Gå til innhold

Winstrol

hecuba

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som for litt siden betrodde til meg at hun hadde brukt noen ulovelige stoffer for å gå ned i vekt. Jeg har funnet ut at dette heter winstrol og er et steroid. :overrasket:

Er det ikke mye farligere for jenter å bruke steroider enn gutter? Er det noen andre som har erfaring med dette stoffet, og hvordan eventuelt man skal overbevise vedkommende til å slutte? Hun har tross alt snart gått ned 20 kg, og jeg skjønner om hun ikke vil gi seg med det første.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søkte litt jeg også av ren nysgjerrighet, fant noen interessante tråder

Treningsforum

Lommelegen

Sitat fra Lommelegen:

Å bruke anabole steroider for å gå ned i vekt er ikke spesielt lurt, da disse som regel brukes for å ØKE vekten og muskelmassen.

Link

Nettopp dette slo meg også. Hvordan har hun klart å gå ned så mye på kun Winstrol? Hvis jeg skal driste meg til å spekulere- så går hun på flere stoffer i tillegg- efedrin for eksempel.

Her er et sitat til fra et svar jeg fant, som sier noe om hvor farlig dette er:

Dessverre er det ikke antagelser at steroider gir bivirkninger.

Ofte kommer bivirkningene etter lengre tids kur. Noen bivirknigner, som feks kreft og sykdommer i hjerte- og karsystemet kan komme mange år etter endt bruk.

Noen får psykiske og mentale forandringer i form av rastløshet, uro, aggresjon, konsentrasjons- og søvnproblemer. Noen får endret personlighet. Andre igjen blir paranoide og det utvikles en avhengighet for medikamentet.

Når man slutter med medikamentet kan det oppstå, angst, depresjon og selvmordstanker.

Resten av sitatet er slettet. I følge KGs regler er det ikke lov å poste materiale med kopirett. Å linke til innlegget på en annen nettside er helt i orden.  Mie (mod)

link

Det er altså all mulig grunn til å hjelpe henne med å slutte, hvis ikke du vet hvordan eller merker at du ikke kommer noen vei, ta kontakt med noen som har god erfaring, ring for eksempel Rustelefonen.

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde winstrol var noe kun gutta putta i seg jeg. Men der tok jeg feil?

Vel, det er absolutt noe kun gutter burde putte i seg.

Hvis hun virkelig bruker dette, bør hun så definitivt slutte umiddelbart. Det kan medføre en rekke irreversible bivirkninger, som maskuline ansiktstrekk, hårvekst og større klitoris (!). Og sist, men ikke minst, så vil ikke dette medikamentet hjelpe nevneverdig med å gå ned i vekt. Egentlig regner jeg med at hun har blandet navnene, og bruker noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har klart å gå ned 20 kilo samtidig som hun har brukt winstrol er hun flink... Jenter som bruker slike stoffer må vanligvis slite hardt for ikke å gå opp i vekt! Så hun vil faktisk få det lettere med hensyn til vekta om hun slutter! Sex-lyst og slikt vil avta med en gang, men det retter seg etter 1/2 års tid.

For mye mannlge hormoner hos jenter medfører vanligvis lett overvekt. Ta f.eks. de som sliter med PCO, de fleste av dem er overvektige. Kvinnekroppen reagerer litt annerledes enn mannekroppen på slike ting (nå går ikke gutter heller ned i vekt av slike preparater da..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk sikker på navnet.Det står også at det kan ha fettforbrennende effekt hos noen. Hun har hvertfall gått ned MYE uten å legge om livsstil. Antagelig koster det vel mye energi fra kroppen å ha dette stoffet i seg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk sikker på navnet.Det står også at det kan ha fettforbrennende effekt hos noen. Hun har hvertfall gått ned MYE uten å legge om livsstil. Antagelig koster det vel mye energi fra kroppen å ha dette stoffet i seg? :klø:

Du kan si til hun at det hun spiser, faktisk er mannlige hormoner, og ingenting annet. Det burde sette en demper på 'matlysten'. :)

Forresten, hvor ble det av bildet ditt i avataren, du var jo så søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si til hun at det hun spiser, faktisk er mannlige hormoner, og ingenting annet. Det burde sette en demper på 'matlysten'. :)

Forresten, hvor ble det av bildet ditt i avataren, du var jo så søt :)

Skal si det.. ;)

Angående bildet: det er da fint det nye også? Er fra et av yndlingsstedene mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig jeg: hvordan får man egentlig tak i dette stoffet? kan det bestilles over nett eller noe?

(NEI, jeg vil ikke bruke det som slankemiddel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig jeg: hvordan får man egentlig tak i dette stoffet? kan det bestilles over nett eller noe?

Hahaha. :)

Da må du spørre de største og skumleste guttene på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, treningssenteret mitt er kjemisk fritt for "store og sterke gutter" - 90% av brukerne er pensjonister. Trives veldig godt med det..

Fristet ikke å snakke til noen sånne uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor det kan bestilles. Hun fikk det via en gutt som har noen "tvilsomme" kontakter. Det er alt jeg vet, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
  • 6 måneder senere...

Annonse

Winstrol - Stanozolol

Winstrol er ikke fettforbennende stoff. Det er feil! Det er et anabolt steroid. Grunnen til at mange tror dette er at en del kroppsbyggere i alle år har brukt winstrol som en del av forbredrene til konkurranse. Da har de gjerne gått på en diett 3-4 mnd og har veldig lav fettprosent. Dette har blitt missforstått. Mange tror derfor at dette har blitt brukt til fettforbrenning. Det blir altså i den forbindelsen brukt for å slippe stor væskeretensjon som andre steroider kan gi. Og for å bli hardere i muskulaturen. Overvektige som tror de skal gå ned i vekt av å bruke dette vil få seg en overaskelse. Jenter som tror dette er en "slankepille", vil nok få seg en spessiel opplevese når de androgene biefektene kommer. jenter skal ikke ha for mye androgener i kroppen og stanozolol er et derivat av DHT. DHT er et av kroppens kraftigste androgener. DHT er mer androgent enn testosteron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring med bruk av Winstrol, og noe fettforbrennede er det ikke. Annet enn sekundert, i.o.m at det bygger muskler og mer muskelmasse brenner mer fett.

Det er vanlig å avslutte en "kur" med det, siden mange steroider samler ekstra vann i kroppen. Så det vedkommende i innlegget over meg her sier, er riktig.

Det er faktisk et relativt stygt steroid mtp bivirkninger hos kvinner, sammenlignet med andre(f.eks Anavar), spesilet for stemmen og huden.

Anonym poster: a7f8a4c45c79f27638e6f40f713b8b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Rene Evensen

sikker på att du ikke mener clenbuterol? winni er det jeg selv bruker nå for å gå opp litt i vekt til sommeren, nettopp fordi det ikke fungerer fettforbrennende, første gangen jeg brukte dette så tok det vel 3 uker maks før andre så tydlig muskuløs forandring på meg og begynnte å fatte mistanke, det er ett stoff som tidligere nevnt brukes for konkuransser, nettopp fordi dette stoffet ikke lagrer væske i kroppen som testo, sustanon, dianabol, anadrol o.l

så mye mulig venninna di har brukt stoffet, men det er ikke det som har endret vekta hennes til det bedre, kanskje kroppsfasong, men det stopper der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...