AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Vi prøver å finne et navn som høres ut som det kommer fra i dag samtidig som det er unikt. Vi fant da Eliam, synes det treffer så bra! Noen enige? 😊 Anonymkode: e5c1f...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Dere prøver å finne på et navn? Anonymkode: 74060...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Nei 😂 ser ut som en skrivefeil, som det er. Man finner ikke på navn. Anonymkode: 4247b...7e3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar Nei Anonymkode: 2ae3b...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar Eliam er faktisk et urgammelt bibelsk navn, bl.a. nevnt i 1. Samuelsbok, så det er langt fra et «navn fra i dag». Men om jeg ikke visste det, ville jeg ha tenkt at noen prøvde å mikse Elias og Liam, samme sjanger som Chrisander. Anonymkode: 7b6b7...155 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar Jeg syns det var et veldig pent navn! Likte det godt. Det er jo lett å stave også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Del Skrevet 3. februar Liker bedre Elian!! Anonymkode: 87016...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. februar #8 Del Skrevet 3. februar Har aldri hørt Eliam før, men jeg likte det godt. Pent navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eliam er faktisk et urgammelt bibelsk navn, bl.a. nevnt i 1. Samuelsbok, så det er langt fra et «navn fra i dag». Men om jeg ikke visste det, ville jeg ha tenkt at noen prøvde å mikse Elias og Liam, samme sjanger som Chrisander. Anonymkode: 7b6b7...155 Helt enig i dette, for det var det første jeg tenkte. Jeg syns heller ikke at det høres ut som at navnet er fra i dag (hva nå det egentlig betyr). Ts: om dere liker det, så kjør på. De rundt dere blir jo uansett vant med at ungen heter Eliam, så det er null stress. Anonymkode: 78eaa...fd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar Trodde det var en medisin 🙈 Anonymkode: 56ef2...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar Klarer ikke uttale det uten at det blir E-Liam 😅 Anonymkode: f845a...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Del Skrevet 3. februar Hvorfor måååååå man absolutt ha «unike» navn? Stakkars unger altså Anonymkode: 9c801...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Del Skrevet 3. februar Det var faktisk et av de bedre som har vært foreslått her på KG. Anonymkode: 2444d...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå