Gå til innhold

40 rett rundt hjørnet å får meg aldri en ordentlig kjærest 😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare hatt korte forhold, aldri kjent på stor kjærlighet hvor ting føles trygt og godt.

Har vært på Tinder i mange år og møtt en del menn. Men ingenting forhold. La Tinder på hylla og begynte heller å oppsøke ting, hobbyer, kurs. Alt for å bli kjent med andre og kanskje også en mann. Men det er lite interesse.

Har begynt å sminke meg, fått mer feminin klesstil og begynt å trene. Men interesse fra menn uteblir. De siste årene har jeg virkelig levd etter den setningen "kjærligheten kommer når du minst aner det". Men det skjer jo aldri hos meg :(

Må jeg rett og slett bare innse at kjærlighet til en mann aldri kommer til å inntreffe hos meg? :(

Anonymkode: 9b99e...f12

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå for de som er 10+ år eldre enn deg. Det er det beste tipset du noen gang vil få. 

Anonymkode: cf589...ca1

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gå for de som er 10+ år eldre enn deg. Det er det beste tipset du noen gang vil få. 

Anonymkode: cf589...ca1

Har vel egentlig gjort det hele tiden men..

Huff, vanskelig

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har vel egentlig gjort det hele tiden men..

Huff, vanskelig

Velger du å gå etter menn utifra hvem du tror "tolerer deg" fordi du har noe de kanskje liker, som yngre alder?

Eller bare liker du eldre menn?

Om ja til det første, kanskje mot er neste steg? Mot til å prøve deg på noen du faktisk liker. 

Anonymkode: f4fa9...b08

• Liker 2
Skrevet

Har dessverre ikke noe råd. Men det er flere av oss. Vi må vel bare prøve å holde håpet oppe.

Anonymkode: d4293...d8c

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg syns det virker som at du prøver så godt du kan og at du er i en spiral der du gjør en innsats. Det er bra at du prøver selv om du selvfølgelig skulle ønske du fikk deg en kjæreste. Hold motet oppe og fortsett å eksponere deg for nye mennesker, så skal du se at det løser seg. Det er jevnt over vanskelig å finne seg noen og samfunnet har dessverre blitt kaldere med årene. Det er rekordmange single i Norge og det tallet øker bare av en eller annen grunn. Så vit at du ikke er alene, og at det trolig løser seg for snille damer. Stor klem fra meg

Anonymkode: a44dd...161

Skrevet

TS, syns du skal ha cred for å stå på i det minste  Håper det ordner seg for deg! 🙏

Jeg er litt i samme båt. Er snart 40 og ingen har engang vært forelsket i meg. ☹️

Anonymkode: ca48e...4da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...