AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Jeg fikk en henvendelse i forgårs. Det så først ut som en booking fordi datoene og summen kom opp, men hun hadde egentlig bare 1000 spørsmål siden hun vurderer ulike steder. Etter jeg hadde besvart hennes spørsmål i et døgn, sluttet hun å svare. Det ser ut som jeg må gjøre noe aktivt for å åpne datoene igjen i kalenderen. De er fortsatt låst til henne. Hva pleier dere å gjøre? Hvis jeg forhåndsgodkjenner virker det veldig sånn "kom igjen, book nå", pluss at jeg er usikker på om jeg orker å ha henne. De er veldig mange, og hun virker å være typen som kan klage på alt mulig. Hvis jeg avslår må jeg kanskje sende en mld og si at det er for å åpne datoene? Påvirker det ratingen min som vert? Anonymkode: e9b07...dd4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Har du prøvd å kontakte support? De er både flinke og effektive. Anonymkode: 2d782...e58
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du prøvd å kontakte support? De er både flinke og effektive. Anonymkode: 2d782...e58 Nei, har ikke det. Tenkte dette var en nokså vanlig greie som ikke nødvendigvis krever support. Har lest litt på sidene deres, men fant ikke relevant info. Ts Anonymkode: e9b07...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå