Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har en bekjent som vi absolutt ikke omgås med i hverdagen, men som vi begge har kjent lenge. Hun er et sånt kvinnemenneske som ruser seg på fest og litt i hverdagen, går ut hver helg og har et lite barn som hun har sak i barnevernet om fordi hun ble meldt inn for rus, mistet mannen sin fordi hun ikke klarer å la være etc. Hun er visst i tillegg en real sladrekjerring og har brukt flere jeg kjenner for penger, kjøpt mye dyrt hun egentlig ikke har råd til etc. 

Greia er at jeg har snakket endel med henne fordi hun har vært hyggelig mot meg, og jeg er en hyggelig person: så hvorfor ikke tenkte jeg. Jeg er jo bare omgjengelig mot de som er hyggelige mot meg. Det skulle jeg visst ikke gjort, fordi for en stund siden så snudde det: jeg fikk plutselig en melding av henne om at min ektemann tydeligvis hadde sendt henne nudes, men hun har ingen beviser. Og ja, jeg har såklart snakket med han, og han bare ler av det - men han forstår også alvoret fordi jeg får en automatisk kraftig reaksjon pga tidligere traumer. 

han mener at henne bare er sjalu på oss, noe som sikkert kan være tilfelle også, da vi har et nydelig forhold.

Men, hadde du automatisk trodd på mannen din i denne situasjonen? Jeg vet jo at jeg egentlig burde det, og jeg har ikke noen «magefølelse» utenom at jeg har en historie med utroskap fra flere partnere tidligere, så jeg føler ekstra på sånne ting selvom det høres helt vanvittig ut, det er litt derfor jeg skriver her inne også, trenger flere synspunkter.

på forhånd tuuusen takk 

Anonymkode: b0048...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt merkelig å påstå slikt uten å ha bevis? Hvis han faktisk har sendt henne nudes er det jo ingen problem for henne å videresende disse til deg. Og hvis hun kommer med unnskyldninger som ødelagt telefon, slettet de med et uhell osv er det de vanligste unnskyldningene ved falske beskyldninger. Bakgrunnen for hvorfor hun evt gjør dette er egentlig total uinteressant. Det viktigste er om dette er en faktisk trussel i forholdet deres, altså om han har gjort det. Jeg ville tenkt nei inntil det motsatte var bevist. 

Anonymkode: 9810b...249

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor spør du?

Du tror jo tydeligvis mest på mannen din.

Anonymkode: 36710...420

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det ikke litt merkelig å påstå slikt uten å ha bevis? Hvis han faktisk har sendt henne nudes er det jo ingen problem for henne å videresende disse til deg. Og hvis hun kommer med unnskyldninger som ødelagt telefon, slettet de med et uhell osv er det de vanligste unnskyldningene ved falske beskyldninger. Bakgrunnen for hvorfor hun evt gjør dette er egentlig total uinteressant. Det viktigste er om dette er en faktisk trussel i forholdet deres, altså om han har gjort det. Jeg ville tenkt nei inntil det motsatte var bevist. 

Nudes blir vel oftest sendt på snapchat? Da må man fysisk lagre de (screen shot)

Anonymkode: 4668d...20c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, det er akkurat det jeg mener også. Hun sier at hun ikke lagra det og at hun bare blokkerte han før hun sa ifra. Det er det jeg tenker også, men samtidig har jeg tydeligvis et problem som jeg ikke har kommet over selvom det er veldig lengesiden jeg ble utsatt for utroskap: og det er at instant fikk en traumereaksjon, så jeg klarer ikke helt å stole på mine egne følelser akkurat nå; hvis det gir mening?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor spør du?

Du tror jo tydeligvis mest på mannen din.

Anonymkode: 36710...420

Det står i siste avsnitt

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nudes blir vel oftest sendt på snapchat? Da må man fysisk lagre de (screen shot)

Anonymkode: 4668d...20c

Ja, jeg har selv mottatt nudes fra noen i et forhold. Brukte nettbrettet til å ta bilder med før jeg blokkerte vedkommende. Sendte bilder av både det som ble sendt og at vedkommende sto under blokkert på Snapchat hos meg. 

Ei venninne tok skjermbilder direkte i Snap. Gjett om mannen ble stresset da. Han hadde faktisk fortalt sin kone om dette før min venninne hadde sendt henne bildet. 

Har du et reelt ønske om å være ærlig og hjelpe dem som blir såret, kommer du ikke bare med udokumenterte beskyldninger 

• Liker 1
Skrevet

Hva om du sier til mannen din at hun har tatt kontakt og vil vise deg bevis?

-Og så drar du liksom og treffer henne.

Da får du sannheten raskt?

Anonymkode: 149e5...aa9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke stolt på hun jenta i hvertfall. Rus er som oftest kombinert med notorisk løgner. 

Anonymkode: e0b7b...b6a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde heller ikke stolt på henne. Hun har ikke orden på noe som helst i livet sitt, rusen påvirker henne, hun virker å være sjalu på dere som har orden på livet og er lykkelige med hverandre.

Nå mister hun to av de få som har vært hyggelige med henne - for dere må jo bare kutte kontakten med henne, slik at hennes personlige problemer ikke skal få ødelegge for dere.

Her hadde jeg valgt å stole på mannen. Og forventet at dere begge to slettet henne fra alle sosiale medier, og unngikk henne ellers, ikke stopper for å prate med henne o.l. For hun vil etter dette trolig ta enhver mulighet for å få kontakt med mannen din, ts, bare for å være j..lig.

Anonymkode: ec842...57c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og min mann har en bekjent som vi absolutt ikke omgås med i hverdagen, men som vi begge har kjent lenge. Hun er et sånt kvinnemenneske som ruser seg på fest og litt i hverdagen, går ut hver helg og har et lite barn som hun har sak i barnevernet om fordi hun ble meldt inn for rus, mistet mannen sin fordi hun ikke klarer å la være etc. Hun er visst i tillegg en real sladrekjerring og har brukt flere jeg kjenner for penger, kjøpt mye dyrt hun egentlig ikke har råd til etc. 

Greia er at jeg har snakket endel med henne fordi hun har vært hyggelig mot meg, og jeg er en hyggelig person: så hvorfor ikke tenkte jeg. Jeg er jo bare omgjengelig mot de som er hyggelige mot meg. Det skulle jeg visst ikke gjort, fordi for en stund siden så snudde det: jeg fikk plutselig en melding av henne om at min ektemann tydeligvis hadde sendt henne nudes, men hun har ingen beviser. Og ja, jeg har såklart snakket med han, og han bare ler av det - men han forstår også alvoret fordi jeg får en automatisk kraftig reaksjon pga tidligere traumer. 

han mener at henne bare er sjalu på oss, noe som sikkert kan være tilfelle også, da vi har et nydelig forhold.

Men, hadde du automatisk trodd på mannen din i denne situasjonen? Jeg vet jo at jeg egentlig burde det, og jeg har ikke noen «magefølelse» utenom at jeg har en historie med utroskap fra flere partnere tidligere, så jeg føler ekstra på sånne ting selvom det høres helt vanvittig ut, det er litt derfor jeg skriver her inne også, trenger flere synspunkter.

på forhånd tuuusen takk 

Mmm. 

Jeg tror på henne. Mannen din ser på henne som en dritt, en han kan bruke og en ingen stoler på. 

Han tilogmed ler.. 

Nope! Han har sikkert sendt dette på snap, også har ikke hun tenkt på å ta skjermdump. 

Anonymkode: cbf71...855

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mmm. 

Jeg tror på henne. Mannen din ser på henne som en dritt, en han kan bruke og en ingen stoler på. 

Han tilogmed ler.. 

Nope! Han har sikkert sendt dette på snap, også har ikke hun tenkt på å ta skjermdump. 

Mannehater eller? Har du møtt damer som ts beskriver? Helt på styr, uten rot i virkeligheten. Elsker å lage drama og vil gjerne at mannen til ts skal ville ha henne. Da hevder hun seg som en attraktiv kvinne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mannehater eller? Har du møtt damer som ts beskriver? Helt på styr, uten rot i virkeligheten. Elsker å lage drama og vil gjerne at mannen til ts skal ville ha henne. Da hevder hun seg som en attraktiv kvinne. 

Om, jeg er mannehater ? nei.. 

Kanskje er hun slik, kanskje ikke ? 

Nei, jeg kjenner ingen sånne kvinner. Men, for meg virker det jo merkelig at han for det første lo, og for det andre er tydeligvis ikke TS helt sikker. 

Når jeg ikke har noen tvil, oppretter jeg ikke en tråd på KG. Det forteller meg også  ganske mye om situasjonen, og om magefølelsen til TS. 

Skrevet

Som andre ville heller stolt på mannen i dette tilfellet.  Damer som ruser seg, har mistet barnet osv er jo veldig glad i drama ut i fra hva jeg har opplevd og i tillegg hørt fra andre. De er et styr. Sjalusi er en stygg ting og hun er tydelig sjalu på deg som har et godt forhold og et bra liv mens hennes stadig faller mer og mer fra hverandre  

Har selv opplevd utroskap hvor han både hadde one night stands og i tillegg et forhold bak ryggen på meg .  Og opplevde noe lignende. Her var ikke dama rusa men kun obsessed på typen, og til slutt måtte hun anmeldes og få besøksforbud  da det ble så intenst at det nesten ble skummelt.  Når vi blokkerte henne så laget hun nye ulike falske kontoer, lusket rundt huset hans og mitt.  Skrev hore på postkassen min blant annet. Hun kom med beskyldninger om at han var hos henne flere ganger, de fleste gangene var jeg på besøk hos han, og de to andre gangene  så har jeg også visst 100% hvor han var når hun påsto han var hos henne. Til tross for dette kjente jeg de traumatiske følelsene fra fortiden min.  Tror de bare kommer akutt uansett, jeg hadde jo bevis på det motsatte men kjente på det til tross. 

Anonymkode: 4fda1...8fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg kjenner ingen sånne kvinner. Men, for meg virker det jo merkelig at han for det første lo, og for det andre er tydeligvis ikke TS helt sikker. 

Når jeg ikke har noen tvil, oppretter jeg ikke en tråd på KG. Det forteller meg også  ganske mye om situasjonen, og om magefølelsen til TS. 

Så du ville stolt på en dame med denne historikken over din mann? Han lo. Det hadde jeg også gjort. Dersom en så ustabil person, som er ganske turn off, hadde kommet med ville påstander om at jeg var keen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, jeg har selv mottatt nudes fra noen i et forhold. Brukte nettbrettet til å ta bilder med før jeg blokkerte vedkommende. Sendte bilder av både det som ble sendt og at vedkommende sto under blokkert på Snapchat hos meg. 

Ei venninne tok skjermbilder direkte i Snap. Gjett om mannen ble stresset da. Han hadde faktisk fortalt sin kone om dette før min venninne hadde sendt henne bildet. 

Har du et reelt ønske om å være ærlig og hjelpe dem som blir såret, kommer du ikke bare med udokumenterte beskyldninger 

Ja, det er litt det jeg tenker også.. man kan jo ikke komme med slike beskyldninger ut av det blå uten bevis, det virker jo bare som om hun vil så tvil hos meg🤨 Hadde jeg skulle vært den andre damen hadde jeg aldri i livet kontaktet vedkommende uten håndfaste beviser

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde heller ikke stolt på henne. Hun har ikke orden på noe som helst i livet sitt, rusen påvirker henne, hun virker å være sjalu på dere som har orden på livet og er lykkelige med hverandre.

Nå mister hun to av de få som har vært hyggelige med henne - for dere må jo bare kutte kontakten med henne, slik at hennes personlige problemer ikke skal få ødelegge for dere.

Her hadde jeg valgt å stole på mannen. Og forventet at dere begge to slettet henne fra alle sosiale medier, og unngikk henne ellers, ikke stopper for å prate med henne o.l. For hun vil etter dette trolig ta enhver mulighet for å få kontakt med mannen din, ts, bare for å være j..lig.

Anonymkode: ec842...57c

Hun er slettet og blokkert overalt hos oss begge. Ingen av oss har interesse av å ha henne på noe som helst sosiale medier lenger når hun holder på sånn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han lo som første reaksjon fordi han følte at det er helt surrealistisk hele greia. Men som jeg sa, han forsto alvoret og vi snakker ordentlig om det. Og hvis du leser innlegget så er den eneste grunnen til at jeg spørr fordi jeg har opplevd utroskap før og fikk en sterk reaksjon fordi jeg tydeligvis ikke har kommet over det traumet - ikke fordi jeg ikke tror på han. Jeg bare syns det er vanskelig å skulle skille magefølelse og traumer når man får en sterk kroppsreaksjon. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han lo som første reaksjon fordi han følte at det er helt surrealistisk hele greia. Men som jeg sa, han forsto alvoret og vi snakker ordentlig om det. Og hvis du leser innlegget så er den eneste grunnen til at jeg spørr fordi jeg har opplevd utroskap før og fikk en sterk reaksjon fordi jeg tydeligvis ikke har kommet over det traumet - ikke fordi jeg ikke tror på han. Jeg bare syns det er vanskelig å skulle skille magefølelse og traumer når man får en sterk kroppsreaksjon. 

Det er bare helt naturlig å kjenne på usikkerhet når man får høre noe sånn som dette. Jeg tror likevel du kan stole pp han, mtp hvem budbringeren er. Men jeg forstår veldig godt den usikkerheten, å du trenger ikke forklare den for vedkommende som utelukket tror på kvinnen. 

Bra dere har kuttet ut hun jenta, håper ikke det blir mer drama fra den kanten. Selv om jeg er ganske sikker på at det kommer rykteflom og det som er fra henne nå. Gjør det det, så kan du være sikker på at det er oppspinn alt sammen. 

Skrevet

Tror hun lyver, hadde hun hatt bevis så ville hun ha vist det.

Hun høres merkelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...