AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 En kvinne som er 6+ år eldre enn deg. Har du angret noen gang? Følt at aldersforskjellen har blitt stor med tanke på utseende eller adferd? Jeg er en mann på 42 som hsr truffet ei på 49. Moden og dønn trygg på seg selv, fantastisk dame. Og så kjenner jeg på frykt for fordommer fra samfunnet, redd for at jeg skal syns hun blir lite attraktiv når hun blir eldre, at vi skal se ut som mor og sønn osv. noen med erfaringer å dele? Takker så mye. Anonymkode: e2212...128
imagineme Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Hun er 7 år eldre enn deg og du er redd for at noen skal synes dere ser ut som mor og sønn? Shit! På tide å gå en runde med seg selv eller..... 21 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Det er ikke nok aldersforskjell til at det skal ha noe som helst å si... Jeg var sammen med noen som var ti år yngre da jeg var 30. Den er verre. Anonymkode: 08d51...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 imagineme skrev (5 minutter siden): Hun er 7 år eldre enn deg og du er redd for at noen skal synes dere ser ut som mor og sønn? Shit! På tide å gå en runde med seg selv eller..... vel, det er sånn jeg kjenner det, og prøver å jobbe med meg selv og tankene mine, og derfor søkte jeg også hit for å få litt perspektiver. Anonymkode: e2212...128
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En kvinne som er 6+ år eldre enn deg. Har du angret noen gang? Følt at aldersforskjellen har blitt stor med tanke på utseende eller adferd? Jeg er en mann på 42 som hsr truffet ei på 49. Moden og dønn trygg på seg selv, fantastisk dame. Og så kjenner jeg på frykt for fordommer fra samfunnet, redd for at jeg skal syns hun blir lite attraktiv når hun blir eldre, at vi skal se ut som mor og sønn osv. noen med erfaringer å dele? Takker så mye. Anonymkode: e2212...128 Du tror du ser ut som om du er 20 år mener du? Anonymkode: 2e6d8...e77 5 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Hahaha! Dere kommer IKKE til å se ut som mor og sønn. Av alle par jeg kjenner i 40-50-60 årene så ser kvinnen bedre ut enn mannen uansett om hun er yngre eller eldre enn han. Kvinner er generelt bedre til å ta vare på seg selv, mens de fleste menn forfaller ganske mye i samme alder. Og samfunnet gir totalt faen. Jeg har vennepar hvor kvinnen er 10 år eldre enn mannen (40 og 50 år) og jeg har ikke tenkt på det som noe rart eller spesielt noen gang. Anonymkode: ce7be...2b4 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tror du ser ut som om du er 20 år mener du? Anonymkode: 2e6d8...e77 Neida, men hun er tross alt 7 år eldre og kvinners hud eldes fortere, og vi aldres jo generelt fortere jo eldre vi blir… Anonymkode: e2212...128
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 Fordommer fra det norske samfunnet fordi en 42-åring er sammen med en 49-åring? Atte hæ? Anonymkode: 8aba5...2c2 6
Janina1 Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 Jeg er D52 og får ofte høre at jeg ser ut som 42-44. Vil ikke ha en mann som er eldre enn meg. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Neida, men hun er tross alt 7 år eldre og kvinners hud eldes fortere, og vi aldres jo generelt fortere jo eldre vi blir… Anonymkode: e2212...128 Absolutt ikke. Og kvinner tar oftere vare på huden sin. Anonymkode: ab5ae...a91 9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Neida, men hun er tross alt 7 år eldre og kvinners hud eldes fortere, og vi aldres jo generelt fortere jo eldre vi blir… Anonymkode: e2212...128 Det mange menn som har det fint sammen med partnere som er eldre enn dem. Men de mennene sitter ikke og grubler på sånt. Hadde du vært skikkelig forelska hadde du ikke tenkt sånn. Gå videre, hvis hun er så flott som du sier fortjener hun bedre enn dette. (Og får det også) Anonymkode: 31b04...308 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Hallo!!Hun er jo BARE 7 år eldre enn deg. Forstår virkelig ikke problemet?🤔 Anonymkode: 2019e...bf0 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 Jeg er kvinne 57 og sammen med en på 43. Funker for oss. Hva andre måtte mene om det, er ikke særlig viktig for oss. Anonymkode: bfdb8...6f1 3 2
miss summers Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Neida, men hun er tross alt 7 år eldre og kvinners hud eldes fortere, og vi aldres jo generelt fortere jo eldre vi blir… Anonymkode: e2212...128 Kvinners hud eldres ikke raskere. Hvor har du det fra? Syns du skal la henne finne en skikkelig mann jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #15 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): vel, det er sånn jeg kjenner det, og prøver å jobbe med meg selv og tankene mine, og derfor søkte jeg også hit for å få litt perspektiver. Anonymkode: e2212...128 La henne være. Du fortjener henne ikke. Samboeren min er 15 år yngre enn meg og har aldri hatt noe problem med vår aldersforskjell. Anonymkode: 149fe...57a 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #16 Skrevet 3. februar 2024 Jeg er 52 og dater en mann på 40. Altså jeg ser ikke en dag eldre ut enn han og ingen har noen gang kommentert eller kikket rart på oss. Er man glad i noen så betyr det vel ikke noe hvor mange år mer eller midre det mennesket har levd: Er man så heldig å treffe den rette så er man idiot om man slipper det pga et tall. Anonymkode: 9caeb...560 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #17 Skrevet 3. februar 2024 20 minutter siden, miss summers said: Kvinners hud eldres ikke raskere. Hvor har du det fra? Syns du skal la henne finne en skikkelig mann jeg. Normal kunnskap om hud det. "Resultatene viser at kvinner mister kollagen raskere enn menn. Kollagen er et protein som blant annet finnes i hud, sener og knokler. Under aldringsprosessen tynnes den naturlige kollagenstrukturen i huden gradvis. Huden blir slappere og mindre fast" https://dinside.dagbladet.no/okonomi/kvinnehud-eldes-raskere/62204345 Anonymkode: c0c0f...b7b
miss summers Skrevet 3. februar 2024 #18 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Normal kunnskap om hud det. "Resultatene viser at kvinner mister kollagen raskere enn menn. Kollagen er et protein som blant annet finnes i hud, sener og knokler. Under aldringsprosessen tynnes den naturlige kollagenstrukturen i huden gradvis. Huden blir slappere og mindre fast" https://dinside.dagbladet.no/okonomi/kvinnehud-eldes-raskere/62204345 Anonymkode: c0c0f...b7b Fem års aldersforskjell gir sannsynligvis avvik motsatt av dette. Nå er ikke Dagbladet en god kilde til fakta, det finnes sikkert noe bedre der ute. Snuble ikke i rynkene på veien. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #19 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Normal kunnskap om hud det. "Resultatene viser at kvinner mister kollagen raskere enn menn. Kollagen er et protein som blant annet finnes i hud, sener og knokler. Under aldringsprosessen tynnes den naturlige kollagenstrukturen i huden gradvis. Huden blir slappere og mindre fast" https://dinside.dagbladet.no/okonomi/kvinnehud-eldes-raskere/62204345 Anonymkode: c0c0f...b7b Det var en gammel undersøkelse. Har du noen eksempler på at det egentlig stemmer? Gener og hvordan man tar vare på seg spiller mye større rolle. Jeg har bedre hud enn mannen, selv om jeg er eldst, fordi jeg bryr meg om den. Han derimot, vasker seg med håndsåpe og dét er det. Anonymkode: ab5ae...a91 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #20 Skrevet 3. februar 2024 6 minutter siden, miss summers said: Fem års aldersforskjell gir sannsynligvis avvik motsatt av dette. Nå er ikke Dagbladet en god kilde til fakta, det finnes sikkert noe bedre der ute. Snuble ikke i rynkene på veien. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det var en gammel undersøkelse. Har du noen eksempler på at det egentlig stemmer? Gener og hvordan man tar vare på seg spiller mye større rolle. Jeg har bedre hud enn mannen, selv om jeg er eldst, fordi jeg bryr meg om den. Han derimot, vasker seg med håndsåpe og dét er det. Anonymkode: ab5ae...a91 Samme om linken ikke er fersk. Samme regler teller fortsatt for hud. Søk opp selv. Kjenner hudpleier. Normal kunnskap. Anonymkode: c0c0f...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå