Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min og jeg hadde et nesten 6 år langt forhold. Vi følte alltid at kjærligheten mellom oss var spesiell og at vi var ment for hverandre. For litt over en måned siden slo han opp, ønsket å leve helt alene.  Han avviser alle forslag jeg kommer med. Jeg har forsøkt å spørre ham hvorfor han ønsker å leve alene, og han sier at det ikke er noe galt med meg. Han vil bare være alene.

Noen som har opplevd lignende og fått tilbake eksen etter bruddet? Hvor lenge? 

Anonymkode: b0b39...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 år

Anonymkode: 14cb0...879

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Rimelig spesielt og umodent om dette kom helt ut av det blå.

Voksne folk snakker da om problemene sine før det går så langt.

Anonymkode: 96193...720

• Liker 2
Skrevet

Kontraktsbrudd, advokatmat..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

Vi er 25 år. 

Jeg er enig i at alt virker umodent. Jeg forsøker å samarbeide med ham for å finne en løsning først, men han nekter alt. 

Skrevet

Han er lei, kanskje han ikke har klart å kommunisere ting som har manglet for han. Eventuelt har han truffet en annen. 

• Liker 8
Skrevet

Hvis en person ikke har lyst til å være sammen med deg så er det fint lite du kan gjøre for å endre det.

For din egen del så burde du kutte kontakten og prøve å gå videre.

Anonymkode: 6850e...348

• Liker 13
Skrevet

Eneste du kan gjøre er å akseptere. Du kan ihvertfall ikke løpe etter han! 

Anonymkode: aeedd...e56

• Liker 2
Skrevet

Han er 25 år og ønsker en sommer som single etter å ha vært i et forhold i 6 år. 

Anonymkode: 07446...4fc

• Liker 3
Skrevet

Alltid vondt å bli dumpet. Men synes han er umoden som gjør det så brått uten en skikkelig prat. Men han tørr kanskje ikke å si den egentlig årsaken som kan være at han har mistet følelsene, møtt noen andre osv. Så her er det ikke så mye annet å gjøre enn å la han være i fred. Du kan ikke tvinge noen til å være sammen med deg. Mange av mine ekser har kommet tilbake, men da snakker vi flere år.

Anonymkode: 224e3...239

• Liker 1
Skrevet
H.O.U skrev (5 minutter siden):

Vi er 25 år. 

Jeg er enig i at alt virker umodent. Jeg forsøker å samarbeide med ham for å finne en løsning først, men han nekter alt. 

Han har lov til å ikke ville være i et forhold lenger.  Det er lite du kan gjøre med det. Dere ble sammen da dere var svært unge, det er vanlig å ha behov for andre ting når man er 25 enn når man er 19. det trenger ikke være en stor ting, men mange små grunner som har utviklet seg over tid. La han gå og fokuser på å bygge et Liv uten ham.

Anonymkode: 9753d...470

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

I en perfekt verden, ja, men det er ikke akkurat uvanlig at den ene parten står igjen og ikke skjønner en dritt etter et samlivsbrudd der partneren har gått.

Det er nesten så jeg vil si at det er minst like vanlig som at folk snakker om problemer og ev. blir enige om å gå fra hverandre.

Anonymkode: 4dd46...fd1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alltid vondt å bli dumpet. Men synes han er umoden som gjør det så brått uten en skikkelig prat. Men han tørr kanskje ikke å si den egentlig årsaken som kan være at han har mistet følelsene, møtt noen andre osv. Så her er det ikke så mye annet å gjøre enn å la han være i fred. Du kan ikke tvinge noen til å være sammen med deg. Mange av mine ekser har kommet tilbake, men da snakker vi flere år.

Anonymkode: 224e3...239

Det er riktig, at ingen kan presses til å bli sammen, men han har sendt meg mange forvirrende signaler; Han har sagt at vi er skapt for hverandre og at jeg kunne vært den rette for ham, men samtidig ønsker han å være alene. Han bærer fortsatt smykket jeg ga ham, og mine gaver er fremdeles hos ham. Et personlig brev fra meg ligger i nattbordet hans.

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Eksen min og jeg hadde et nesten 6 år langt forhold. Vi følte alltid at kjærligheten mellom oss var spesiell og at vi var ment for hverandre. For litt over en måned siden slo han opp, ønsket å leve helt alene.  Han avviser alle forslag jeg kommer med. Jeg har forsøkt å spørre ham hvorfor han ønsker å leve alene, og han sier at det ikke er noe galt med meg. Han vil bare være alene.

Noen som har opplevd lignende og fått tilbake eksen etter bruddet? Hvor lenge? 

En ting til, han har sendt meg mange forvirrende signaler. Han har sagt at vi er skapt for hverandre og at jeg kunne vært den rette for ham, men samtidig ønsker han å være alene. Han bærer fortsatt smykket jeg ga ham, og mine gaver er fremdeles hos ham. Et personlig brev fra meg ligger i nattbordet hans.

Skrevet
H.O.U skrev (21 minutter siden):

Vi er 25 år. 

La han gå. Fokuser på deg selv og gjør det som vil gjøre livet bedre for deg, helt uavhengig av han.

Anonymkode: 923f1...683

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er riktig, at ingen kan presses til å bli sammen, men han har sendt meg mange forvirrende signaler; Han har sagt at vi er skapt for hverandre og at jeg kunne vært den rette for ham, men samtidig ønsker han å være alene. Han bærer fortsatt smykket jeg ga ham, og mine gaver er fremdeles hos ham. Et personlig brev fra meg ligger i nattbordet hans.

Om han sender forvirrende signaler, så lar du han være. En som vakle kan man ikke stole på, en dag vil han ditt den andre datt.

Hvorfor ser du i nattbordet hans? Noe sier meg at du kveler han, er altfor intens.

• Liker 3
Skrevet

Men kjære vene, dere ble sammen når dere var 19. Forventet du at dette var den du skulle være sammen med resten av livet liksom? Helt normalt å ville være singel, leve livet og treffe andre mens man er ung. Dette er jo en bra ting! Tenk hvor kjedelig om dere satt der som 35 åringer og oppdaget at dere glemte å leve livet mens dere var unge? 

Nei, vær glad! Nå får du muligheten til å utvikle deg selv! Uavhengig av andre! Dette er en gledens dag! 

Anonymkode: da9ca...bca

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Om han sender forvirrende signaler, så lar du han være. En som vakle kan man ikke stole på, en dag vil han ditt den andre datt.

Hvorfor ser du i nattbordet hans? Noe sier meg at du kveler han, er altfor intens.

Ikke døm før du har spurt. Han fortalte meg😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvilken planet lever du på om jeg tør spørre. 

Anonymkode: 220c8...39f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er forferdelig vondt å bli dumpet. Man kan bli helt knust, ikke føle seg bra nok, føle seg verdiløs, at man har gjort noe feil osv. Men noen ganger vokser man bare fra hverandre. At man føler det kanskje ikke er den store kjærligheten som man har lyst til å leve sammen med resten av livet. Da er et brudd helt riktig, før det blir drama, at man sårer hverandre eller kanskje er utro. Det høres ut som han respekterer deg og ønsket et «rent» brudd.

Det er vondt, men det er ikke som at du har gjort noe galt. Noen ganger havner man bare i vennefella, der man er veldig glad i hverandre, men kanskje ikke opplever den samme spenningen, romantikken og sexen som man hadde tidligere da man var nyforelsket. Alt godt til deg, du vil møte noen igjen selv om det ikke føles sånn akkurat nå ❤️

Endret av Rosa Dartle
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...