AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Jeg har vært plaget med smerter i en god stund i buken, ofte hoven og sår. var til gynokolg som fant en polypp,til den skal fjernes -frem til da skal jeg ikke gå på P-piller. jeg sluttet på disse på torsdag, og nå blør jeg igjennom grønn ob på få timer.. jeg er nå så svimmel at å stå opp for å bytte ob, er en utfordring. Er dette normalt? Jeg skulle få piller som stoppet blødningen men de har glemt å skrevet ut disse… Og har noen erfaring med fjerning av polypp vil jeg gjerne høre om din erfaring. Anonymkode: 5f21f...872
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Hadde det sånn lenge før jeg var hos gynekolog og polyppen ble oppdaget. Fikk piller for å stoppe blødninger før opr. Satte inn spiral i opr og har hatt det helt fint etterpå. Helt forferdelig å blø så mye, send en mld til fastlegen din gjennom Helse-Norge og be om å få pillene som skal stoppe blødningene, si at gynekologen glemte det. Lykke til. Anonymkode: 30a3c...f9a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Takk for svar, hvordan foregikk operasjonen? Kikkhull? Anonymkode: 5f21f...872
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Jeg ble også henvist til fjerning av polypp pga blødninger. Endte med å fjerne hele livmoren, beste jeg har gjort. Skal de bare fjerne polyppen gjøres det via vagina, går inn i livmoren og brenner den bort. Anonymkode: ef7d0...826
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Fjernet polypp i livmoren, hadde hatt problemer med å bli gravid og beholde barnet. Fjernet polyppen og ble gravid rett etterpå. Var ikke vondt og var ok dagen etter operasjon. Anonymkode: 1a747...a92
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Jeg begynte på P piller noen måneder før jeg opererte ut en polypp i livmoren. Hun menge deg bare var positivt at jeg gikk på det. Hadde litt småblødninger, men det hadde ikke noe å si for operasjonen. Fort gjort, gjort på 8 min med lokalbedøvelse. Ikke noe vondt. Gikk fint etterpå. Hadde i mange år slitt med kraftige blødninger og mellomblødninger. Skulle ha sjekket det ut for lenge siden… Anonymkode: 59918...46b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 Jeg har aldri blødd så mye i hele mitt liv, og jeg har blødd mye før også, men nå!! Herrefred , sånn har det aldri vært før.. og så svimmel.. og jeg var til gynekolog fordi jeg har blødd mer eller mindre i 3 mnd.. så fant de den polyppen.. trist å lese at du har hatt problemer med å bli gravid og beholde..men godt de fant det ut, og at du nå er gravid eller har fått barn.. så jeg kan kjøre bil hjem selv etter at den er fjernet…? Bor 1 time unna sykehuset. Anonymkode: 5f21f...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå