AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Si at denne personen har fortalt det til deg, eller si at du rett og slett merker det veldig godt. Hva hadde du gjort? Hadde du fortalt det til kjæresten? Holdt mer avstand til vedkommende? Vært mer kjærlig med typen så vennen ser det? Anonymkode: fd0cb...189
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Hadde ikke gjort noen ting, men hadde sagt det til kjæresten min hvis vedkommende fortalte det til meg. Anonymkode: 07b6b...b8a 1
Frkego Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 En kompis av mannen åpnet seg til meg om at han hadde følelser for meg for noen år tilbake. Både jeg og mannen hadde en mistanke, så jeg ble ikke sjokkert. Jeg forklarte vedkommende at jeg elsket mannen min og ikke følte noe for ham annet enn vennskapelige følelser. Jeg sa det til mannen min med en gang og han ble heller ikke sjokkert. Vennskapet deres dabbet litt av en periode, men nå er de nære venner igjen. Han har dame og vi alle går godt overens 😊 håper og tror at følelsene for meg har gått over. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Jeg har opplevd det noen ganger. Ikke noe jeg tenker man trenger å si sånn i utgangspunktet. Med mindre de oppfører seg ekstremt upassende. Anonymkode: 8f188...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Hadde sagt det til mannen selvfølgelig. Og antagelig kuttet ut den vennen Anonymkode: 1fe91...e75
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Jeg opplevde at søskenet til min samboer prøvde å kysse og. Vedkommende sa også at hen likte meg godt. Jeg sa det til min samboer, hen avfeide det…. Anonymkode: e405f...12b 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 Hadde holdt avstand og mest sannsynlig fortalt min partner hvorfor. Anonymkode: fafbb...bde 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 Ingenting, med mindre vedkommende ble pågående eller ekspressiv på andre måter som er vanskelig. Tenker at de aller fleste forelsker seg i totalt upassende personer nå og da. Det går som regel over av seg selv etter en liten stund. Anonymkode: 7852d...7d8
SPOCA Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 Selvfølgelig hadde jeg sagt det til min samboer, og jeg hadde sagt at vennen må holde seg borte fra meg, og at jeg ikke ønsker kontakt med vedkommende. Jeg hadde også gjort det veldig klart at jeg elsker min samboer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 En kompis fortalte at han likte meg da jeg ble sammen med kjæresten. Jeg var da forlovet. Han sa ikke at han likte meg fremdeles, men det var tegn på det. Jeg fortalte ikke, men de var ikke så nære venner at det var vanskelig å holde avstand. Vi treftes nok ca. en gang i måneden, men alltid sammen med flere. Jeg var vanlig hyggelig, og etter hvert glemte jeg det, og det ble aldri mer noe tema. Etter noen år både gled vi og flyttet fra hverandre. Anonymkode: 34460...2a9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 Jeg hadde ikke fortalt noe til min samboer/kjæreste. Jeg tenker at, om han ønsker å se slikt, så ser han det... Det er tross alt hans venn, og kjenner denne vennen godt. Hadde bare forholdt meg noe distansert. Min erfaring er at menn/kompiser som virker å ha et ekstra godt øye for meg, blir sakte men sikkert faset ut. og det er ikke noe vi behøver å snakke om. Anonymkode: b8c98...326 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå