AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Del Skrevet 3. februar 2024 Hadde ice i fjor en gang, men dekningen var såå dårlig. Byttet til one call. Men nå ringte de fra ice og sa at dekningen er bedre enn før. Noen som har merket noe? Anonymkode: fd85e...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Ice er insane. Anonymkode: 4d685...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde ice i fjor en gang, men dekningen var såå dårlig. Byttet til one call. Men nå ringte de fra ice og sa at dekningen er bedre enn før. Noen som har merket noe? Anonymkode: fd85e...521 Elendig dekning med Ice. Stadig brudd på samtaler. Anonymkode: 81a45...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Elendig dekning med Ice. Stadig brudd på samtaler. Anonymkode: 81a45...3be Kommer an på hvor du bor. Anonymkode: 4d685...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. februar 2024 #5 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg ble ufrivillig flyttet fra en leverandør med Telenor-dekning til Ice i fjor sommer. Ice har dårligere dekning, det er ingen tvil om det. Men med unntak av noen mindre enkeltområder til fjells har jeg aldri hatt problemer med at dekningen blir borte. Det er ikke problematisk på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Del Skrevet 4. februar 2024 Har hatt ice lenge, og har ikke hatt noen problemer med dekning diverse steder. Anonymkode: cfd2d...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Del Skrevet 4. februar 2024 Ullvott skrev (1 time siden): Jeg ble ufrivillig flyttet fra en leverandør med Telenor-dekning til Ice i fjor sommer. Ice har dårligere dekning, det er ingen tvil om det. Men med unntak av noen mindre enkeltområder til fjells har jeg aldri hatt problemer med at dekningen blir borte. Det er ikke problematisk på noen måte. Hvilken leverandør var dette? Anonymkode: 4d685...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. februar 2024 #8 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken leverandør var dette? Anonymkode: 4d685...8bb Release Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #9 Del Skrevet 4. februar 2024 Hmm… Kanskje jeg må revurdere å bytte. Nordpå var det utrolig dårlig. Anonymkode: fd85e...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 4. februar 2024 #10 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg har hatt ICE en stund. Tidligere var dekningen ganske dårlig, men nå er den mye bedre. Man kan velge å bruke Telia sitt nett om man velger manuelt (det er det som bare heter "Ice 4G"). Jeg gjør det, men byttet telefefon for en stund siden og merket ikke at jeg brukte Ice+. Telia sitt er riktig nok bedre, men man kan som sagt velge å bruke det. Det er strengt talt ikke nødvendig lenger, og uansett vil telefonen automatisk bytte om Ice ikke har dekning, så dekningen er i praksis Ice+Telia. De datapakkene med 1000 GB fungerer bare i deres eget nett, men ellers står man fritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Continuum Skrevet 4. februar 2024 #11 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg har hatt ice i mange år uten problemer. Jeg bor sentralt på Østlandet, så vet ikke om det er en fordel. Kan ikke si jeg har hatt problemer når jeg har fartet rundt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Del Skrevet 5. februar 2024 Jeg gikk fra Telenor dekning til NetCom. Skiftet til NiceMobil, da de er latterlig billig. Dekningen er god og på reise er den og helt innafor, vært god dekning her jeg bor og når jeg har vært på besøk hos venner i andre byer. Men den er betraktelig dårligere når jeg kjører til og fra hjem og de andre byene. Mye dårligere dekning på strekningen. Anonymkode: 646b2...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk fra Telenor dekning til NetCom. Skiftet til NiceMobil, da de er latterlig billig. Dekningen er god og på reise er den og helt innafor, vært god dekning her jeg bor og når jeg har vært på besøk hos venner i andre byer. Men den er betraktelig dårligere når jeg kjører til og fra hjem og de andre byene. Mye dårligere dekning på strekningen. Anonymkode: 646b2...708 Tror ikke "nice" har Telia og kun bruker Ice+ (eget nett). Med vanlig "ice" får du hybriddekning og kan velge å bruke Telia sitt nett.... Tror jeg, du kan sjekke. Se om du kan registrere telefonen med "Ice" istedet for "Ice+" Anonymkode: 7f560...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #14 Del Skrevet 5. februar 2024 Jeg har hatt ice i mange år, og aldri opplevd dekningsproblemer. Anonymkode: 6e57d...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå