AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Noen tips til reisemål i månedsskiftet mai/juni? Må være i Europa. Bør helst kunne kombinere strandferie med et fint hotell, og en by (stor eller liten) som man kan utforske litt. Anonymkode: 19a88...ae1
Pawn Hearts Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Ingen blir vel overrasket over at jeg anbefaler Hellas (det gjør jeg alltid). Rodos og Khania tror jeg lett kan bli stressende med en treåring, men i fjor stiftet jeg bekjentskap med landsbyen Paleokhora (staves også Paleochora) på sørsiden av Kreta. Veldig hyggelig, avslappende og barnevennlig, og massevis av trivelige tavernaer med god mat til rimelige priser. Apollo har turer dit. Eneste aberet er at det er lang vei fra flyplassen.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 Vi skal til pascha Bay i Tyrkia på det samme tidspunktet 😊 har hørt mye bra om det! Anonymkode: 9a290...961
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Jeg skal på Sunwing hotellet i Arguineguin i mai. Har med meg en treårig. Tror det blir topp! Anonymkode: 8d83c...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå