Gå til innhold

Helt utmattet før menstruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått på p-piller i årevis, men sluttet for ca. to år siden. De siste to årene har jeg uten unntak vært helt utmattet den siste uken før menstruasjon. Orker ingenting, fungerer ikke optimalt på jobb etc. Det varer til litt ut i menstruasjonen, akkurat hvor lenge det varer varierer litt. Føler det er to uker i måneden der jeg ikke fungerer rett og slett. Det er veldig frustrerende. Noen som har noen tips eller som har det på samme måte? Vil ikke starte på hormonprevensjon igjen da hormoner påvirker psyken min så fælt. Er det noe annet man kan gjøre?

På forhånd tusen takk for råd og innspill ❤️ 

Anonymkode: ca61a...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Dytter denne😅

Skrevet

Jeg er sånn. Det er sånn jeg merker at mensen kommer- trøtt hele dagen og kan sovne hvor som helst. Varer litt ut i uka, før det normaliseres igjen. 
aner ikke hva man kan gjøre med det.. Ikke sette seg ned de dagene kanskje😂

Anonymkode: 76fd6...a10

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er sånn. Det er sånn jeg merker at mensen kommer- trøtt hele dagen og kan sovne hvor som helst. Varer litt ut i uka, før det normaliseres igjen. 
aner ikke hva man kan gjøre med det.. Ikke sette seg ned de dagene kanskje😂

Anonymkode: 76fd6...a10

Uff, det er så slitsomt! Føler jeg kjemper imot kroppen min. Blir bare verre om jeg ikke tar pauser og hviler for min del..

Skrevet

Kan det være pmdd? Hvor gammel er du? Kan det være overgangsalder på gang? Østrogen faller siste to ukene før mens og kan være veldig varierende siste årene før den stopper. Når hormonnivå faller kan du føle deg svimmel, slapp, sur, trist osv.

Anonymkode: 11da2...772

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...