AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Nr1: 12 år gamlere enn deg. Toppleder. Hus,bil og båt til 4mill. Bor 4 timer unna. Voksne barn. Får ikke orgasme. Skikkelig passion og tenning mangler. Kjedelig. Nr2: 2 år eldre enn deg. Supermodell hot. Fortid med rus. Vært rusfri i 8 år. Bor 20 min unna. Eneforsørger for datter å går dermed på jevnlige rustester. Eier ingenting og har utrolig dårlig økonomi. Passion, spenning og tenning er der 100%. Hjerte av gull. Selv: leder, barn på samme alder som nr 2. Enebolig, 2 utleieleiligheter og hytte. 2 biler. God økonomi. God historikk. Anonymkode: 54c0c...e56
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Ingen av dem. Og i hvertfall ikke nummer to. Men ingen. Anonymkode: a3698...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Ingen av dem. Er du desperat? Anonymkode: f6fa1...b0a 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Jeg ville ikke satset på noen av dem. Sats på en mere nøytral type uten de voldsomme svingningene på livsstil og økonomi Anonymkode: 83965...a6e 1 1
Gammelsmurfen Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Basert på hvordan du beskriver deg selv, er det underlig at du ikke klarer å evaluere dette selv. 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Jeg kjenner ikke noen av de, så det kan jeg dessverre ikke svare på. Anonymkode: a6329...82b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 Nr. 2. Men jobb med deg selv. Lytt til deg selv, og vær god på grenser! Anonymkode: 885b6...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 Nr 2, med separat hjem og økonomi. Tror ikke dere vil være kompatible som livspartnere (ikke pt iallfall), men dere kan ha det gøy sammen og ha god sex. Synes ikke noe om å dømme folk for deres fortid Anonymkode: 298f5...600 5
Gjest Hoia Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 Hvis jeg kunne kjenne meg igjen i bakgrunnen til nr. 2, ved samme type bakgrunn, og at alt var på stell nå, ville jeg valgt nr. 2. Jeg tror folk med så ekstreme bakgrunner trenger noen som forstår det. Jeg var på date en gang med en tilsvarende nr. 2, men vi var på to helt forskjellige kloder, jeg tror folk leker best med lik bakgrunn på det feltet.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 Hvorfor ikke begge? Nr 2 for sex, og nr. 1 for ressurser. Så lenge nr 1 ikke vet om nr 2 går det bra Anonymkode: 9e3ed...1ef
Gjest Hoia Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Nr 1 hadde også vært utelukket. Det å velge noen kun for materielle greier er helt fjernt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 Alternativ nr 3. hvem nå enn det blir hvis du bare venter litt Anonymkode: 1baad...a65 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nr1: 12 år gamlere enn deg. Toppleder. Hus,bil og båt til 4mill. Bor 4 timer unna. Voksne barn. Får ikke orgasme. Skikkelig passion og tenning mangler. Kjedelig. Nr2: 2 år eldre enn deg. Supermodell hot. Fortid med rus. Vært rusfri i 8 år. Bor 20 min unna. Eneforsørger for datter å går dermed på jevnlige rustester. Eier ingenting og har utrolig dårlig økonomi. Passion, spenning og tenning er der 100%. Hjerte av gull. Selv: leder, barn på samme alder som nr 2. Enebolig, 2 utleieleiligheter og hytte. 2 biler. God økonomi. God historikk. Anonymkode: 54c0c...e56 Det er det det står på for deg når du skal velge partner liksom? Anonymkode: 3c5a8...dd7 2 1
Gjest Hoia Skrevet 3. februar 2024 #15 Skrevet 3. februar 2024 Men når det er sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor du vurderer dem i det hele tatt, med mindre du ikke kjenner deg igjen i nr. 2.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #16 Skrevet 3. februar 2024 Virker som du har mest lyst på nr 2 og ikke noe særlig lyst på nr 1... Hva er problemet? Jeg ville fulgt hjertet. Anonymkode: 97c4e...841 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #17 Skrevet 3. februar 2024 Ingen. Blir litt pest eller kolera for min del, det finnes uhorvelig mange bedre enn de to. Anonymkode: d501a...560 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #18 Skrevet 3. februar 2024 Har du følelser for nr.2, siden det er så mye begjær der? Han har bagasje jeg ville holdt meg unna dersom jeg ikke hadde ordentlige følelser, om det bare var seksuelt. Skal sies at jeg selv valgte en mann med lignende beskrivelse etter brudd fra barnefar, men da var jeg bevisst på at dette var noe jeg bare måtte ha forsøkt, siden følelsene var så sterke og overveldende at jeg ville angret veldig om jeg ikke ga det et forsøk. Han hadde livet ganske på stell, bortsett fra dårlig økonomi, på det tidspunktet vi ble sammen, og det har gått veldig fint! Jeg kan ikke dra på like dyre ferier osv som jeg kunne med forrige partner, og jeg spanderer også en del mat etc for å være grei med han,men penger er virkelig ikke alt i verden. Han hadde en vanskelig oppvekst og tok derfor er veldig negativ retning, som han angrer veldig på og ikke vil tilbake til. Ellers har han flere gode egenskaper enn de fleste: Han har veldig mye omsorg og empati, er handy, smart, flink med alle slags mennesker, sprek og flink til å lage gode hverdagsøyeblikk, veldig reflektert og god på å kommunisere i et forhold, tar sin del og gjerne mer, står virkelig på for både barnet sitt (fra et tidligere forhold) og meg. Nr.1 hadde jeg i hvert fall ikke valgt, for da høres det jo ut som om du bare velger han for penger og status. Stor aldersforskjell og ingen seksuell kjemi er vel klare no-go. Anonymkode: 6b15a...724 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #19 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ingen av dem. Og i hvertfall ikke nummer to. Men ingen. Anonymkode: a3698...b7f Enig. Ingen av dem Anonymkode: 7e476...41a
Bombasi Skrevet 3. februar 2024 #20 Skrevet 3. februar 2024 Hodet ditt sier nr 1 og hjertet ditt sier nr 2, mens magen din bør fortelle deg at du ikke skal "ta i på" noen av disse. Dropp både hodet og hjertet, og følg magen. Den tar aldri feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå