Gå til innhold

Har du hairextensions?

Anbefalte innlegg

Gjest Isabellas
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange av oss her som har helt ekte hår, eller "faker"? ;)

Hairextensions er jo veldig populært, og idag er det vanskelig å se om det er ekte eller ikke.. :)

(tenkte å legge inn sånn avstemmingspoll, men fant ikke det her... Det var jo slike ting før...?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Heeeelt ekte hår.. Unntatt at det er stripa da :ler:

Skrevet

Ja, jeg har extensions. Men bare som striper. Håret mitt ble fryktelig slitt av kjemisk striping.

Skrevet

Har hatt noen striper for et par år siden, men har ikke noe nå.

Skrevet

Nei. Har kun mitt eget, men ikke bare i mine egen kjedelige kommuneblonde farge. ;)

Skrevet

Niks. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har hatt det flere ganger tidligere (kun som volum-supplement til mitt allerede lange hår), men nå har jeg vært uten et par års tid.

Skrevet

Et lite spørsmål siden det først er snakk om hair extensions; hvor mye koster dette sånn cirka? (Hvis det er snakkom mer volum for allerede langt hår)

Skrevet
Et lite spørsmål siden det først er snakk om hair extensions; hvor mye koster dette sånn cirka? (Hvis det er snakkom mer volum for allerede langt hår)

Jeg har betalt rundt 1500,- (+- etter hvor jeg har vært) for 25 fester som volumsupplement til allerede langt hår. Dette er av typen Great Lengths (naturlig hår). Varer 3-6 mnd. Vel verdt pengene synes jeg :)

Skrevet
Etter de måndene, hva skjer da?

Festene løsner slik at du bare kan dra dem av ditt eget hår, eller du drar til frisøren hvor de fjerner dem med noe spesialvæske på festene.

Skrevet

Ah, så man kan ikke ha dem lengre enn det altså.. :forvirret: Kjipt at festene løsner.

Skrevet
Ah, så man kan ikke ha dem lengre enn det altså.. :forvirret: Kjipt at festene løsner.

De har aldri vart lengre enn 3 mnd for meg uansett...Men har hørt om andre der de fortsatt sitter etter 6 mnd. Du kan vel kanskje isåfall ha dem lenger, men tror det er anbefalt å skifte dem ut da. Festene vil jo vokse nedover med håret. Selv om de har løsnet og ikke vart så lenge hos meg, har jeg vært veldig fornøyd i fht prisen. Det føles bra med et langt hår som ser pent ut hele veien ned :)

Skrevet

Jo, jeg forstår jo at de vil vokse nedover i håret, men syns tre måneder høres lite ut til en pris på 1500 kroner. Uansett, takk for svarene dine gjest :)

Skrevet

Gjøres jobben sikkelig skal ikke en eneste en dette av. Jeg har hel-exstenion dvs full lengde på hele hod, 100 striper med hår oppi kostet meg 7000 kr. Verdt dst sier jeg. Ingen kan se at det er fake. I tilegg dersom jobben er gjort bra, og man steller håret riktig er det ikke noe i veien for at det kan sitte i opp til et år.

Skrevet

Jepp jeg har 50 striper, for volum og litt lengde. Mine sitter til jeg tar de ut, har vel kun mista et par hver gang før jeg skifter de ut. Jeg skifter hver 6 mnd, for da er festene så langt nede at jeg synes ikke det er pent lenger. Jeg bruker også naturhår, denne gangen med bølger og er veldig fornøyd. Jeg betalter 1800 for 50. Vel verd pengene og jeg ville sikkert brukt nesten like mye på farge og klipp i løpet av 6 mnd ;)

Skrevet

Har naturlig tykkelse, lengde, bølger og farge..

Velger å slette håret til tider da.. Det er jo juks..

Skrevet

Har ikke extensions nå, men har veldig lyst på, så jeg regner med at det blir snart :) Ble lovet det av kjæresten når jeg nådde målet mitt når det gjaldt slanking, og det nærmer seg med stormskritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...