AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Er det noen som har erfart at en tidligere partner kom tilbake? Del gjerne historier og erfaringer. Jeg vil ha litt håp 1. Hvor lang tid tok det etter bruddet før dere fant tilbake til hverandre? Anonymkode: 9fc0b...941
Fremmed fugl Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Har en eks som har ønsket meg tilbake i mange år. Men heldigvis så bestemte jeg meg for at dette var uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Tok vel en uke før han innså at han ikke var noe uten meg. For en tulling, men jeg var enda verre som faktisk tok ham tilbake 😂 Anonymkode: 3ad4e...203
MariaIsabel Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Har opplevd det et par ganger, men det har vært kortvarig, da det som regel er en grunn for bruddet i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tok vel en uke før han innså at han ikke var noe uten meg. For en tulling, men jeg var enda verre som faktisk tok ham tilbake 😂 Anonymkode: 3ad4e...203 Hvorfor slo han opp? Anonymkode: 9fc0b...941
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 MariaIsabel skrev (21 minutter siden): Har opplevd det et par ganger, men det har vært kortvarig, da det som regel er en grunn for bruddet i utgangspunktet. Hvorfor slo han opp? Anonymkode: 9fc0b...941
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tok vel en uke før han innså at han ikke var noe uten meg. For en tulling, men jeg var enda verre som faktisk tok ham tilbake 😂 Anonymkode: 3ad4e...203 MariaIsabel skrev (22 minutter siden): Har opplevd det et par ganger, men det har vært kortvarig, da det som regel er en grunn for bruddet i utgangspunktet. Hvorfo slo han opp? Anonymkode: 9fc0b...941
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det noen som har erfart at en tidligere partner kom tilbake? Del gjerne historier og erfaringer. Jeg vil ha litt håp 1. Hvor lang tid tok det etter bruddet før dere fant tilbake til hverandre? Anonymkode: 9fc0b...941 Hvorfor slo de opp?* Anonymkode: 9fc0b...941
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor slo han opp? Anonymkode: 9fc0b...941 Fordi HAN var utro og jeg konfronterte ham. Må jo bare le av det nå, til mitt forsvar var jeg relativt ung og han var min første kjæreste. Jeg slo opp for godt noen måneder etterpå. Anonymkode: 3ad4e...203
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 Ja, vi fant tilbake til hverandre. Vi snakket sammen om alt, snudde hver eneste stein, svarte fullstendig ærlig på alle spørsmål vi stilte hverandre og brukte god tid på å finne tilbake til oss. Er sammen i dag. 5 år siden. Anonymkode: 62548...9a0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 Vi var sammen i 4 år, så ble det brått slutt, han gjorde det slutt, følte han mistet seg selv og det sosiale når vi var sammen og trengte tid alene var nå det han sa var grunnen. Jeg ble dypt såret da jeg allerede så han hadde skaffet seg Tinder. Da det var slutt holdt vi kontakten fordet, det var veldig rart, vi pratet ofte lenge sammen på tlf ( vi bodde i forskjellige land) og vi stilte opp for hverandre, kanskje det ble sånn fordi vi hadde et godt vennskap også. Men det var intenst, fordi jeg ville jo ikke at det skulle være slutt. ett år etter ble vi sammen igjen og han har bevist med ord handling osv at han ville satse på oss, vi var også alltid åpne om tiden hver for oss. Nå er det 4 år siden, og vi er fortsatt sammen og ser ut til å forbli det , men det er ett arr inni meg på det som skjedde, en liten sårhet, som kan dukke opp nå og da, blir usikkerhet som aldri helt gror kanskje. Anonymkode: b3973...ee7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi var sammen i 4 år, så ble det brått slutt, han gjorde det slutt, følte han mistet seg selv og det sosiale når vi var sammen og trengte tid alene var nå det han sa var grunnen. Jeg ble dypt såret da jeg allerede så han hadde skaffet seg Tinder. Da det var slutt holdt vi kontakten fordet, det var veldig rart, vi pratet ofte lenge sammen på tlf ( vi bodde i forskjellige land) og vi stilte opp for hverandre, kanskje det ble sånn fordi vi hadde et godt vennskap også. Men det var intenst, fordi jeg ville jo ikke at det skulle være slutt. ett år etter ble vi sammen igjen og han har bevist med ord handling osv at han ville satse på oss, vi var også alltid åpne om tiden hver for oss. Nå er det 4 år siden, og vi er fortsatt sammen og ser ut til å forbli det , men det er ett arr inni meg på det som skjedde, en liten sårhet, som kan dukke opp nå og da, blir usikkerhet som aldri helt gror kanskje. Anonymkode: b3973...ee7 Hvordan klarte dere å finne tilbake til hverandre? Snakket dere sammen om det? Anonymkode: 9fc0b...941
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan klarte dere å finne tilbake til hverandre? Snakket dere sammen om det? Anonymkode: 9fc0b...941 Du vil ikke dette... Det er en mann, som har bare gått tilbake fordi han ikke fant det han håpet på. Du er ikke "den rette". Møter "den rette" opp vil han dra fortere enn svint! Dette handler ikke om at "du/dere ikke er bra, eller bra nok". Bare at dere ikke har rett connection, dere er ikke den beste matchen. Finn din rette istedenfor! Anonymkode: 90ced...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 Hvorfor vil du ha han/hun tilbake? Anonymkode: db251...0df
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #15 Skrevet 3. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan klarte dere å finne tilbake til hverandre? Snakket dere sammen om det? Anonymkode: 9fc0b...941 Vi hadde som sagt alltid kontakt, og så ble det mer og mer, som etter ett år utvikliket seg som om vi møttes på nytt, flørting osv. så snakket vi om det ja. hva vil du vite dette for? Finne inspirasjon ? det er ikke sikkert det funker for andre det som funker for oss , og husk hva jeg sa, det er alltid ett lite arr der Anonymkode: b3973...ee7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #16 Skrevet 3. februar 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: ca634...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå