AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Del Skrevet 3. februar 2024 Hadde ei venninne som jeg anså som en av mine beste venner i over 20 år. Gikk på skole sammen, fortalte om hemmelighetene, problemene og oppturene til hverandre. Jeg fikk baby for 2 år siden og hun kom aldri for å besøke oss. Sist jeg så henne var når jeg var gravid. Hun har skrevet til meg én gang etter at jeg fikk baby for å høre åssen det gikk. Jeg svarte på dette, men har ikke kontaktet henne for jeg ble skuffet over at hun ikke kom på besøk når jeg fikk baby. Forventet ikke noe mer enn bare et besøk. Sitter å lurer på om det er min feil siden jeg ikke tok kontakt. Jeg føler bare at det var så kleint av henne.. Anonymkode: aa3a8...0f3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hoia Skrevet 3. februar 2024 Populært innlegg #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Er det ikke vanlig å invitere folk på besøk når baby er i hus da? Jeg ville aldri ha presset meg på en familie med nyfødt baby, de sover jo ingenting etc. En dukker bare opp når en blir invitert. 52 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 Hun er nok skuffet ja. Det er ikke vanlig at folk trenger seg på av seg selv i babytiden, særlig om de knapt vet hva det er. Anonymkode: 043ba...02a 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 Populært innlegg #4 Del Skrevet 3. februar 2024 Siden du aldri inviterte henne kan hun være like skuffet. Hvis du vil ha kontakt, ta kontakt! Anonymkode: d6d0c...ac9 42 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Del Skrevet 3. februar 2024 Mulig hun ventet på en invitasjon til å komme, på samme måte som det høres ut som du ville hun skulle "invitere seg selv" hjem til deg. Det er ikke bare bare å invitere seg selv hjem til den andre når hun har fått barn. Man vil ikke trenge seg på. Vil du ha kontakt med denne venninne, hadde jeg sendt henne en melding og invitert henne over på en kaffe, en lunsj eller noe. Anonymkode: e82d3...23e 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Del Skrevet 3. februar 2024 Så dere hadde ikke blitt skuffet med andre ord? Det er det største som kan skje i livet så føler det er rart at en venninne over 20 år ikke enser det. Anonymkode: aa3a8...0f3 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så dere hadde ikke blitt skuffet med andre ord? Det er det største som kan skje i livet så føler det er rart at en venninne over 20 år ikke enser det. Anonymkode: aa3a8...0f3 Ut fra hva du skrev, tok hun kontakt, og lurte på hvordan det gikk. Hun ønsket kanskje å delta i det største i ditt liv, men du inviterte henne ikke inn. Du har, istedenfor å invitere, sittet i to år og furtet. Men nei, jeg sitter ikke og er skuffet over venner som ikke tar kontakt. Ønsker jeg kontakt, tar jeg kontakt. Avviser de meg, blir jeg kanskje lei meg. Anonymkode: d6d0c...ac9 31 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Del Skrevet 3. februar 2024 Men har du invitert henne på besøk? Kanskje er hun skuffet over deg for at du ikke har vist deg eller tatt noe kontakt siden du var gravid? Hun tenker kanskje du er i babybobla og ikke har tid til henne? Jeg har alltid vært veldig forsiktig med å trenge meg på venninner som har fått barn. Så fikk jeg selv baby som siste i en stor venninnegjeng og da ønsket jeg at "alle" skulle komme for jeg hadde en enkel sovebaby. Men vet du, jeg måtte faktisk invitere folk for de var som meg redde for å trenge seg på. De tenkte jeg hadde mer enn nok mens jeg satt å leste bøker, drakk kaffi og trippet etter å vise fram det sovende nurket. Anonymkode: e5da5...8ef 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 3. februar 2024 #9 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg hadde ikke ventet på å bli invitert, jeg hadde skjønt at det der tar mye energi og tid. Så jeg har bare vært på besøk til de som har invitert, det å stå utenfor hos noen som akkurat har født, invitere seg selv, ville ikke falt meg inn. Men å sende melding med "grattis" etc. er jo innenfor da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ut fra hva du skrev, tok hun kontakt, og lurte på hvordan det gikk. Hun ønsket kanskje å delta i det største i ditt liv, men du inviterte henne ikke inn. Du har, istedenfor å invitere, sittet i to år og furtet. Men nei, jeg sitter ikke og er skuffet over venner som ikke tar kontakt. Ønsker jeg kontakt, tar jeg kontakt. Avviser de meg, blir jeg kanskje lei meg. Anonymkode: d6d0c...ac9 Det var flere mnd etter fødsel. Har ikke akkurat sittet å furtet. Har følt meg skuffet. Hvis vennen din har bursdag så kan du ikke gratulere eller noe før du har blitt bedt på besøk heller da? Anonymkode: aa3a8...0f3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mulig hun ventet på en invitasjon til å komme, på samme måte som det høres ut som du ville hun skulle "invitere seg selv" hjem til deg. Det er ikke bare bare å invitere seg selv hjem til den andre når hun har fått barn. Man vil ikke trenge seg på. Vil du ha kontakt med denne venninne, hadde jeg sendt henne en melding og invitert henne over på en kaffe, en lunsj eller noe. Anonymkode: e82d3...23e Men vil ikke mange skrive en melding ala "Gleder meg så til å se deg igjen og å hilse på nurket. Bare si fra når du er klar og har lyst, så kommer jeg meg kake😃🥰", eller noe sånt. Anonymkode: 86aa9...351 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #12 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men vil ikke mange skrive en melding ala "Gleder meg så til å se deg igjen og å hilse på nurket. Bare si fra når du er klar og har lyst, så kommer jeg meg kake😃🥰", eller noe sånt. Anonymkode: 86aa9...351 Jo, helt klart. Jeg hadde og og blitt skuffet om jeg ikke fikk gratulasjonsmelding før etter flere måneder. Dette kom ikke fram i hovedinnlegget. Anonymkode: e5da5...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Del Skrevet 3. februar 2024 Høres jo ut som du er den som ikke tar kontakt? Du fikk en baby, og hun gratulerte. Ballen har jo vært i din banehalvdel. Ingen kommer til å trenge seg på noen rett etter fødsel, det er jo du som må invitere. Anonymkode: b6984...a9d 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #14 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres jo ut som du er den som ikke tar kontakt? Du fikk en baby, og hun gratulerte. Ballen har jo vært i din banehalvdel. Ingen kommer til å trenge seg på noen rett etter fødsel, det er jo du som må invitere. Anonymkode: b6984...a9d Har en annen venninne som sendte melding rett etter fødsel og gratulerte og spurte om hun kunne komme en tur innom når jeg hadde kommet hjem hvis det passet for hun ville hilse på og hadde en gave. Så ingenting galt i dette og satt pris på det. Spesielt siden hun andre ikke brydde seg. Anonymkode: aa3a8...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #15 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har en annen venninne som sendte melding rett etter fødsel og gratulerte og spurte om hun kunne komme en tur innom når jeg hadde kommet hjem hvis det passet for hun ville hilse på og hadde en gave. Så ingenting galt i dette og satt pris på det. Spesielt siden hun andre ikke brydde seg. Anonymkode: aa3a8...0f3 Men du må godta at folk har ulikt syn på det. Det er helt normalt å ikke trenge seg på etter fødsel. Jeg forstår at du ønsker at venninnen din gjorde det, men det kan jo ikke hun vite. Jeg skjønner dere begge to veldig godt, men ut fra det jeg leser er det "din tur". Anonymkode: b6984...a9d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #16 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du må godta at folk har ulikt syn på det. Det er helt normalt å ikke trenge seg på etter fødsel. Jeg forstår at du ønsker at venninnen din gjorde det, men det kan jo ikke hun vite. Jeg skjønner dere begge to veldig godt, men ut fra det jeg leser er det "din tur". Anonymkode: b6984...a9d Ja tydeligvis. Kan vel kanskje være det samme da om man ikke kan delta eller engasjere seg i store begivenheter i hverandres liv. Hva er det verdt da egentlig. Anonymkode: aa3a8...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #17 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja tydeligvis. Kan vel kanskje være det samme da om man ikke kan delta eller engasjere seg i store begivenheter i hverandres liv. Hva er det verdt da egentlig. Anonymkode: aa3a8...0f3 Nå tolker du henne i verste mening, og det er en svært dårlig egenskap. For alt du vet var hun kjempeglad på dine vegne og kjempeengasjert. Men hva skal hun gjøre om du ikke inviterer henne, tenker du? Presse seg på? Anonymkode: b6984...a9d 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #18 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg inviterte de jeg ønsket på besøk selv, trodde det var vanlig? Har vært sånn i min vennekrets. Man vil jo ikke pushe på når noen nettopp har født… Kanskje hun følte at hun ikke var så viktig for deg lengre? Har du i det hele tatt sagt eller skrevet til henne at du ønsket besøk? Anonymkode: 8e75e...ccc 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #19 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå tolker du henne i verste mening, og det er en svært dårlig egenskap. For alt du vet var hun kjempeglad på dine vegne og kjempeengasjert. Men hva skal hun gjøre om du ikke inviterer henne, tenker du? Presse seg på? Anonymkode: b6984...a9d Altså det er jo ikke verre enn å sende en melding som en bruker over her skrev om å gratulere og si at man ønsker gjerne å se babyen når det måtte passe. Anonymkode: aa3a8...0f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #20 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg inviterte de jeg ønsket på besøk selv, trodde det var vanlig? Har vært sånn i min vennekrets. Man vil jo ikke pushe på når noen nettopp har født… Kanskje hun følte at hun ikke var så viktig for deg lengre? Har du i det hele tatt sagt eller skrevet til henne at du ønsket besøk? Anonymkode: 8e75e...ccc Nei det har jeg ikke for jeg oppfatter henne jo som totalt likegyldig. Anonymkode: aa3a8...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå