AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Eller jeg har en depresjon.. føler meg alltid nedstemt, går til psykolog for det. Men i det siste så føler jeg meg fysisk dårlig. Liksom klump i halsen, føler til tider jeg ikke får puste ordentlig. Min bror er musiker og skal spille 3 konserter neste uke som jeg skal på. Jeg må bo hos foreldrene mine de dagene, bor et stykke unna.. men når jeg tenker på det blir jeg nesten kvalm, får en klump i halsen, blir rett og slett litt uvel. Føles liksom som at jeg blir kvalt.. vanskelig å forklare følelsen. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det liksom. Har samboer, han er ufør, så han er mye hjemme nå på vinteren. Jeg er nesten aldri alene, og aldri mer enn et par timer. Føler bare jeg ikke orker. Andre som har det sånn? Er det depresjonen som gjør dette? Anonymkode: 576ae...51c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Det høres mer ut som angst. Anonymkode: 69139...ab8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 For mye tid til å overtenke. Anonymkode: 89cb5...b7e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har samboer, han er ufør, så han er mye hjemme nå på vinteren. Jeg er nesten aldri alene, og aldri mer enn et par timer. Føler bare jeg ikke orker. Anonymkode: 576ae...51c Hva er det du ikke orker? Anonymkode: c5d4d...2de
Becka Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Klump i halsen kjenner jeg godt igjen. Den kom snikende med depresjonen. Kan også komme med angst. Det henger jo tett sammen, de to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå