Gå til innhold

Slikker og suger dere på ballene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved oralsex elsker jeg at partneren kan slikke og suge litt på ballene. 

Hvordan er det med dere kvinner, pleier dere å gi ballene oppmerksomhet? Eller oppleves det ekkelt å skulle slikke og suge mannen på pungen? 

Anonymkode: ccb73...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det faller meg helt naturlig.  Kjæresten min er ikke så begeistret for det, så jeg prøver å avvenne meg dette

Anonymkode: 78aef...302

• Liker 1
Skrevet

Hvis han liker at jeg gir ballene hans oppmerksomhet, så gjør jeg det med glede jeg 😉

• Liker 3
Skrevet

Både mannen og jeg liker det, så det er en naturlig del av oralsexen.

Anonymkode: 8ec20...b93

Skrevet

Enig med ts. 

Jeg synes også det er utrolig deilig dersom min partner vier ballene og pungen oppmerksomhet når hun suger meg. 

Herlig kilende følelse med en tunge som leker med pungen og dersom hun suger ballene forsiktig inn i munnen. 

Skrevet

Jeg liker det ikke. Hun kan gjerne stryke litt lett over perineum (mellom pungen og rumpa), men ellers foretrekker jeg at det er penis som får oppmerksomheten. Hele penis, ikke bare hodet.

M

Skrevet

Ja, det er digg

Anonymkode: 7d478...bc7

Skrevet

Gir pungen og perineum like mye oppmerksomhet som selve kuken. Bruker begge hendene og munnen samtidig, så da er det mulig.

Anonymkode: fb1e1...765

Skrevet

Kona min gjør det aldri. Hun liker ikke oralsex.

Anonymkode: e9c5e...fa3

Skrevet

Nei, synes den er ekkel og skrukkete.

Anonymkode: 635e4...f36

• Liker 1
Skrevet

Godt spørsmål ts. Mange kvinner vet ikke at pungen er mye mer følsom enn penis. Kvinner forstår seg virkelig ikke på menn. Tror de er flinke når de holder på til kjeven er ute av ledd, mens pungen er urørt.

Anonymkode: d7d9a...187

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Godt spørsmål ts. Mange kvinner vet ikke at pungen er mye mer følsom enn penis. Kvinner forstår seg virkelig ikke på menn. Tror de er flinke når de holder på til kjeven er ute av ledd, mens pungen er urørt.

Triste damer du har vært på da.. Saharapung etter sex er ikke greit.

Anonymkode: 3ab7e...782

Skrevet

Hallo, hvis tidligere erfaringer damene har hatt er menn som ikke er fan av å bli tatt/sugd på pungen, så vet man jo ikke bedre.

Anonymkode: 5a227...674

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

finger opp i rumpa mens man suger? er sjukt digg å kjenne det pumpe ut mens fingeren er i hølet hans

Anonymkode: 021e2...4a6

Skrevet

Eg lepjar gjerne taske.

Anonymkode: 2fcf5...a51

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som du ser i tråden liker ikke alle menn dette. Jeg har fått høre alt fra latterlig meningsløst til at det er fantastisk av mennene jeg har vært sammen med, og for ikke lenge siden ville en homofil mann gi meg tips om menn og menns seksualitet. Jeg tiet egentlig bare og lot ham snakke, og hans gromme oppskrift hadde vært veldig skuffende for min mann. 

Så mitt svar er at jeg har gitt ballene god oppmerksomhet ovenfor de menn som likte dette, og styrt unna når partner ikke likte dette. 

Det som forundrer meg ekstremt med tråder som dette er hvor tydelig det er at menn tror de selv er en slags fasit. At menn er like. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har påpekt dette, og hvor mange ganger jeg kommer til å påpeke det, men dere menn er utrolig ulike seksuelt. Man kan ikke engang utføre oralsex og runking likt fra mann til mann, og det er bare litt av de fysiske ulikhetene man må forholde seg til, angående hvor man skal legge fokus og hvordan. Så er det mentalt også. Dere er ikke like! Finnes ikke like. 

Din pung er kanskje mer følsom enn penis, og klart at kvinner ikke vet det. Det er jo ingen fasit, så det må du fortelle kvinner du er med. Hennes forrige elsker likte kanskje ikke engang å bli berørt på pungen. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja. Pungen trenger kjærlighet. 

Anonymkode: 2df1a...03c

Skrevet

Samboer gjør dette, men det gir meg ikke så mye, skal jeg være helt ærlig. Kuken i munnen hennes føles bedre.

Anonymkode: 293fd...745

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kona min gjør det aldri. Hun liker ikke oralsex.

Anonymkode: e9c5e...fa3

Det kunne ikke vært kona mi for å si det sånn.

Anonymkode: 55f80...02d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kunne ikke vært kona mi for å si det sånn.

Anonymkode: 55f80...02d

Det kunne vel vært.

Anonymkode: 2fcf5...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...