Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drittlei av romantiske menn med dårlig økonomi. Kan noen si meg hvor og hvordan jeg finner en rik mann? ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Ta deg en tur ned til Monaco og legg deg ned på strandkanten. Sikkert noen som vil ha deg der...for en natt i det minste. ;)

Gjest En riking;)
Skrevet

Du må ha en god, næringslivsrettet utdannelse, arbeide hardt, å søke deg jobber i bransjemiljøer hvor du treffer folk med god økonomi, og sørge for å vanke i de rette kretser, og sørg for at du havner på fester i disse miljøene. Hvis du blir kjent med noen rik, så vil det være et springbrett til å bli introdusert for mange rike menn.

Men ikke opptre som om du er desperat etter å treffe en rik mann, hvis du skjønner?

Lykke til!

Skrevet

Du trenger noen år til på baken, lille jente.

Skrevet
Ta deg en tur ned til Monaco og legg deg ned på strandkanten. Sikkert noen som vil ha deg der...for en natt i det minste. ;)

Jeg syns lady84 fortjener noe annet enn slike flåsete svar.

Jeg syns hun har en bra vinkling på sitt spørsmål. Hun har sikkert dårlige erfaringer med menn som ikke kan styre penger, eller som ikke har de kvaliteter som trengs for å tjene gode penger. Det er ikke bare god økonomi et forhold til en rik mann gir. Slike menn har som regel andre gode og attraktive egenskaper, enn stor fomue. De er som regel veldig trygge på seg sjøl, har en naturlig selvtillit, er sterke og fargerike personligheter, med mye humor og selvironi. Ofte omsorgsfulle.

De beste er de som har bygget opp noe sjøl, for de som kun har arvet rikdom er det litt både/og når det gjelder personligheter.

• Liker 1
Skrevet
Du må ha en god, næringslivsrettet utdannelse, arbeide hardt, å søke deg jobber i bransjemiljøer hvor du treffer folk med god økonomi, og sørge for å vanke i de rette kretser, og sørg for at du havner på fester i disse miljøene. Hvis du blir kjent med noen rik, så vil det være et springbrett til å bli introdusert for mange rike menn.

Men ikke opptre som om du er desperat etter å treffe en rik mann, hvis du skjønner?

Lykke til!

Faktisk enig me deg gjest! Rike mennesker tiltrekker andre rike mennesker, så bli rik selv først. (og når du først er det, hvorfor trenge en mann med penger da??) ;)

• Liker 3
Skrevet
Faktisk enig me deg gjest! Rike mennesker tiltrekker andre rike mennesker, så bli rik selv først. (og når du først er det, hvorfor trenge en mann med penger da??)  ;)

Du finner vel ikke akkurat lønnsmottagere i kategorien "rik", uansett om man jobber et høytlønnsyrke. Derfor er det nok bedre å satse på "å vanke" i miljøer der man treffer slike folk som aksjeeiere/bedriftseiere, altså forretningsmenn, som gjerne har bygget opp en "pengemaskin", eller har solgt en bedrift. Det er DE som har penger.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Mitt råd er: Ta ansvar for penga dine sjøl, og ha mannfolka som en artig bonus :)

• Liker 1
Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg syns lady84 fortjener noe annet enn slike flåsete svar.

Jeg syns hun har en bra vinkling på sitt spørsmål. Hun har sikkert dårlige erfaringer med menn som ikke kan styre penger, eller som ikke har de kvaliteter som trengs for å tjene gode penger. Det er ikke bare god økonomi et forhold til en rik mann gir. Slike menn har som regel andre gode og attraktive egenskaper, enn stor fomue. De er som regel veldig trygge på seg sjøl, har en naturlig selvtillit, er sterke og fargerike personligheter, med mye humor og selvironi. Ofte omsorgsfulle.

De beste er de som har bygget opp noe sjøl, for de som kun har arvet rikdom er det litt både/og når det gjelder personligheter.

Jeg syns faktisk at hun fortjente et flåsete svar jeg.

Selvfølgelig svarer jeg flåsete når jeg ser damer her inne som vil ha en rik mann.

Er det alt som teller? :klø:

Kan hun ikke tjene sine egne penger? Hvorfor gå på andres penger? Blir ikke det veldig feil?

Og det med at rike menn ofte er trygge på seg selv og hele den regla der. Stemmer ikke det. Har datet en rik fyr jeg (flere faktisk). Dum som et brød var han. Ikke hadde han en sterk eller fargerik personlighet heller... Når jeg tenker meg om, så hadde han ikke særlig til personlighet i det hele tatt. :ler:

• Liker 1
Gjest Jalileh
Skrevet
Du finner vel ikke akkurat lønnsmottagere i kategorien "rik", uansett om man jobber et høytlønnsyrke. Derfor er det nok bedre å satse på "å vanke" i miljøer der man treffer slike folk som aksjeeiere/bedriftseiere, altså forretningsmenn, som gjerne har bygget opp en "pengemaskin", eller har solgt en bedrift. Det er DE som har penger.

Har du erfaring, eller? :ler:

Skrevet

Æsj, rike menn er ofte selvopptatte, lite flink til å prioritere kjæresten og ofte utro!!!

Og JA jeg snakker av erfaring!

Skrevet
Kan hun ikke tjene sine egne penger? Hvorfor gå på andres penger? Blir ikke det veldig feil?

Hun har vel ikke sagt at hun ikke skal tjene egne penger??? Oppfattet innlegget heller som at hun var lut lei menn som med en dårlig og rotete økonomi, for de nullene er det mange av.

Skrevet
Jeg er drittlei av romantiske menn med dårlig økonomi. Kan noen si meg hvor og hvordan jeg finner en rik mann?  ;)

tja,er sikkert en soss på vestkanten i oslo som vil kjøpe/innvestere i deg om du bruker litt kløkt.

Har en bekjent med mye penger, og han har opplevd flere ganger (jeg kjenner til tre) att jenter er sammen med han bare pga pengene. Den ene overhørte han fortelle til venninden sin att hun overhodet ikke var hypp på annet enn penga hans.

Sånt gjør meg sint.

Skrevet

Om trådstarter tror at penger er veien til et lykkelig liv........

så kan jeg informere om at dette er en klar missoppfattning.

Det er sikkert lettere i perioder når regningene skal betales, men det erstatter likevell ikke alle de negative tingene som følger med.

Gjør heller som andre over har svart: Sørg for deg selv og dine egene penger....

Prioriter heller de pengene du har godt, å du skal se at du kommer deg langt.

Gjest Jalileh
Skrevet
Hun har vel ikke sagt at hun ikke skal tjene egne penger??? Oppfattet innlegget heller som at hun var lut lei menn som med en dårlig og rotete økonomi, for de nullene er det mange av.

Da burde hun formulerer seg annerledes (les:overskriften).

For jeg tolket det ikke sånn.

Skrevet

Jeg hater rike menn!

Jeg skal bli rik selv

Gjest Nigo-san
Skrevet
Jeg hater rike menn!

Jeg skal bli rik selv

Se, DER har vi innstillingen sin :)

Kan ikke si jeg hater rike menn (det er vel forskjellige typer av dem også, vil jeg tro). Derimot har jeg særdeles liten sans for damer som snobber oppover på sin manns regning!

Skrevet

Etter hva jeg kan huske fra tidligere tråder om hva man ønsker seg i en mann var det et klart flertall som ville velge bort økonomiske surrehuer. Forstå det den som kan...

Skrevet

Det påståes at rikdom ikke gir lykke, men jeg leste en undersøkelse for noen uker siden, der de rike var de som helt klart var i flertall blant de som svarte ja på om de følte seg lykkelige.

Verd å merke seg.

Forøvrig syns jeg tråden heller bør vinkles mer på at kvinner bør velge bort økonomiske surrehuer, slik "Hu i Svingen" referer til. Trådstarters innlegg var nok mer et uttrykk for oppgitthet over menn med økonomi ute av kontroll, og manglende evne til å tjene penger, enn at det var en ensidig "lengsel" etter rike menn.

Skrevet
Æsj, rike menn er ofte selvopptatte, lite flink til å prioritere kjæresten og ofte utro!!!

Og JA jeg snakker av erfaring!

:klappe::klappe::klappe::klappe:

Jeg skal bli rik selv

:danse::danse::danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...