Gå til innhold

Gaming - brøling, stille etter 23?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboene gamer med vinduene åpne og vegg i vegg, og de skriker og brøler noe sinnssykt nesten hver kveld. Har snakket med dem, men blir ikke bedre. Går slik oppførsel også innunder stillereglene slik at man bør kunne forvente ro klokka 23?

Kan de ellers holde på med skriking og brøling resten av døgnet? 

Lei. 

Anonymkode: 75fb0...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en regel for ro som gjelder ditt nabolag, gjelder dette selvsagt også skrik og skrål, og ikke bare festmusikk og motorsag.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aksase skrev (7 minutter siden):

Hvis det er en regel for ro som gjelder ditt nabolag, gjelder dette selvsagt også skrik og skrål, og ikke bare festmusikk og motorsag.

Er det ikke en generell regel om ro klokka 23? Trodde det. 

Anonymkode: 75fb0...0c0

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gamer selv men naboene bor en hel hage bort , vundet mitt er ikke mot noen av husene så hadde aldri tatt hensyn til det. Har aldri fått klage om det heller. Har headset så er ingen lyd fra tven , men jeg kan kvekke til å jeg har tenkt tanken at de har merket det. Men de kan lukke sine vinduer. hadde jeg bodd vegg i vegg så hadde pipa mi vært annerledes 🙈 

Men folk må få snakke. Vet om folk som bor i leiligheter som ikke tørr å snakke utforbi , de hvisker da naboene er så grettene. Igjen det er forskjell fra å snakke å skrike utforbi😅

Anonymkode: b7f88...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg gamer selv men naboene bor en hel hage bort , vundet mitt er ikke mot noen av husene så hadde aldri tatt hensyn til det. Har aldri fått klage om det heller. Har headset så er ingen lyd fra tven , men jeg kan kvekke til å jeg har tenkt tanken at de har merket det. Men de kan lukke sine vinduer. hadde jeg bodd vegg i vegg så hadde pipa mi vært annerledes 🙈 

Men folk må få snakke. Vet om folk som bor i leiligheter som ikke tørr å snakke utforbi , de hvisker da naboene er så grettene. Igjen det er forskjell fra å snakke å skrike utforbi😅

Ja det kan ikke sammenlignes 😃

Anonymkode: 0793e...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig sammenlignbart med ts sin situasjon må jeg si...

Anonymkode: 6c780...3f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er like relevant sammenligning som at jeg roper på bikkja som er ute fordi vi bor ganske avsides til, men lar være når vi bor på hotell.....

Anonymkode: 39b41...8b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ring politiet 

Anonymkode: 0793e...b36

Anmelde også da?

Anonymkode: 669fd...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...