AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Min morfar startet å røyke ved ca 18 års alder, gjennom krigens dager var visst tobakken ekstra tjærete, han rullet Petterøes Tobakk og jeg så han alltid med pipe i mine barndoms dager. Han døde av komplikasjoner grunnet fall ( 2 operasjoner på rad ) med narkose, det tålte ikke kroppen.. han ble 94 år. Ellers var han lite syk, litt hoste var det ( spesielt på slutten ) men ikke påfallende mye. Hva er det som gjør at noen har slik god helse, kan røyke i mange mange år uten spor av sykdom mens noen utvikler kols, astma eller kreft? Noen som vet om hvordan jeg kan lese om slke tilfeller, hvorfor har enkelte mennesker slik god helse? Anonymkode: 17966...bb5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 En fellesnevner for folk som lever lenge ser ut til å være at de er mye ute i friluft. Hva jobba morfaren din med? Anonymkode: 992e1...616 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Gode gener antar jeg. Anonymkode: 05701...219 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Jobbet inne, så det må være gener. Lurer slik på hvorfor noen er født med så mye motstandskraft, om det er tilfeldig etc. Anonymkode: 17966...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå