AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Selge boligen til høsten når barnet går siste året på ungdomskolen,eller vente noen år til? Anonymkode: fe2a5...8af
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Jeg tenker å flytte ca 30 minutter unna her vi bor nå.Alt er så dyrt så jeg må lenger ut på landet skal jeg finne noe jeg vil trives med på sikt. Men når er riktig tidspunkt å flytte med tenåring? Anonymkode: fe2a5...8af
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Hva skal barnet gjøre til høsten? VGS, jobb eller flytte selv? Er ikke noe fasitsvar på dette, men når jeg var i lignende situasjon, så valgte jeg å vente til den yngste var ferdig med VGS. Kommer an på modenhet, men de fleste 16-17 åringer er ikke så veldig modne akkurat. Når de var 19 og 22 flyttet jeg til annet sted, og det var det rette tidspunktet for min del (19-åringen dro uansett i militæret og var dermed ute av redet). Kjente på en måte at dette skulle jeg gjort mye før (bo her jeg gjør nå), men det er enda viktigere for meg å være der for barna. Anonymkode: 91b65...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå