 

Den samtalen jeg hadde tidligere i uken var utrolig fin, og var virkelig om det meste 🥰

Skrevet

Takk. Jeg har alltid trodd at jeg har gått glipp av noe ved å ikke være sosialt anlagt. Da viser det seg at det ikke stemmer.

Anonymkode: 431ce...701

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...