AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Jeg har vært alene i 5 år, er 47 år og hatt NULL interesse for å finne en mann, tenkte jeg skulle være singel for evig tid etter 20 år i et veldig dårlig forhold. Ei venninne har vært på Facebook dating en stund og etter noen glass vin fikk hun overtalt meg til å lage en profil, det ble mye tull og sveiping til venstre, ingen til høyre. Så, dagen etter skulle jeg inn og slette profilen men ville se på de som lå under "liker deg" og der var han. Ikke sykt kjekk men de snilleste øynene jeg har sett. Så jeg likte tilbake. Så begynte vi å chatte og dette er altså den første og eneste mannen jeg har chattet med. Nå har vi chattet i noen uker og jeg har blitt betatt av en jeg aldri har sett eller snakket med. 80% av tiden er det han som skriver først og vi chatter hver eneste dag, ofte i flere timer. Vi er "venner" på Facebook og man ser jo litt hvordan en person er utfra en Facebookprofil. Vi er veldig like, han er alenefar 100% og jeg er alenemor 100%, har samme verdier, ønsker, drømmer, lyster...alt. Vi er begge følelsesmennesker, litt introverte, vi er helt like. Jeg vet at jeg kan bli lurt trill rundt, men jeg tror virkelig ikke det. Det er så teit å si det men jeg har aldri kjent en sånn tiltrekning til noen før, det er helt sykt. Han får igang pulsen min, han får meg opphisset og jeg kjenner på følelser jeg ikke har kjent på på 20 år. Og han sier han føler det samme, noe som selvsagt kan være bare tull, men det kjennes bare så rett. Han bor i trøndelag og jeg i Bergen så det er et stykke, men vi planlegger å treffes når jeg skal dit om 4 uker. Jeg vet at det høres skikkelig teit ut, men det er sånn det kjennes ut, helt magisk. Jeg blir liksom dratt inn mot han og det er så rart. Jeg er ikke en som faller lett for noen, forelsker meg ikke lett og hadde, som sagt, ingen interesse av å være med noen før han plutselig var der. Er det noen som har opplevd å treffe "den rette" på denne måten? Anonymkode: b0e7d...00e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Det er nok ikke den vanligste måten, men det skjer jo! Ei jeg studerte sammen med opplevde det samme. Dette var den gang de kun skrev sammen, hadde ikke en gang sett bilder av hverandre! Skrev en god stund før de møttes, og det var de to fra første øyeblikk. Tror ikke noen på kullet glemmer den dagen hun kom på skolen, dagen etter første date 😍 Et annet par jeg kjente møttes helt tilfeldig, type på gaten eller i en kø på en kafe (husker ikke lenger), der og da visste begge to at de hadde møtt sin sjelevenn, begge avsluttet forholdene de var i (hadde ikke sex med hverandre før en stund etter at de begge var blitt single). Spol frem over 30 år, og de er like lykkelige sammen i dag. Så, mulig er det absolutt. Men de fleste opplever jo ikke dette. Jeg tenker at du bør ta vanlige forholdsregler når du skal møte denne mannen, ikke bli med hjem første gang dere møtes, ikke overnatt (eller om du gjør det, fortell en venninne hvor du er og med hvem!). Hvorfor skulle ikke du/dere var blant de få som det skulle lykkes med? 😊 Betatt kan man bli på et øyeblikk, enten man kjenner hverandre frø før eller ikke. Noen ganger må en relasjon utvikle seg i rolig tempo, andre ganger stemmer det fra første sekund. Lykke til! Anonymkode: cd2c9...a44 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Det kan ta noen sekunder. Og min erfaring, så er det dette man ønsker. De som er så enkle å elske, at det bare skjer helt av seg selv. Om man kan være i et fungerende forhold, avhenger av hvor gode man er på å løse de problemene sammen, eller ikke. Og hvor dedikerte man er etc. Jeg håper, min sjelevenn kommer til meg nå, snart. Hvergang vi tar opp kontakten, blir det samme type følelser. Det er en sånn kontakt, som jeg ikke har eller føler med noen andre. Vi har dog, aldri tatt dette videre. Da, han skulle i militæret og jobbet der i x antall år. Når han kom tilbake, så var jeg litt "butt hurt", og ønsket en tydeligere interesse, han følte seg sikkert usikker på om jeg følte det samme, eller ikke. EtC... Så, det skjedde ikke. Vi endte opp i hvert våre forhold, hvor vi fikk barn, og nå, 10år til. Så har han tatt opp kontakten igjen. Jeg er singel, og han holder på å bryte ut. Vi, har enda ikke hatt noe seriøst. Men, jeg "føler" han, når jeg ser inn i øynene hans, så smelter jeg. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at vi er sjelevenner. Vi kommuniserer så lett også. Idk... Ekte kjærlighet er vanskelig, det gjør deg så rå, og redd. Det er så mye som står på spill, å så mye å miste. Det er ikke bare lett mener jeg Anonymkode: 74e87...501 1
Hinkelpinkel Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan ta noen sekunder. Og min erfaring, så er det dette man ønsker. De som er så enkle å elske, at det bare skjer helt av seg selv. Om man kan være i et fungerende forhold, avhenger av hvor gode man er på å løse de problemene sammen, eller ikke. Og hvor dedikerte man er etc. Jeg håper, min sjelevenn kommer til meg nå, snart. Hvergang vi tar opp kontakten, blir det samme type følelser. Det er en sånn kontakt, som jeg ikke har eller føler med noen andre. Vi har dog, aldri tatt dette videre. Da, han skulle i militæret og jobbet der i x antall år. Når han kom tilbake, så var jeg litt "butt hurt", og ønsket en tydeligere interesse, han følte seg sikkert usikker på om jeg følte det samme, eller ikke. EtC... Så, det skjedde ikke. Vi endte opp i hvert våre forhold, hvor vi fikk barn, og nå, 10år til. Så har han tatt opp kontakten igjen. Jeg er singel, og han holder på å bryte ut. Vi, har enda ikke hatt noe seriøst. Men, jeg "føler" han, når jeg ser inn i øynene hans, så smelter jeg. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at vi er sjelevenner. Vi kommuniserer så lett også. Idk... Ekte kjærlighet er vanskelig, det gjør deg så rå, og redd. Det er så mye som står på spill, å så mye å miste. Det er ikke bare lett mener jeg Anonymkode: 74e87...501 Åh, jeg håper dere finner veien til hverandre igjen.🥰
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Hehe. Det er faktisk mulig🤗 Er 42 og etter et dødt ekteskap og separasjon begynte jeg med nettdating. Møtte et par som jeg fikk fin tone med, men fikk ikke den siste puslebiten til å passe. Var i ferd med å slette appen og ta en pause og der var han. Vi begynte å chatte og endte opp med å prate på tlf i 3 timer før første date. Møttes for kaffe og endte opp med en 14 timers date. Og det var det. Nå er det oss❤️ Helt like på så mange områder. Vet hva den andre tenker og føler og det føles bare trygt og stabilt. Vi kan prate om alt og ingenting. Ikke minst er vi som to fjortiser som kliner, klår og har rå lidenskapelig sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå