AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Jada, har jo hørt hvordan menn ikke liker (går vel egentlig for begge kjønn) at dama ikke bare ligger der som et stykke død laks. Og normalt sett er jeg jo «med» i senga og gjør ting selv, sier hva jeg vil gjøre. Men har en fantasi om å bare ligge der mens han gjør alt. Ikke fordi jeg bare godtar det, men fordi da kan jeg være helt inn i mine egne fysiske følelser. Har dere gjort det, er det noen menn som kunne likt det? Må jo snakke om det på forhånd Anonymkode: ab441...4bc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Fysiske følelser? Er ikke følelser mentale? Psykiske...? Anonymkode: efa82...fcf
exictence Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Det blir vel ofte sånn at man automatisk beveger seg litt når man nyter. Men skjønner tankegangen din. Tror kanskje ubevisst at noen ganger ligger man nesten stille og bare kjenner på følelsen, mens man også innimellom gjør ulike små og store bevegelser, også fordi man nyter
Irak Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Helt stille ligger man vel ikke... Kan hende man tror det da 🤣🤣🤣. Jeg beveger meg ihvertfall, og lager nytelseslyder og stønning. Klarer ikke å la vær hvis det er skikkelig deilig 👌 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Hvis jeg får binde henne fast er det ok at hun ligger stille. Anonymkode: c604c...ad3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 exictence skrev (30 minutter siden): Det blir vel ofte sånn at man automatisk beveger seg litt når man nyter. Men skjønner tankegangen din. Tror kanskje ubevisst at noen ganger ligger man nesten stille og bare kjenner på følelsen, mens man også innimellom gjør ulike små og store bevegelser, også fordi man nyter Ja, det ville nok blitt litt av slike bevegelser, men de er jo mer refleksive enn aktive Anonymkode: ab441...4bc
Fioljenta Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 Hvis han ønsker å gi meg nytelse og jeg blir for opptatt av å gi respons og sånt, ja, så er det forstyrrende. Da liker jeg best å ligge helt stille - gjerne bindes fast. Da er det lettere å fokusere på nytelsen. 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 Jeg har vært en ikke "aktiv" part flere ganger. Ala jeg har blitt bært, dratt og kastet hit og dit, som en mann har ønsket mange ganger. Men, at jeg ikke grinder og ikke "er med" på den måten. Det tror jeg ikke jeg får til en gang. Men, du kan jo si at du ønsker å bli bindt fast, f.eks ? Da vil det jo være omtrent umulig å bevege seg også. Såklart helt innafor, å spørre om, eller ha lyst til Anonymkode: 001ad...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå