Pleier Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Er det noen som kan svare på hva dette bildet heter? og hvor man kan få tak i det? Det er bildet i stuen med pekende fingre.
Pleier Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2006 Jeg fant, jeg fant. Takk gjest, tenkte ikke på skeidar.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Adam's skapelse. Det du ser på bildet der er bare et utsnitt av bildet. Det er faktisk svært der det henger oppi taket på det sixtinske kappel i Vatikanstaten. Det er en del av 12 bilder som viser til historier i det gamle testamentet. Bildet er forøvrig malt av mesteren Michelangelo. Og er et av verdens mest populære bildeutsnitt, det vil si at du finner det i veldig mange stuer Utsnittet med bare Gud og Adam's hånd viser øyeblikket da Gud gir Adam livskraft.
Madammen Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Det bildet er så innmari fint - ønsker jeg meg og...
Gjest Fruktfat Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 finnes overalt, stort sett i alle møbelforretninger o.l
Pasha Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 jeg kjøpte mitt på skeidar.. med en litt annen ramme enn hva som er der. har også sett det på bohus
Gjest Carmensita Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Har sett det på Bohus, pris kr 99,-. Gull- eller mørk brun ramme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå