Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid hull i tynne svarte strømpebukser. Noen som har noe tips mot dette, og noen strømpebukser dere synes er bedre enn andre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fil negler og strekk den før bruk. Rull den opp før du tar føttene inn i den. 

Opplever at slike flerpakninger har dårligere kvalitet enn enkle. De svarte i 20 denier som man får kjøpt på KappAhl og Lindex enkeltvis syns jeg er grei, men holder gjerne ikke til flere bruk. Da ville jeg heller valgt 40 denier. 

Skrevet

Ikke ha skarpe negler når du drar på strømpebuksa! Jeg har som rutine å alltid file neglene før strømpebuksa skal på ahaha

Anonymkode: e47b8...f9e

Skrevet

Bruk strømpebukser som er mye større en størrelsen din. Jeg er 170 cm og 52 kg, men velger alltid str 44-50 i strømpebukser. Altså XXL. Mitt beste råd hvertfall :) 

Anonymkode: df395...208

• Liker 3
Skrevet

Jeg har tynne strømpebukser fra Wolford som jeg har hatt i flere år, og de er like fine. Kjøper aldri andre.

Anonymkode: 6935b...3df

• Liker 1
Skrevet

Godt råd å strekke strømpene, ja. Mitt råd er å kjøpe stayups om det går til antrekket. Jeg bruker noen fra lindex som er 15 el 20 den, semi shine, og jeg kjøpr noen par av gangen. Om en strømpe ryker, kan jeg bare bruke en fra et annet par. 

Anonymkode: 5a8f0...817

• Liker 1
Skrevet

HM har begynt å selge strømpebukser fra sheertex nå. De skal være rip-proof.

Anonymkode: 24484...e77

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bruk strømpebukser som er mye større en størrelsen din. Jeg er 170 cm og 52 kg, men velger alltid str 44-50 i strømpebukser. Altså XXL. Mitt beste råd hvertfall :) 

Skulle alle gjort dette er det en stor andel av befolkningen som blir strømpeløs. XXL er vel det største man får tak i.

Anonymkode: 40a42...bc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

HM har begynt å selge strømpebukser fra sheertex nå. De skal være rip-proof.

Anonymkode: 24484...e77

Jeg syns de er elendige. De ryker kanskje ikke så lett, men får veldig lett stygge "merker" fra negler etc. Mye lettere enn andre strømpebukser, etter min erfaring. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Skulle alle gjort dette er det en stor andel av befolkningen som blir strømpeløs. XXL er vel det største man får tak i.

Det er et godt tips likevel å gå opp i størrelse for de som kan det, da :) 

Skrevet

Jeg synes de fra Change er veldig gode. Strekker de først. De er ikke udødelige, men de holder lengst av de jeg har brukt. Også har de jo gode tilbud der innimellom om man følger med :)

Anonymkode: 50bde...307

Skrevet

De strømpene med "Light Support" f.eks. "Kunert fly and care" inneholder mer elastan som gjør de mer slitesterke er min erfaring.

Anonymkode: 61d05...d6c

• Liker 1
Gjest issoras
Skrevet
7 hours ago, Iia said:

Det er et godt tips likevel å gå opp i størrelse for de som kan det, da :) 

Da legger de seg jo i stygge folder rundt ankelen. Funker kanskje for høye folk. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om produsenter ser at det går mer av en vare enn en annen øker de jo produksjonen. Det produseres jo flere sko i str 38-40 enn 33-36 og 40-44. Produsenter er ikke dumme, og de følger markedet. 

Skrevet
issoras skrev (4 timer siden):

Da legger de seg jo i stygge folder rundt ankelen. Funker kanskje for høye folk. 😅

Blir det folder ved anklene har du ikke dratt strømpene ordentlig opp. Helt enig i at det hjelper å ha et par nr. større!

Gjest issoras
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir det folder ved anklene har du ikke dratt strømpene ordentlig opp. Helt enig i at det hjelper å ha et par nr. større!

De siger jo ned igjen. Når strømpa er flere størrelser for stor holder den seg ikke der den skal være og tyngdekraften virker inn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har tynne strømpebukser fra Wolford som jeg har hatt i flere år, og de er like fine. Kjøper aldri andre.

Anonymkode: 6935b...3df

Enig i dette. Bruker ikke mange størrelser større enn mine egen, men går ofte opp to størrelser. Synes det er ubehagelig når strømpebuksen er liten i størrelsen. Ikke ser det fint ut heller.

Wolford strømpebukser er ikke de billigste, men de varer lenge og tåler mer enn de fleste andre strømpebukser. Mye mer solide. Det er ihvertfall min erfaring.

Skrevet

Hvis du leste riktig,- et par nr større, da blir det null sig.

Skrevet

Calvin Klein er de beste strømpebuksene jeg har brukt. Fikk bukt med sig, og de er lange nok i beina. 

Anonymkode: a04f1...058

• Liker 1
Skrevet
Lulo456 skrev (På 3.2.2024 den 22.47):

Jeg får alltid hull i tynne svarte strømpebukser. Noen som har noe tips mot dette, og noen strømpebukser dere synes er bedre enn andre? :)

Er det på tåa, eller oppover bena de får hull/rakner?

Anonymkode: 2eb63...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...