AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Da mener jeg en som røyker hver kveld, ikke annet utover det. Han forteller han har lyst å stifte familie, kan det gjøre til at han stopper med dette? Eller måtte jeg har levd alene med dette barnet? Vi har en greie og holder på. Er menn's sperm forresten dårligere i kvalitet om man røyker hasj? Kan ingenting om dette. Anonymkode: 6e3e8...9b0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Hvor lenge har du kjent han? Er du sammen med han? Røyker du? Og hvis ikke, orker du røyklukta og en som er rusa hver kveld? Anonymkode: 8d8c2...018 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Han kommer mest sannsynlig ikke til å stoppe selv om han får barn, så da får du vurdere om du klarer å stå i det i lengden. Hvis han mot all formodning slutter, kan du regne me at han er sur og irritabel i noen uker, og det kan være vanskelig å stå i, spesielt med barn i bilde. Dette er uansett en samtale dere bør ta, før du eventuelt bestemmer deg for å få barn med denne mannen - for å komme med krav om slutting i etterkant kan nok føre til bitterhet, på begge sider. Spermkvaliteten blir dårligere ved mye bruk. Anonymkode: 73930...a94 3 3
ennivk Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Du er i fruktbar alder og skal velge far til dine fremtidige barn. Ønkser du at de skal ha en far som røyker hver kveld? Ønsker du å gi barna dine en oppvekst der de mest sannsynlig kun ser faren sin annenhver helg? Du må velge den han viser deg at han er. Man får ikke barn for å endre noen. 19 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 ennivk skrev (44 minutter siden): Du er i fruktbar alder og skal velge far til dine fremtidige barn. Ønkser du at de skal ha en far som røyker hver kveld? Ønsker du å gi barna dine en oppvekst der de mest sannsynlig kun ser faren sin annenhver helg? Du må velge den han viser deg at han er. Man får ikke barn for å endre noen. Ja han har begynt å tenke litt, merker han har fått litt følelser for meg når han nevner at han har tenkt på å ikke rote meg inn i noe dumt. Det er forsåvidt en veldig god tanke han har. Men mulig han VIL endre seg og store røykingen hver kveld? Er det ikke mulig å endre en røyker? Anonymkode: 6e3e8...9b0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 ennivk skrev (46 minutter siden): Du er i fruktbar alder og skal velge far til dine fremtidige barn. Ønkser du at de skal ha en far som røyker hver kveld? Ønsker du å gi barna dine en oppvekst der de mest sannsynlig kun ser faren sin annenhver helg? Du må velge den han viser deg at han er. Man får ikke barn for å endre noen. Jeg er 36. Fortsatt fruktbar men begynner å eldes.. Anonymkode: 6e3e8...9b0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 Hvordan fungerer han ellers i livet? Anonymkode: dbd2a...66a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 Røykere får defekte unger. Anonymkode: afd4e...fbb 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 Nei bare nei TS. Han skal slutte å røyke fordi han vil. Ikke pga et barneønske. 1. Blir han tatt i ruskontroll under kjøring er det melding til barnevernet. 2. Han kan ikke samsove med dere. Da dette er farlig for barnet og krybbedød. 3. Han kan bli meldt tiø barnevernet av de som kjenner han. 4. Du vil mest sannsynlig miste omsorgen for barnet siden du BEVIST utsetter barnet for en ruset far. 5. Det tar 3 måneder før hasj er ute av kroppen på rusprøver. Så alstå kommer han seg ikke unna hvis det blir krevd rusprøver i en eller flere situasjoner. 6. Hasjen vil altid komme først. Ikke deg eller ungen. 7. At han er "så søt" som tenker på deg og at du ikke roter deg inn i noe er hans måte å manipulere på. Det sa eksen min også 🤦🏽♀️ 8. KOM DEG VEKK. Det finnes ikke noe positivt med denne fyren. Han skal og burde kutte røykem før dere blir kjærester. Anonymkode: b2263...bdd 12 1 12
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 Snakker av egen erfaring, du må selvsagt ta det valget som er best for deg ❤️ Var sammen med en som røyka type hver kveld før og innså at sannsynligheten for at han kom til å slutte om et eventuelt barn kom til verden var VELDIG liten. Han prøvde å slutte flere ganger, men klarte ikke. Begynte bare på igjen. Etter hvert innså jeg at barneønske var høyere enn verdien til dette forholdet og gjorde det slutt. I dag er jeg gift med en annen og fått tre fantastiske og sunne barn Eksen røyker fortsatt vet jeg ... Du må selvsagt ta en avgjørelse for din egen del. Men ville tenkt meg nøye om dette er en mann du i det hele tatt vil ha barn med, hvilken grad han røyker, hvilken skade det vil ha for barnet, om han vil være en forsvarlig far tross røykingen .... Det er tross alt en barn som også fortjener oppegående og gode foreldre. Anonymkode: 403d2...dc0 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 Dump, dump og atter dump. Han vil ikke bli en god far. Her blir det bare barnevern og faenskap. Anonymkode: 403d2...dc0 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #13 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da mener jeg en som røyker hver kveld, ikke annet utover det. Han forteller han har lyst å stifte familie, kan det gjøre til at han stopper med dette? Eller måtte jeg har levd alene med dette barnet? Vi har en greie og holder på. Er menn's sperm forresten dårligere i kvalitet om man røyker hasj? Kan ingenting om dette. Anonymkode: 6e3e8...9b0 Dette er begynnelset på noe som vil ende med at du om noen år sitter på Kvinneguiden og sutrer over at det er så vanskelig å date som alenemor. Og skylder på "den udugelige drittsekken" du gikk hen og fikk barn med, som om han liksom ikke var et valg du selv gjorde. Ja, og du skal selvsagt ikke ha noe av "victim blaming" der du på noen måte blir holdt ansvarlig for det du har stelt i stand. Fra alle oss menn, på forhånd: Fuck off. Anonymkode: d3170...0b4 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #14 Skrevet 4. februar 2024 Får du barn med han, håper jeg du har økonomi til å ta ansvaret for barnet alene. Anonymkode: 5db77...023
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #15 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Røykere får defekte unger. Anonymkode: afd4e...fbb Troll Anonymkode: 95b99...29c 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han kommer mest sannsynlig ikke til å stoppe selv om han får barn, så da får du vurdere om du klarer å stå i det i lengden. Hvis han mot all formodning slutter, kan du regne me at han er sur og irritabel i noen uker, og det kan være vanskelig å stå i, spesielt med barn i bilde. Dette er uansett en samtale dere bør ta, før du eventuelt bestemmer deg for å få barn med denne mannen - for å komme med krav om slutting i etterkant kan nok føre til bitterhet, på begge sider. Spermkvaliteten blir dårligere ved mye bruk. Anonymkode: 73930...a94 Rart det der, alle har ikke samme opplevelse. Jeg slutta å røyke på dagen etter mange års daglig inntak og ble ikke sur og irritert😅 Snus derimot, det klarer jeg faktisk ikke å slutte med og blir grinete etter noen timer uten - det er helt grusomt og jeg kunne virkelig ønske at jeg aldri begynte med dritten (jeg er kvinne) Anonymkode: 95b99...29c
ClausSaus Skrevet 4. februar 2024 #18 Skrevet 4. februar 2024 Nei, se her ja… En av feminismens døtre som nærmer seg "best før"-datoen mhp fruktbarhet, har oppdaget at i en alder av 36 er de beste mennene (forlengst) tatt, og forhører seg nå om konsekvensene ved å få barn med et dophue…! 🤣🤣🤣 Åååhhh for en vakker illustrasjon på den progressive nye verden, dere! Jammen godt vi kvittet oss med alle denne kjipe og gammeldagse tradisjonelle familiedannelsen! Vel, kos dere med det dere har stelt i stand, jenter! 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19 Skrevet 4. februar 2024 Enig med brukeren med de 8 grunnene. Hasjen vil alltid komme før barnet, og gaver og nødvendige ting til barnet må vike fordi de kan kjøpe hasj for pengene... En som røyker hasj hver dag har store problemer. Hva er det de rømmer fra? Anonymkode: cc555...d91 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #20 Skrevet 4. februar 2024 Han kan i allefall aldri kjøre bil noe sted! Vil alltid slå ut som ruset om han blir stoppet av politiet, og ennå verre ser det ut om det er mindreårige i bilen. Anonymkode: 4bb9d...e76 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå