AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Del Skrevet 3. februar 2024 Hei, Jeg sitter på finn og bestiller billetter og fant noen billetter på flysmarter - men syns siden virker så rotete og har ikke bestilt derfra før, er det noen som har gjort det og kan gå god for at det er en trygg side å kjøpe flybilletter på? I tillegg har jeg lagt til inkludert bagasje, men det kommer opp "legg til" på bagasje, men nederst på siden er bagasjen lagt til.. forstår ikke helt? Anonymkode: 6aa31...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Kjøper alltid rett fra flyselskapet, selv om jeg først finner billetter ved bruk av ulike søkemotorer. Da har jeg bare et kontaktpunkt hvis noe skjer, ved forsinkelser etc, og ansvarsforhold er klart. Anonymkode: 37b33...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 Bestilte via norwegian nå, men betalte gjennom trustly? - er det til å stole på?har allerede betalt og fått reisedokumenter Anonymkode: 6aa31...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 16.33): Bestilte via norwegian nå, men betalte gjennom trustly? - er det til å stole på?har allerede betalt og fått reisedokumenter Anonymkode: 6aa31...f18 Ja det er trygt, men til en annen gang om du er usikker så spør før du betaler Anonymkode: fa966...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå