Gå til innhold

Sexy i jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en tråd som har surret og gått her inne lenge om jenter i jeans, kommet opp i 52 sider allerede. Så det må engasjere litt.

Men spørsmålet er om du har funnet jeansen som passer til din rumpe og lår.

Det er ikke tvil om at så å si alle jenter kan få en flott rumpe i den riktige jeansen, at venninnen din ser bra ut i en jeans betyr ikke at du vil se like bra ut i den samme jeansen, du må finne den som passer akkurat til deg. Har sett mange eksempel på rumper med stort potensiale som har blitt ødelagt av feil type jeans.

Har du funnet den, og hva gjorde den med rumpe og lår?

Sammendrag av hva som er viktig å tenke på.

1. Livhøyde: høyere liv gir mer en lenger og større rumpe, lavere liv en mindre og kortere rumpe. 

2. Lommestørrelse: bør være proporsjonal til fasongen din. Liten rumpe bør ha mindre lommer, større rumpe bør ha større lommer. 

3. Lommeplassering: høye lommer gir lenger rumpe, lave kan gi en saggete bak. Lang avstand kan gjøre at du ser bredere ut. 

4. Yoke: sømmen som går mellom midjebånd og baklommer. En V-formet yoke gir mer fasong og fremhever stussen. 

5. Vask: lyse partier fremhever og forstørrer, mørke skjuler.

Anonymkode: dbeae...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeans er ikke sexy i det hele tatt.

Anonymkode: 5cf22...065

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det kan jeg være enig i, visst man ikke tar hensyn til hvilken jeans som passer kroppsfasongen. Men skikkelig sexy når den sitter som den skal.

Skrevet

Har prøvd å illustrere nedenfor hvor viktig det er å finne jeansen som passer akkurat deg. Og som sagt om du synes jeansen til venninnen din er fin, så er det ikke sikkert den er fin på deg.

Rumpa til venstre kan nok ikke bli helt som rumpa til høyre, men med rett jeans så tror jeg den til venstre også kunne sett riktig bra ut.

Har du funnet jeansen som passer akkurat deg, eller ender du opp som jenta til venstre?

image.thumb.png.1422071eed6756ac630f4d0c4373de17.png

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 21.13):

Synes du:) Jeg synes derimot at en jeans som passer perfekt slår alle andre klesplagg ned i støvlene på sekundet 

Anonymkode: 5132d...de9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes du:) Jeg synes derimot at en jeans som passer perfekt slår alle andre klesplagg ned i støvlene på sekundet 

Anonymkode: 5132d...de9

Enig med deg, forutsatt at de har en passform som passer kroppen, og ikke som skrekkeksempelet på bildet lenger oppe i tråden.

Skrevet

Jeg bruker ikke jeans, og er i grunn ganske fornøyd med det. 

Anonymkode: 1bed7...d6d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bruker ikke jeans, og er i grunn ganske fornøyd med det. 

Hva er det som gjør at du har valgt bort jeans, er det stoffet som er ukomfortabelt eller er det sosiale koder du tillegger jeans (for eksempel at plagget er for uformellt)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er det som gjør at du har valgt bort jeans, er det stoffet som er ukomfortabelt eller er det sosiale koder du tillegger jeans (for eksempel at plagget er for uformellt)

Jenas passer ikke til stilen min. jeg foretrekker kjoler og skjørt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tights er sexy.  Ikke jeans. 

Og kjoler😍 OMG. 

Endret av Sander33
Kjoler
Skrevet

Jeg liker bedre jeans :rodmer:enn kjoler/skjørt. Synes det sitter bedre og er mer sexy på en kvinnekropp, om den sitter fint da vel og merke 

Anonymkode: 2c241...557

Skrevet
Sander33 skrev (45 minutter siden):

Tights er sexy.  Ikke jeans. 

Og kjoler😍 OMG. 

Tror det er flere damer som kler jeans enn tights, ikke alle som kler tights. Jeans kan brukes i alle aldre men ser teit ut på godt voksne damer, ihvertfall utenom på et treningssenter.

Kjoler kan være fint, men har gjaldt det om damer klarer å finne rette jeansen.

Skrevet
On 2/4/2024 at 9:13 PM, AnonymBruker said:

1d8acd8c6e8e337ce31bef84a8636491.jpg

Hehe, neida. Smak og behag. :)

Anonymkode: 5321a...4ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har prøvd å illustrere nedenfor hvor viktig det er å finne jeansen som passer akkurat deg. Og som sagt om du synes jeansen til venninnen din er fin, så er det ikke sikkert den er fin på deg.

Rumpa til venstre kan nok ikke bli helt som rumpa til høyre, men med rett jeans så tror jeg den til venstre også kunne sett riktig bra ut.

Har du funnet jeansen som passer akkurat deg, eller ender du opp som jenta til venstre?

Så visst vi ser på hva som gikk galt til venstre med bakgrunn i "jeans-reglene" i første posten

1. Livhøyde: høyere liv gir mer en lenger og større rumpe, lavere liv en mindre og kortere rumpe. Livhøyden for lav og rumpen ble avkortet, stopper faktisk før rumpesprekken.

2. Lommestørrelse: bør være proporsjonal til fasongen din. Liten rumpe bør ha mindre lommer, større rumpe bør ha større lommer. Eneste som kanskje passet her var selve størrelsen på lommene.

3. Lommeplassering: høye lommer gir lenger rumpe, lave kan gi en saggete bak. Lang avstand kan gjøre at du ser bredere ut. Klassisk feil hvor lave lommer gir en saggete bak.

4. Yoke: sømmen som går mellom midjebånd og baklommer. En V-formet yoke gir mer fasong og fremhever stussen. Hun har valgt en for rett yoke

5. Vask: lyse partier fremhever og forstørrer, mørke skjuler. Her var det meste feil, så lyse og mørke partier ville ikke reddet sluttresultatet.

Ser at det er mange norske damer som bommer på jeans kodene, så kanskje noen burde opprettet hjelpelinjen for jeans problemer.

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg har funnet den riktige jeansen for meg, den jeg synes er mest flatterende og som jeg føler meg vel i. Bootcut, enkelt og greit. Liker de best mørkeblå eller svart, men bruker lyse også. Helst høyt liv. 

Anonymkode: 0d964...41c

• Liker 1
Skrevet

Bukser er ikke sexy.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 18.05):

Buksa er ikke dradd på. Du kan serriøst ikke mene at dette er et godt eksempel eller at du ser rompa på nummer 1 her godt, den er jo skvist ut av proporsjoner i denne buksa som er en rar blanding av sigende men strammende og igjen, ikke dradd på ordentlig.

Fåtall har lyst å bli sensorisk utsatt av å ha på et plagg som dette. Nei hoff!

Anonymkode: dbc66...f2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Buksa er ikke dradd på. Du kan serriøst ikke mene at dette er et godt eksempel eller at du ser rompa på nummer 1 her godt, den er jo skvist ut av proporsjoner i denne buksa som er en rar blanding av sigende men strammende og igjen, ikke dradd på ordentlig.

Fåtall har lyst å bli sensorisk utsatt av å ha på et plagg som dette. Nei hoff!

Anonymkode: dbc66...f2a

Hvordan vil du forklare at hun skal klare å dra denne buksen ordentlig på? Å dra buksen lenger opp er jo fysisk umulig, uten du skal få verdens største camel toe, selv ikke da engang. Buksen har rett og slett ikke riktig passform til figuren hennes. Eneste måten buksen kan komme over rumpesprekken, er ved å velge en modell som er høyere i livet. 

Det jeg sier er at denne rumpen kunne sett så veldig mye bedre ut med riktig jeans valg, og om hun skulle hatt gode venninner så burde de hjulpet denne stakkars damen her med gode råd. Den som lar en venninne gå rundt sånn, er enten en dårlig venninne, eller så går de rundt sånn selv.

• Liker 1
Skrevet

Brått av en eller annen grunn er tråden som har surret siden 2009 "jenter i jeans" borte ?
Det ble kanskje for mye seksualiserte bilder der inne?

Anonymkode: f8457...d63

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig trist dersom dette er tilfellet. Tråden lå jo under seksualitet. Så da kan det jo ikke være forbudt med sexy bilder av jenter i jeans? En glede for meg som man.☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...