AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Del Skrevet 3. februar 2024 https://faceinplace.no/en/product/face-in-place-pute-med-putetrekk/ Tenker å kjøpe denne da jeg sover på siden og det blir rynkerbi ansiktet av det. Noen som har prøvd den? Anonymkode: 5b5a7...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Rynker i ansiktet av å sove på siden? 😳 Jeg sover alltid på siden og har aldri fått noen rynker av den grunn. Anonymkode: d2535...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg får én rynke av å sove på siden, der kinnet bretter seg ved nesen, jeg løste det med å kjøpe sånne glatte pute trekk, nå har jeg jernteppe for hva det heter. Ikke silke, men... Anonymkode: 93367...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får én rynke av å sove på siden, der kinnet bretter seg ved nesen, jeg løste det med å kjøpe sånne glatte pute trekk, nå har jeg jernteppe for hva det heter. Ikke silke, men... Anonymkode: 93367...769 Sateng! Kom på det nå Anonymkode: 93367...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sateng! Kom på det nå Anonymkode: 93367...769 Sateng kan være både silke, bomull, polyester m.m. Egenskapene hos disse er ganske forskjellige. Anonymkode: 40712...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rynker i ansiktet av å sove på siden? 😳 Jeg sover alltid på siden og har aldri fått noen rynker av den grunn. Anonymkode: d2535...e77 Det kjem. Anonymkode: 16863...691 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå