Gå til innhold

Pakke fra postnord - hvor er den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg: Jeg sitter aldri hjemme og venter på dem lengre.

Sjåføren som laster den på pleier å ringe å spørre om/når jeg er hjemme. Så jeg lever livet som vanlig, og om de ringer så kan jeg si når jeg kan være hjemme, så får de komme da.

Anonymkode: 32aa1...731

Skrevet

Tror det har vært litt forsinkelser pga været. Jeg skulle få en pakke sist fredag fikk den på tirsdag. Har du sjekket i appen om det står noe om forsinkelser der. Pakken skulle komme fra Oslo til Stavanger.  Muligens de har etterlsep, har jo vært dårlig vær i Oslo i det siste. 

Anonymkode: c1927...3de

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror det har vært litt forsinkelser pga været. Jeg skulle få en pakke sist fredag fikk den på tirsdag. Har du sjekket i appen om det står noe om forsinkelser der. Pakken skulle komme fra Oslo til Stavanger.  Muligens de har etterlsep, har jo vært dårlig vær i Oslo i det siste. 

https://www.postnord.no/feilmelding/ekstremvaret-ingunn/

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har du sjekket i appen om det står noe om forsinkelser der

Det står bare pakken er ankommet terminal i (bynavn) og gjøres klar for levering. Vi er ikke berørt av Ingunn. 

Anonymkode: 8f586...56c

• 2 uker senere...
Skrevet

Oppdatering: De har rota vekk pakken og finner den ikke igjen. Jeg skjønner ikke at det er mulig. Hvordan kan de klare å overleve som bedrift med så elendige resultater? Er de så mye billigere enn de andre? 

Skrevet

Og det verste er at pakken skulle bare sendes til nabobyen, 40 min unna…. 

Skrevet (endret)

Håper du får den til slutt :klem3:Forbanna fortvilende når man ikke får tjenester man har betalt for! :gruppeklem:

Endret av Tradegy
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det er håp! Utleveringsstedet jeg jobber på har i år fått pakker som var sendt i januar 22 og mars 23 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...