Gå til innhold

Pakke fra postnord - hvor er den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kundeservice er stengt, men skal prøve de på mandag. Men jeg skulle egentlig få en sending levert på døra fra postnord i går. Holdt meg hjemme hele dagen og ventet, men ingenting kom. I appen står det ingenting, bare at den er på vei. Hvor er pakken min? Hvorfor kom den ikke når den skulle? Veldig merkelig å bare la være å levere uten beskjed. 

Anonymkode: 8f586...56c

Skrevet (endret)

Kanskje noen fra Postnord er her på forumet ja, og har svaret.....

Endret av iheia
Skrevet
iheia skrev (Akkurat nå):

Kanskje noen fra Posnord er her på forumet ja, og har svaret.....

Håper det ♥️

Skrevet

Lykke til. :) Og sitat brukes aldri når du svarer på innlegget rett over. :)

Skrevet

Om det står at den er på vei i appen, er den nok på vei. Altså ikke levert ennå.
Mulig den leveres hjem til deg og mulig at den leveres i nærmeste butikk som tar i mot pakker fra PostNord.

Anonymkode: af7c3...205

Skrevet
iheia skrev (2 minutter siden):

Men sånn var det riktig ♥️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
iheia skrev (1 minutt siden):

Pfff...Bare tull.
Hva om noen skriver et innlegg og publiserer det mens man holder på å skrive svar?

• Liker 9
Skrevet

Hei! 
Har du  fått melding om at pakken er levert i postkassen din ? 

Anonymkode: f03ee...dd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om det står at den er på vei i appen, er den nok på vei. Altså ikke levert ennå.
Mulig den leveres hjem til deg og mulig at den leveres i nærmeste butikk som tar i mot pakker fra PostNord.

Det er ikke lov. Jeg betalte nesten 1000 kroner for hjemlevering, for den er enorm. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! 
Har du  fått melding om at pakken er levert i postkassen din ? 

Anonymkode: f03ee...dd8

Nei, jeg bestilte hjemlevering på et gitt tidspunkt. Betalte nesten tusen kroner for det, for jeg har ikke sjans å hente det på et posthus. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Pfff...Bare tull.
Hva om noen skriver et innlegg og publiserer det mens man holder på å skrive svar?

Selvfølgelig er det tull. Noen skal alltid prøve å være viktige ved å bestemme over andre. Det beste er å bare jatte med og etterpå gjøre som man vil. 

• Liker 3
Skrevet

Postnord er helt håpløse, skjedd meg utallige ganger at de ikke kommer den dagen det står de skal komme. 

En gang jeg ventet en veldig stor leveranse, så skjedde det mange dager på rad at det sto den skulle komme, men den dukket aldri opp. Det hastet litt også. Da den til slutt kom, sa han sjåføren (som hadde en enorm lastebil, større enn de vanlige mini-lastebilene jeg pleier å få på døra), at det var fordi den var så stor. Sjåførene får visst betalt for antall pakker levert, så de vil heller ta mange små, ikke oppta hele lasteplassen med få store.

Helt idiotisk system.

Anonymkode: 32aa1...731

• Liker 4
Skrevet

Har slutta å bruke postnord. Bruker posten eller helthjem. 
Om nettsida kun tilbyr levering med postnord bestiller jeg et annet sted.

Anonymkode: 7d5f2...838

• Liker 4
Skrevet

Postnord er helt håpløse, skjedd meg utallige ganger at de ikke kommer den dagen det står de skal komme. 

En gang jeg ventet en veldig stor leveranse, så skjedde det mange dager på rad at det sto den skulle komme, men den dukket aldri opp. Det hastet litt også. Da den til slutt kom, sa han sjåføren (som hadde en enorm lastebil, større enn de vanlige mini-lastebilene jeg pleier å få på døra), at det var fordi den var så stor. Sjåførene får visst betalt for antall pakker levert, så de vil heller ta mange små, ikke oppta hele lasteplassen med få store.

Helt idiotisk system.

Ringte du kundeservice? Veldig vanskelig å få tak i de og som regel aner de ikke hva jeg snakker om…. Men kan jo ikke holde meg hjemme hver dag bare i tilfelle de kommer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke lov. Jeg betalte nesten 1000 kroner for hjemlevering, for den er enorm. 

Må bare skyte inn her at på utleveringsstedet jeg jobber har vi fått mye pakker som skulle vært hjemkjørt, men som har havna på bil til butikk. Så om ditt nærmeste utleveringssted har langåpent i dag ville jeg sjekket. 

Og da snakker jeg ikke om 4 garnnøster fra garnius, men ergometersykkel, tredemølle o annet "snacks"

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det tull. Noen skal alltid prøve å være viktige ved å bestemme over andre. Det beste er å bare jatte med og etterpå gjøre som man vil. 

Vås. Det handler om hvordan man oppfører seg på et forum. Unødvendig sitering skaper bare rot. Som i trafikken må man ha noen kjøreregler som gjør det bedre for alle.

Skrevet

Helt bingo når de pakkene kommer. Selv om det står at den er lastet opp for utlevering, blir den ikke nødvendigvis utlevert den dagen. Du må belage deg på flere dager hjemme der du venter forgjeves.

Anonymkode: a4dbd...b72

Skrevet

En ting er sikkert, bestiller man noe med postnord må man belage seg på treg levering , dårlig oppdatering i app , levering på feil adresse/ til post i butikk på en helt annen kant er også vanlig. 
Topper seg med dårlig kundeservice! 

Et tips til alle; bruk andre alternativer så langt det er mulig.

Dessverre ingen her som kan svare deg på hvor din pakke er. Men mest sannsynlig er den fortsatt ikke lastet opp på bil og det er ofte ingen bevegelser i appen da. Og selvom de endrer utleveringsdato er det også tydeligvis veldig vanskelig for de og legge inn ny forventet dato sånn at mottaker faktisk vet når pakken kommer ;) lykke til :) 

Anonymkode: ab523...845

Skrevet

Ringte du kundeservice? Veldig vanskelig å få tak i de og som regel aner de ikke hva jeg snakker om…. Men kan jo ikke holde meg hjemme hver dag bare i tilfelle de kommer. 

Chattet med kundeservice, de skulle høre med lageret. Fikk mail av en som personlig skulle følge opp dette her til pakken var på døren. Hørte ikke noe mer fra han og meldte med ei annen dagen etter som skulle sjekke med lageret.. hørte ikke mer der heller.

Jeg tror nesten bare det var tilfeldig, at det endelig var en sjåfør på jobb som hadde enormt lasteplan og gadd å ta pakken.

Men ellers synes jeg den chatten funker greit, jeg har hatt vanvittig mye tull med Postnord, pakker som sendes frem og tilbake til lageret eller andre byer, eller returneres fra butikk før tiden eller aldri kommer osv. Pleier å løse seg med en chat.

Men som en som har handlet mye på nettet og får alt på døra, så har jeg endt opp med å sky Postnord som pesten. De er heeeeelt elendige. Du får pakken din en dag, men du må nok henge på dem..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...