AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Har noen opplevd at en tidligere kjæreste som brøt forholdet senere vendte tilbake?del gjerne historie 1. hvorfor slo de opp? 2. null kontakt etter brudd? Anonymkode: cd2e2...145
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Ja men kun for sex. Anonymkode: 8a15e...992
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 De fleste har kommet tilbake, men de fleste ville jeg ikke ha tilbake. Er bare en jeg ble sammen med igjen, og vi var sammen i 1,5 år etter det. Han gjorde det slutt med meg, angret seg og sendte melding 5 dager etterpå, med at han savnet meg, og lurte på om vi kunne møtes. Anonymkode: d99e9...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Kom tilbake etter noen måneder for å få sex og gratis mat/overnatting når han var i nærheten. Jeg bodde i Oslo og han i Bergen. Lot han holde på i noen år fordi jeg var ensom Anonymkode: a0ca9...1ab
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De fleste har kommet tilbake, men de fleste ville jeg ikke ha tilbake. Er bare en jeg ble sammen med igjen, og vi var sammen i 1,5 år etter det. Han gjorde det slutt med meg, angret seg og sendte melding 5 dager etterpå, med at han savnet meg, og lurte på om vi kunne møtes. Anonymkode: d99e9...fc0 Hva gjorde du for at de kom tilbake? Anonymkode: cd2e2...145
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Ingen kom tilbake, og vi alle forsatte livene våre. Ingen kontakt. En eks er en eks av en grunn eller flere så ikke nødvendig å ha de i livet mitt. Anonymkode: 7a7f8...e60
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 Ja. Gikk null kontakt, og da mener jeg full blokkering og det hele... Tok tre måneder og der var han igjen. Det var ikke verdt å ta han tilbake. Anonymkode: 7d07c...adf 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 Ja han sitter her i sofaen ved siden av meg og er min samboer igjen. Angrer litt på at jeg gikk tilbake, mye krangling om de samme tingene og siden han er "feilfri" i følge han selv så er det vanskelig å fikse det. Hold ut og finn deg noen andre, jævlig vondt nå sikkert men er så verdt det. Anonymkode: e35ea...347
miss summers Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 Min eks kom tilbake flere ganger. Det ble aldri bra. Jeg sitter igjen ganske ødelagt følelsesmessig og dårlig selvtillit. Det er ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 Han gjorde det slutt fordi han trengte tid for seg selv. Han hadde det litt belastende en periode og var ikke så flink til å dele det med meg. Etter ett par måneder begynte vi å snakke sammen igjen og vi fikk snakket ut om alt sammen. Vi ble sterkere av det. Han er mannen i mitt liv. Anonymkode: 04eca...8e2
Irak Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 Hadde en X som prøvde seg etter bruddet.... Han fikk avslag... Når jeg er ferdig med dem, så er jeg virkelig ferdig med dem.... Orker ikke noen reprise da nei, for da har jeg fått nok 👌. Er jo en grunn til at det blir brudd tenker jeg..... 1
makkapakka Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Flere som kom tilbake, men tar dessverre ikke i mot, uansett unnskyldning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå