AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Jeg bestilte en pakke fra noen på Finn.no som hun absolutt ønsket å sende gjennom Helt Hjem på forrige fredag. Men det står fremdeles bare "har blitt hentet" når jeg forsøker å spore opp pakken. Så det har fremdeles ikke skjedd en forbanna dritt i løpet av en hel uke nå. Men ett par andre pakker som jeg sendte på mandag, har faktisk kommet helt frem allerede. Så hvordan kan det ha seg at Helt Hjem er såpass sinnsykt treigt uten at det skjer noe som helst?? Anonymkode: 8ecb7...a05
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Helt hjem er djevelens verk. Virkelig. Virker ikke som de som jobber der har så mye kontroll på hva som skjer. Forrige gang (brukte det ikke frivillig, var eneste leveringsmåte) virket det som om ting aldri skjedde, men så var det plutselig en haug med registreringer inn og ut og lastet og osv. Så fikk jeg melding om at pakken var levert. Men nei, det var den ikke. Etter litt purring og kontakt med kundeservice, fikk jeg etter noen dager en mail om "pakken hadde kommet til rette". Og ja, da hadde den dukket opp, men de kan jo ikke ha mye kontroll på ting når den registreres som levert, og så tar det tre dager før jeg faktisk finner den i postkassen. Tviler på at de uoppfordret hadde spurt om den hadde kommet til rette hvis det ikke var sjåføren som hadde rotet det til. Og så påstår de at de kun kjører ut om natten, men jeg har sett Helt hjem-biler levere flere ganger på dagtid. Sikkert mange surrete ungdommer som kjører rundt og avslutter når de er trøtte og tenker at de skal fullføre runden dagen etter. Anonymkode: e1932...2af
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Jeg sendte en pakke på søndag, og avsender fikk den på fredag. Anonymkode: 54e3a...8aa
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sendte en pakke på søndag, og avsender fikk den på fredag. Anonymkode: 54e3a...8aa Mottaker mente jeg Anonymkode: 54e3a...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå