AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg vet vi kan sjekke testoteron nivå via blodprøver. Jeg er livredd blodprøver og lurer på om det finnes andre måter for å sjekke dette. Jeg var også redd for å ta koronavaksine. Kan noen som er sykepleiere svare meg på dette? Anonymkode: 223f7...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Står noen steder på nett at man kan ta spytt prøve, men det blir nok mer eksakt hvis du tar en blodprøve. Anonymkode: 7f531...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 Hvis du er SÅ redd for sprøyter at du ikke kan ta en enkel blodprøve, er testosteronnivået garantert så lavt at du er bortimot døende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Del Skrevet 3. februar 2024 Pringle skrev (3 minutter siden): Hvis du er SÅ redd for sprøyter at du ikke kan ta en enkel blodprøve, er testosteronnivået garantert så lavt at du er bortimot døende. Den var god😂 Anonymkode: 7f531...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Del Skrevet 3. februar 2024 7 minutter siden, Pringle said: Hvis du er SÅ redd for sprøyter at du ikke kan ta en enkel blodprøve, er testosteronnivået garantert så lavt at du er bortimot døende. Det er ikke hyggelig og sparke folk som ligger på bakken allerede. Fastlegen sa jeg burde ta blodprøve, men jeg er redd. Forlot legekontoret. Anonymkode: 223f7...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke hyggelig og sparke folk som ligger på bakken allerede. Fastlegen sa jeg burde ta blodprøve, men jeg er redd. Forlot legekontoret. Anonymkode: 223f7...f7a Kan du snakke med fastlegen og finne ut av hvordan du kan klare det? Kan helsesykepleieren som tar prøven komme inn på fastlegekontoret og legen være der når prøven tas? Hjelper det om du ser en video på telefonen mens de tar prøven? Anonymkode: 2e218...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 3. februar 2024 #7 Del Skrevet 3. februar 2024 (endret) Pringle skrev (1 time siden): Hvis du er SÅ redd for sprøyter at du ikke kan ta en enkel blodprøve, er testosteronnivået garantert så lavt at du er bortimot døende. Den var ganske så bra - selv om den var litt slem 😅 Tror ikke det er mulig å få en nøyaktig måling uten å ta blodprøve, TS. Edith : du kan muligens ta urinprøver, men det vil bare vise ekstremvariasjoner, tror jeg Snakk med legen din... Endret 3. februar 2024 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå