Gå til innhold

Typen masturberer omtrent bare når vi ikke er sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært fra hverandre i tre uker nå og normslt sett har vi kanskje sex 1-3 ggr i uka når vi er sammen. Veldig avhengig av hva som skjer. 

Han fortalte meg at han i det siste(når vi har vært fra hverandre)  har masturbert veldig ofte, oftere enn vi har sex når vi er sammen. Han masturberer så og si aldri om vi er sammen, hent et fåtall av ganger at han har gjort det når jeg ikke har hatt lyst. Men som regel hvis jeg ikke har hatt lyst legger han seg til å sove eller gjøre andre ting.

Men om han har gjort det da gjør ikke det meg noe. Avhengig av hva jeg har lyst til kan jeg kose litt med han mens han gjør det uten at det blir noe mer enn bare kyssing for eksempel. 

Men jeg lurer på hvorfor han ikke gjør det mer når vi er sammen. Vi har langt fra sex daglig liksom. Han sa han savnet å ha sex med meg. 

Anonymkode: 96b56...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør heller ikke det, er det så unaturlig. Jeg får mannen min til og utføre det på meg, eller jeg på han. Mulig han runker i dusjen har ikke spurt og han har ikke sagt noe. Du får si må gjerne gjøre det når jeg er her, så enten gjør han det eller så gjør han det ikke, ikke noe og mase på 

Anonymkode: e2179...852

Skrevet

Kanskje han synes det er ubehagelig å gjøre slikt når du er i nærheten? Kankje han tar hensyn til deg?

Anonymkode: bca6c...65a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Si i fra når du finner det ut for dette var utrolig interessant. 

Anonymkode: 06eeb...236

• Nyttig 1
Gjest Medelsvensson
Skrevet

Jeg mastuberer når vi har sex, fordi kona ikke liker å mastubere. Det hender også jeg runker når vi ikke har sex, dersom det har gått lang tid siden vi hadde sex sist. Hun sier ikke noe negativ om det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 14.38):

Jeg og kjæresten har vært fra hverandre i tre uker nå og normslt sett har vi kanskje sex 1-3 ggr i uka når vi er sammen. Veldig avhengig av hva som skjer. 

Han fortalte meg at han i det siste(når vi har vært fra hverandre)  har masturbert veldig ofte, oftere enn vi har sex når vi er sammen. Han masturberer så og si aldri om vi er sammen, hent et fåtall av ganger at han har gjort det når jeg ikke har hatt lyst. Men som regel hvis jeg ikke har hatt lyst legger han seg til å sove eller gjøre andre ting.

Men om han har gjort det da gjør ikke det meg noe. Avhengig av hva jeg har lyst til kan jeg kose litt med han mens han gjør det uten at det blir noe mer enn bare kyssing for eksempel. 

Men jeg lurer på hvorfor han ikke gjør det mer når vi er sammen. Vi har langt fra sex daglig liksom. Han sa han savnet å ha sex med meg. 

det er lit forskjell om en masturberer eller har sex. Jeg føler at det er mye bedre med sex og da kan det ta lenger tid før jeg ønsker å masturbere ene om jeg bare masturberer. 

• Liker 1
Skrevet

Sex er utrolig mye bedre enn masturbasjon. 

Han har nok mere lyst enn deg. 

Masturbasjon gir ikke mindre sex på deg. Har du lyst, har ikke han noen problemer med å bli klar selv om han har lettet på trykket. Menn kan levere når det trengs, men må skrus på, slik som damer må skrus på. 

Skrevet

Jeg blir alltid sprengkåt av å være borte fra kjæresten noen dager. Trur det er fordi selv om vi ikke har sex hver dag hjemme, så har vi i hvert fall noe nærhet.

Anonymkode: b5513...1d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 14.38):

Fordi sex er bedre og mer tilfredsstillende enn onanering,

Anonymkode: 6b7bd...e76

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...