AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Fikk påvist hpv og lette celleforandringer på celleprøve . tok kolposkopi og biopsi gyn så lette celleforandringer med kolposkopi Men biopsi viser ingen celleforandringer nå skal det legges til at det også ble oppdaget infeksjon i livmor pga spiral og gyn nevnte på at dette også kunne påvirke celleforandringer men er det sånn at biopisen skiller på celleforandringer som er forstadie til kreft og andre forandringer og at det gyn sa så trolig er pga infeksjonen som han mente jeg hadde gått med i over 2 år?? er det andre som har opplevd lette celleforandringer på celleprøve og at biopsi viser ingen forandringer ?? Anonymkode: 54d58...174
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Jeg fikk påvist hpv og lette celleforandringer. Tok biopsi, som var normal.. Anonymkode: 0167d...a76
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Jeg har alltid fått lette forandringer på både celleprøve og biopsi. Men biopsi er mer nøyaktig enn en celleprøve, så du kan nok slå deg til ro med det svaret. Anonymkode: 64b70...037
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Du kan få utslag på celleforandringer av sopp, infeksjon osv. Biopsi er mer nøyaktig. Anonymkode: 4eec3...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå