Sofakona Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Om dette ikke er lov å skrive så bare slett. Men jeg skal ta gastro snart og jeg har skikkelig angst.( har angst fra før) og vet at jeg ikke klarer å ta denne "testen" uten å få noe i systemet ..best hadde vært slått i hode med balltre eller narkose 🤣 Men jeg har gjort det en gang for og da fikk jeg noe "avslappendr" som bare gjorde meg litt full. Men nå trenger jeg noe som virkelig slår meg ut..helst til at jeg sovnet. Er det noen som har fått noe sterkere eller andre medisiner for å ta gastro ?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Hva mener du med ta gastro?? Gastroskopi? Du skal ikke ta noe eget i tillegg til du får av legen! Uansvarlig! Dette er jo slettes ikke greit! Ring sykehuset og forklar situasjonen. Er indikasjonen for gastroskopi sterk og du er nok plaget kan du få narkose. Anonymkode: 0c267...d33
Stor pike Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Midazolam greier seg for de fleste. Jeg har selv tatt gastroskopi. Det er ikke gøy, men klarer man å puste gjennom nesen, er det faktisk gjennomførbart og forholdsvis fort gjort. 1
Sofakona Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mener du med ta gastro?? Gastroskopi? Du skal ikke ta noe eget i tillegg til du får av legen! Uansvarlig! Dette er jo slettes ikke greit! Ring sykehuset og forklar situasjonen. Er indikasjonen for gastroskopi sterk og du er nok plaget kan du få narkose. Anonymkode: 0c267...d33 Nei jeg skal ikke ta noe selv..derfor jeg spør hva en kan ta/ få:)
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Stor pike skrev (1 time siden): Midazolam greier seg for de fleste. Jeg har selv tatt gastroskopi. Det er ikke gøy, men klarer man å puste gjennom nesen, er det faktisk gjennomførbart og forholdsvis fort gjort. Ja dette fikk jeg og følte jeg sov meg igjennom hele. Hadde glatt tatt gastro igjen med det innabords. Anonymkode: 580d3...dfe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 De jeg kjenner som har fått noe for det har fått så skikkelig at de ikke har problemer med å gjøre det igjen for å si det slik. Du må si du har skikkelig angst og sliter med å få gjennomført det uten å bli skikkelig "bedøvd". Grunnen for at de ikke tilbyr det i første omgang er for at det krever mer av de å gjøre deg slik jeg har forstått. Jeg kommer heller aldri til å gjøre det igjen uten at jeg er skikkelig neddopet. Anonymkode: c07f6...621
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 Har tatt det 3 ganger og siste gangen husker jeg ikke at de gjorde noe som helst 😂 Fikk Midazolam sist, gangen før der var jeg også helt borte, men aner ikke hva de ga meg da. Er bare å ringe på forhånd å si at du må ha noe beroligende, de ordner det. Anonymkode: 93e3f...407 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 Midazolam virket ikke på meg. Hadde ikke sjanse. Måtte i narkose, er lik på deg med angst. Fikk også beroligende før koloskopi men det hadde ingen effekt men det klarte jeg og gjennomføre. Angsten var sterkere enn det jeg fikk. Dessverre. Anonymkode: 52b60...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå